Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi 45+ nainen on parempi kumppani kuin 25-vuotias? Kokemukseni todistaa kaiken.

Vierailija
11.07.2025 |

Olen 32-vuotias mies, joka on viettänyt vuosia yksin, lueskellen näitä keskusteluja palstauleista ja siitä, miten "naiset eivät anna mahdollisuutta taviksilme". Tiedättehän ne jutut: Tinder täynnä vain ulkonäkövaatimuksia, feminismi pilannut kaiken, ja hyvät miehet jäävät seinäruusuiksi. Minäkin olin siinä kuplassa pitkään -0katkera, yksinäinen, vakuuttunut siitä, että kaikki naiset haluavat vain rahaa, pituutta tai statusta.

Mutta sitten tapahtui jotain odottamatonta. Tapasin sattumalta (ei tinderin kautta, vaan ihan arkielämässä, kirjastossa!) 48-vuotiaan naisen. Hän on eronnut, lapsia aikuisina, ja tekee töitä opettajana. Aluksi ajattelin, että "ei ikinä, liian vanha minulle", mutta jutellessamme tajusin jotain: Hän on aito, lämmin, ei vaadi täydellisyyttä eikä pelaa pelejä. Hän arvostaa pieniä asioita, kuten kävelyä puistossa tai kotiruokaa, eikä odota, että olen joku supersankari. Olemme nyt seurustelleet puoli vuotta, ja tämä on ensimmäinen suhde, jossa tunnen olevani arvostettu sellaisenaan - ei tarvitse kilpailla jännisten kanssa.

Miksi kerron tämän? Koska olen huomannut, että monet keski-ikäiset naiset täällä foorumilla valittavat yksinäisyyttä ja "miesten puutetta", mutta ehkä te ette tajua omaa potentiaalianne! Teillä on kokemusta, kypsyyttä ja realismia, jota nuoremmat naiset (ne 20-30v some-prinsessat) eivät tarjoa. He swaippaavat vasemmalle, jos et ole yli 180cm tai tienaa kuusinumeroista, mutta te keski-ikäiset? Te voitte olla se "salainen ase", joka pelastaa meidät nuoremmat miehet incel-kuopasta. Ja incellit: Ehkä kannattaa laajentaa hakua - unohda ne nuoret, jotka hylkäävät sinut heti, ja katso ympärillesi. Monet keski-ikäiset naiset ovat valmiita antamaan mahdollisuuden "tavallisille" tyypeille, jos olette valmiita olemaan aitoja ettekä vain valita.

Tietenkin, tämä ei ole kaikille. Jotkut sanovat, että ikäero on outoa tai että feminismi on tehnyt naisista vaativia kaikissa ikäryhmissä. Mutta minun tarinani on todiste: Keski-ikäinen nainen voi olla täydellinen match nuoremmalle miehelle, jos molemmat luopuvat ennakkoluuloista. Nyt olen onnellisempi kuin koskaan, ja hänkin sanoo, että nuorempi energia piristää elämäänsä.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa muuten mitään, mutta aika moni nuorehko mies haluaa jossain kohtaa sen omankin lapsen, niin vanhan naisen kanssa se ei onnistu, joten mitä sitten suhteelle tehdään?

Vierailija
42/42 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vanhemman naisen pitäisi tyytyä inceliin, siis mieheen joka on vihamielinen naisia kohtaan?

Vai luuliko ap että Incel = poikamies

Miksi naiset eivät kanna vastuutaan siitä että ovat luoneet insellit? Ei se nais viha tyhjästä ole tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla