Miksi 45+ nainen on parempi kumppani kuin 25-vuotias? Kokemukseni todistaa kaiken.
Olen 32-vuotias mies, joka on viettänyt vuosia yksin, lueskellen näitä keskusteluja palstauleista ja siitä, miten "naiset eivät anna mahdollisuutta taviksilme". Tiedättehän ne jutut: Tinder täynnä vain ulkonäkövaatimuksia, feminismi pilannut kaiken, ja hyvät miehet jäävät seinäruusuiksi. Minäkin olin siinä kuplassa pitkään -0katkera, yksinäinen, vakuuttunut siitä, että kaikki naiset haluavat vain rahaa, pituutta tai statusta.
Mutta sitten tapahtui jotain odottamatonta. Tapasin sattumalta (ei tinderin kautta, vaan ihan arkielämässä, kirjastossa!) 48-vuotiaan naisen. Hän on eronnut, lapsia aikuisina, ja tekee töitä opettajana. Aluksi ajattelin, että "ei ikinä, liian vanha minulle", mutta jutellessamme tajusin jotain: Hän on aito, lämmin, ei vaadi täydellisyyttä eikä pelaa pelejä. Hän arvostaa pieniä asioita, kuten kävelyä puistossa tai kotiruokaa, eikä odota, että olen joku supersankari. Olemme nyt seurustelleet puoli vuotta, ja tämä on ensimmäinen suhde, jossa tunnen olevani arvostettu sellaisenaan - ei tarvitse kilpailla jännisten kanssa.
Miksi kerron tämän? Koska olen huomannut, että monet keski-ikäiset naiset täällä foorumilla valittavat yksinäisyyttä ja "miesten puutetta", mutta ehkä te ette tajua omaa potentiaalianne! Teillä on kokemusta, kypsyyttä ja realismia, jota nuoremmat naiset (ne 20-30v some-prinsessat) eivät tarjoa. He swaippaavat vasemmalle, jos et ole yli 180cm tai tienaa kuusinumeroista, mutta te keski-ikäiset? Te voitte olla se "salainen ase", joka pelastaa meidät nuoremmat miehet incel-kuopasta. Ja incellit: Ehkä kannattaa laajentaa hakua - unohda ne nuoret, jotka hylkäävät sinut heti, ja katso ympärillesi. Monet keski-ikäiset naiset ovat valmiita antamaan mahdollisuuden "tavallisille" tyypeille, jos olette valmiita olemaan aitoja ettekä vain valita.
Tietenkin, tämä ei ole kaikille. Jotkut sanovat, että ikäero on outoa tai että feminismi on tehnyt naisista vaativia kaikissa ikäryhmissä. Mutta minun tarinani on todiste: Keski-ikäinen nainen voi olla täydellinen match nuoremmalle miehelle, jos molemmat luopuvat ennakkoluuloista. Nyt olen onnellisempi kuin koskaan, ja hänkin sanoo, että nuorempi energia piristää elämäänsä.
Kommentit (42)
annakun arvaan: nainen oli tosi nätti,hoilla/urheilullinen, ikäisekseen vähän nuoremman näköinen,meikit ja hiukset kuosissa?
Onnittelut uudesta suhteesta. Ikä on vain numero. Se ei sano henkistä kypsyydestä mitää. Oon tavannut monia itseäni nuorempia miehiä ihan arkielämässä eri paikoissa jutellen niin he ovat usein todella perillä monista asioista. Henkinen kypsyys ei ole iästä kiinni. Se on usein tapauskohtainen miten elämä on mennyt muuten. Onko ollu haasteita vai ollu helppoa. Vastoinkäymiset muuttaa ihmistä. Ei olla niin pinnallisia tai egokeskeisiä mitä muuten olisi. Suurin osa ihmisistä elää egon vallassa kun vaaditaan puolisolta 199 kriteeriä. Ei elämä oo lopulta sitä että jotku kititeerit täyttyy. Ei sitä Tinderis näe lopulta ihmisestä mitään. Kuin jotain pintaa. Itse en ole siellä vuosiin ollu. Uskon enempi oikeeseen kohtaamiseen elämässä. On niitäkin ollu.
Joo olen sellane jo lähes viisikymppinen naine. Eron käynyt. En valita turhista. Elämänilo ja huumori auttaa. Saa nähdä mitä elämä tuo tullessaan.
Miksi tämä teksti kuulosti englannista käännetyltä naisten verkkolehtijutulta?
Onko tämä nuorten naisten kiusaamislanka kun nuoret naiset on nyt niin tyhmiä, ettei niitä kannata valita? Aika katkeralta kuulostaa
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Someprinsessa vertaa poikia aina kavereihinsa, isäänsä, ja tällaisiin. Sitä kisaa harvempi 20-30v kloppi voittaa.
Mutta vanha kunnon emo on kasvattanut jo 2 lasta. Vaihtanut vaipat ja sellaiset. Pienet lapsethan ovat älyllisesti vammaisia, niin hän kestää sitä klopinkin typeryyttä. Klopin siittäminen tuntuu varmaan samalta kuin vauvan lutkutus. :D
No joo, itse en ole vielä siinä vaiheessa, että ottaisin 30v miesvauvan. Mutta ehdottomasti varmaan sopii monille klopeille. Miehiä ja aviomiesmateriaalia he eivät nimittäin ole, niin tuollainen perverttinen suhde varmaan palvelee heitä paremmin.
Eikö voi olla muunlaisia 25v naisia kun someprinssoja?
Vierailija kirjoitti:
Sitä juuri. Monet miehet on henkisesti viä aika lailla alhaalla. Elää jossain illuusiossa siitä että ovat nii nuoria muka. Egon mukaan menee elämä. Miehet ottaa puolisoksi siten samalla henkisellä tasolla olevan naisen. Jonka kanssa jutut natsaa. Joskys se nainen on sit 20 v nuorempi. Ehkä mies on sit tasolla myös.
Henkinen ikä ei kulje samassa mitä fyysinen ikä. Elämä vaikuttaa siihen. Ja miten elämä on kohdellut ihmistä.
Vai olisko myös sielu tasolla se että vanhat sielut ovat käyneet jo monet elämät täälä maanpäälä ja siksi viisaampia kuin nuoret sielut jotka vasta opettelee.
Nyt oli hyvä copetus
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi 20-30 vuotias nainen on automaattisesti "prinsessa"? Tarkoittaa vain että painat naisia alas, vaikka yritit tehdä positiivisen aloitteen. Ainakaan itse on vanhempana naisena mollaa nuorempia naisia.
Veikkaan, että tuonikäiset ei-prinsessat ovat jo parisuhteessa ja moni kotona hoitamassa vauvaa. He eivät siis ole tällä hetkellä ns. markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Sitä juuri. Monet miehet on henkisesti viä aika lailla alhaalla. Elää jossain illuusiossa siitä että ovat nii nuoria muka. Egon mukaan menee elämä. Miehet ottaa puolisoksi siten samalla henkisellä tasolla olevan naisen. Jonka kanssa jutut natsaa. Joskys se nainen on sit 20 v nuorempi. Ehkä mies on sit tasolla myös.
Henkinen ikä ei kulje samassa mitä fyysinen ikä. Elämä vaikuttaa siihen. Ja miten elämä on kohdellut ihmistä.
Vai olisko myös sielu tasolla se että vanhat sielut ovat käyneet jo monet elämät täälä maanpäälä ja siksi viisaampia kuin nuoret sielut jotka vasta opettelee.
Ei se aina tarkoita että ihminen kypsyy tai viisastuu kun ikääntyy. Miehissä tai naisissa. Jotkut voi vaan katkeroitua ja kyynistyä jos ei osaa käsitellä asioitaan...
Mitä olen seurannut nykynuorten naisten käyttäytymistä niin melko prinssessoja ne on, eivätkä osaa pukeutua järkevästi. Tissien ja perseen esittely on ns.voimaantumista. Ja tatuoinnit ne vasta rumia onkin. T.mummo
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen seurannut nykynuorten naisten käyttäytymistä niin melko prinssessoja ne on, eivätkä osaa pukeutua järkevästi. Tissien ja perseen esittely on ns.voimaantumista. Ja tatuoinnit ne vasta rumia onkin. T.mummo
Eikö ole aika säälittävää olla jopa mummoiässä kade nuoremmille?
Elävässä elämässä asioita tapahtuu.
Eikä se aina ikään liity.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän keski-ikäiset ja mummotkin esittelee itseään somessa ja käyttää filttereitä. Me fiksut nuoret naiset ei edes olla somessa.
Mulle kans 10 vuoden ikäero olisi ehkä liikaa olen 35 ja en voisi kuvitella seurustelevani alle 30 vuotiaan miehen kanssa. Olen lapsenmielinen ja lapsekas mutten niin lapsekas. Miehen pitää olla mun ikäinen tai max 5 vuotta vanhempi tai nuorempi eli hyvä ikähaarukka 30-40:D eli ei liian vanha muttei hirveän nuorikaan:D
Ketju on osoittanut, että myös vanhemmat naiset toivovat edelleen prinsessakohtelua, vaikka ovat vastenmielisiä noita-akkoja. Tällaiset vain vahvistavat entisestään käsitystäni, ettei vanhemmista naisista ole mihinkään. Luonnekaan ei parane iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Ketju on osoittanut, että myös vanhemmat naiset toivovat edelleen prinsessakohtelua, vaikka ovat vastenmielisiä noita-akkoja. Tällaiset vain vahvistavat entisestään käsitystäni, ettei vanhemmista naisista ole mihinkään. Luonnekaan ei parane iän myötä.
Ja viestisi osoitti että yleistät liikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja viestisi osoitti että yleistät liikaa
Toki. 😇 Olet oikeassa. Tiedän että tosielämässä on moniakin mukavia kypsempiä naisia, jotka eivät ole maailmalle katkeria. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisviha lanka. 25v naista haukutaan prinsessaksi ja 45v naista taas kuluneeksi.
Oli nainen millainen tahansa kaunis tai ruma nuori tai vanha , hoikka tai lihava, lapseton tai lapsellinen silti miehet keksii haukkua naisia (ja osa naisista) ihan hirveää!
Tuntuu et naisetkin täällä haukkuu. Aikuistuisivat kaikki nyt
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen +40 v. nainen on "Parasta Jälkeen" -päiväyksellä just hyvä nainen. Ei ala pönkäämään tilaamattomia eikä pyytämättömiä kersoja ja voi ajaa huoletta paljaalla. Saattaa olla kyllä pahaääninen ja muutenkin epävakaa, mutta käyttöturvallisuus painaa vaakakupissa kaikista eniten.
Ja niillä on yleensä vakaa talous ja rahaa.
Ihmisen aivot ihan tutkitusti kehittyy noin 25-v saakka. Parikymppinen ON 30+ verrattuna (jos ei nyt ihan lapsi niin) ainakin teini, siis ihan aivojen biologisen kehityksen puolesta.
Siis esim kolmekymppinen ja nelikymppinen on ihan eri asia.
-eri