Intti jätetään kesken yhä useammin: "ahdistaa". 12 000 aloitti, 2000 lopetti kesken
Mielenterveysongelmat ja sopeutumishäiriöt ovat nousseet keskeisimmiksi syiksi armeijan keskeyttämisissä.
Kommentit (445)
Vierailija kirjoitti:
Vellihousut. Nykyintissä ei tarvitse olla kuin 6 kk. Mutta sitäkään ei pysty.
No jos ei pysty käymään edes 2vkon riparia niin miten pystyisi käymään 6kk intin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän Suomen demografia muuttuu, sitä vähemmän maan puolustaminen kiinnostaa. Esim Saksassa pulustustahto on jo täysin romahtanut. Ei ketään kiinnosta puolustaa kehitysmaata.
Eikö edes kehitysmaalaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotte mitä sanotte, itse vanhempana häpeäisin itseäni jos lapseni ei kestäisi armeijaa saatikka rippileiriä.
Elämme kuitenkin samassa todellisuudessa niin jotenkin käsittämätöntä, että tälläisiä ihmisiä on
Mä en ainakaan häpeä. Minulle tärkeämpää on lapseni henkinen hyvinvointi kuin osoittaa, että häntä saa kohdella huonosti ja kotiolotkin olivat sen mukaiset, että ei hätkähtänyt.
Kyllä koen, että se on todella vahvasti sinun syytäsi jos lapsesi psyyke ei kestä ulkomaailmaa. Olet ollut täydellisen väliinpitämätön vanhempana jos annat tilanteen mennä tuohon pisteeseen.
Tietysti poikkeuksia on, nuori on kuitenkin ihminen, etkä loppupeleissä voi siihen vaikuttaa kuinka
Eikö armeija ole ulkomaailmassa kodin ulkopuolella, olen hämmentynyt
Eikö armeija ole ulkomaailmassa kodin ulkopuolella, olen hämmentynyt
Et osaa edes juntti lainata oikein. Mitä hyötyä sullekaan on ollut armeijasta, kun et maailmassa näemmä pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekoäly raakkaa suoraan ne miehet pois joiden cv:stä puuttuu intti.
Rekrytoija
Olen käynyt intin, mutten ole koskaan merkinnyt sitä ansioluettelooni eikä kukaan ole siitä kysellyt.
Armeijasta ei ole mitään hyötyä missään asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos armeija tuntuu ylipääsemättömältä haasteelta niin voi vain kuvitella minkälainen haaste se oikea sota sitten on. Sivariin siirtyminen on silloin ihan perusteltavissa oleva päätös. Parempi ennemmin kuin myöhemmin. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Yllätyin, että suurin osa suomalaisista on halukkaita sodan uhatessa jäämään maahan ja sitä puolustamaan. Sen parempi meille korkealuokkaisemmille, jotka aiomme paeta maasta ulkomaan asunnollemme, jos sota syttyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rekrytoija
Olen käynyt intin, mutten ole koskaan merkinnyt sitä ansioluettelooni eikä kukaan ole siitä kysellyt.
Selvä. Meiltä seuloutuisit ulkopuolelle heti alkuun. Kukaan ei edes lukisi sun hakemusta.
Rekrytoija
Todennäköisesti en edes hakisi teille töihin. Terv. FT.
Vierailija kirjoitti:
Sanotte mitä sanotte, itse vanhempana häpeäisin itseäni jos lapseni ei kestäisi armeijaa saatikka rippileiriä.
Elämme kuitenkin samassa todellisuudessa niin jotenkin käsittämätöntä, että tälläisiä ihmisiä on
Hyvähän se on puskasta huudella, kun itseäsi ei asevelvollisuus koske. Mutta on kiva vaatia asioita muilta.
Ei ihme, että ukot lähtevät karkuun perhe-elämää ja lapsen itkua, kun ei noista ole armeijaankaan. Voi h-tti. Äidit yksinään kasvattavat noita helkkarin tissiposkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rekrytoija
Selvä. Meiltä seuloutuisit ulkopuolelle heti alkuun. Kukaan ei edes lukisi sun hakemusta.
Rekrytoija
T. Paska firma jonne ei täysjärkiset tulisi.
Tuskin Suomesta löytyy niin isänmaallista henkilöä joka on valmis uhraamaan henkensä sodassa Suomen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vellihousut. Nykyintissä ei tarvitse olla kuin 6 kk. Mutta sitäkään ei pysty.
Miksi käyttää inttiin 6kk, kun sen voi olla esim. töissä tai vaihtarina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin keskeyttämisen syyt oli tyypillisesti fyysisiä, nyt psyykkisiä.
Kuinkahan monilla näistä tulis sit seuraavaks fysiikka vastaan.
No, kyllähän tuossa varmasti tulee fysiikka vastaan, jos olet keskivertoa huomattavasti pienempi tai hentorakenteisempi mies.
Sehän on suunniteltu keskivertomiehen fysiikalle.
Tuosta syystä en itse lähtisi inttiin ollenkaan. Menisin sivariin, jos se tulisi myös naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rekrytoija
Rekrytoija
Todennäköisesti en edes hakisi teille töihin. Terv. FT.
Olen pyrkinyt karsimaan CV:stäni pois kaikki turhat nippelitiedot - intti mukaanlukien - koska siinä on jo muutenkin 8 sivua (lueteltuna koulutus, työkokemus ja kirjoittamani julkaisut).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos armeija tuntuu ylipääsemättömältä haasteelta niin voi vain kuvitella minkälainen haaste se oikea sota sitten on. Sivariin siirtyminen on silloin ihan perusteltavissa oleva päätös. Parempi ennemmin kuin myöhemmin. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Yllätyin, että suurin osa suomalaisista on halukkaita sodan uhatessa jäämään maahan ja sitä puolustamaan. Sen parempi meille korkealuokkaisemmille, jotka aiomme paeta maasta ulkomaan asunnollemme, jos sota syttyy.
Da da.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Suomesta löytyy niin isänmaallista henkilöä joka on valmis uhraamaan henkensä sodassa Suomen puolesta.
Niinhän te ryzzäkät luulette tai toivotte.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan "miehet"
Ennen piti jaksaa, ahdisti tai ei.
Olisi kyllä ihan jokaisen elämälle hyväksi, että ihan kaikesta ei voisi kieltäytyä jos ei vaan satu hivittamaan.
Sama juttu koulun kanssa; olemma kasvattamassa tulevaisuuden sukupolvea joka ei osaa lukea, kirjoittaa eikä laskea, kun ei vaan nappaa eikä pysty keskittymään.
No, ehkä tekoäly hoitaa kaikki asiat meitä ihmisiä paremmin tulevaisuudessa.
Armeijaa ei tarvittaisi maailmassa, jos miesten määrä supistetaan 10 %:iin nykyisestä. Olisi rauhaa ja rakkautta vain ja pari spermapankkia. Ukot eivät sotisi kuin korkeintaan naisista.
Iigori toivoopi ettei täällä ole puolustuskykyä..
Tiältä sitä suapi leivän päälle voita!
Vierailija kirjoitti:
Rippileiri nyt onkin turha.