Intti jätetään kesken yhä useammin: "ahdistaa". 12 000 aloitti, 2000 lopetti kesken
Mielenterveysongelmat ja sopeutumishäiriöt ovat nousseet keskeisimmiksi syiksi armeijan keskeyttämisissä.
Kommentit (445)
Täysiä velliperseitä.itte kävin 92.kyllä.täytyy kestää komennusta pahaa oloo vitutusta ym ym.muuten ei tässä elämässä pärjää.mulla on 10milj firma ja lusmuille en sitä jätä.poika on vänrikki .tyttö on parhaillaan ja sit poliisi kouluun.näin kasvatetaan kunnon nuori ja yhteiskuntavastuullisia.
Vierailija kirjoitti:
Täysiä velliperseitä.itte kävin 92.kyllä.täytyy kestää komennusta pahaa oloo vitutusta ym ym.muuten ei tässä elämässä pärjää.mulla on 10milj firma ja lusmuille en sitä jätä.poika on vänrikki .tyttö on parhaillaan ja sit poliisi kouluun.näin kasvatetaan kunnon nuori ja yhteiskuntavastuullisia.
Vielä kun osaisit kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Paskaa puhut etkä edes kirjoittaa osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotte mitä sanotte, itse vanhempana häpeäisin itseäni jos lapseni ei kestäisi armeijaa saatikka rippileiriä.
Elämme kuitenkin samassa todellisuudessa niin jotenkin käsittämätöntä, että tälläisiä ihmisiä on
Mä en ainakaan häpeä. Minulle tärkeämpää on lapseni henkinen hyvinvointi kuin osoittaa, että häntä saa kohdella huonosti ja kotiolotkin olivat sen mukaiset, että ei hätkähtänyt.
Miksi lapsesi psyyke on niin heikko?
Kehitetty korkeamman tason elämään ilman rahvaalle kuuluvia karkeuksia.
Nyt valitettavasti paistaa vastaajassa epävarma ja hintelä 20-vuotias. Ymmärrätkö, että voit yhdistää akateemisuuden ja fyysisyyden? Hyvä fysiikka on terveyden ja laadukkaan elämän kannalta välttämätöntä. Muista myös, että tulet todennäköisesti joskus kohtaamaan elämässä tilanteita, joissa et pärjää olematta "karkea" tai käyttämällä voimaa. Häirikkö kaupan kassalla, kiusaaja työpaikalla, narkki kadulla, jne.
On hienoa, jos saat ratkaistua useimmat ongelmat puheella, mutta aina se ei valitettavasti riitä. Hyvä fysiikka tuo myös itsevarmuutta elämässä ylipäänsä ja jokaisen pitäisi kyetä osaavan puolustaa itseään.
Todellisessa tilanteessa kynä vaan ei valitettavasti ole miekkaa vahvempi eikä kaikkia asioita saa ikinä ratkaistua diplomatialla, kuten Venäjä on osoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on Suomen nuoriso huonossa kunnossa, aivan järkyttävää PULLAMÖSSÖÄ näyttää osa olevan. Kyllä hävettää tällainen PULLAMÖSSÖ. Pappani taisteli teillekin PULLAMÖSSÖILLE vapaan maan missä voitte PULLAMÖSSÖILLÄ. Hävetkää.
Pjyyh... se sinun pappas oli vessavahtina Vaasan esikunnassa ja sen ainoa tehtävä oli nuolla skappareiden pärseet istunnon jälkeen puhtaaksi.
Hei VELLIPERSE. Pappani oli Karjalan evakko, joutui sotaväkeen 19-vuotiaana ja puolusti Suomea. Haavoittui kranaatti iskuista. Eli yli 90-vuotiaaksi. Venäläiset polttivat pappani kodin Karjalassa, koko perhe joutui evakkoon. Sinä staanan VELLIPERSE, tekisi mieli kuohita sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on Suomen nuoriso huonossa kunnossa, aivan järkyttävää PULLAMÖSSÖÄ näyttää osa olevan. Kyllä hävettää tällainen PULLAMÖSSÖ. Pappani taisteli teillekin PULLAMÖSSÖILLE vapaan maan missä voitte PULLAMÖSSÖILLÄ. Hävetkää.
Pjyyh... se sinun pappas oli vessavahtina Vaasan esikunnassa ja sen ainoa tehtävä oli nuolla skappareiden pärseet istunnon jälkeen puhtaaksi.
Hei VELLIPERSE. Pappani oli Karjalan evakko, joutui sotaväkeen 19-vuotiaana ja puolusti Suomea. Haavoittui kranaatti iskuista. Eli yli 90-vuotiaaksi. Venäläiset polttivat pappani kodin Karjalassa, koko perhe joutui evakkoon. Sinä staanan VELLIPERSE, tekisi mieli kuohita sinut.
Hyvä että polttivat! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha!
Velliperse pappasi joutui evakkoon!
Mikä luuseri!
Ehkä ne ei vaan näe mitään syytä puolustaa tätä maata. Täällä nuorten elämä on vedetty niin tiukalle samalla kun vanhat ja rikkaat rikastuu, niin en ihmettele. Menkööt kermaperseet sotimaan itse.
Vasemmistolaisuus on tätä. Mitään ei kestetä. Ja kaikki mulle heti. Valtio elättää.
Mielenterveysongelma on tekosyy. 17% kansasta mielenterveysongelmissa?
anderssonilaiset ei isänmaata puolusta.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaisuus on tätä. Mitään ei kestetä. Ja kaikki mulle heti. Valtio elättää.
17% on just vasemmistoliitto + vihreät ja muutama änkykädemari siihen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan väittänytkään, että jokainen keskeytti palveluksen yhdestä ja samasta syystä. Joillakin ei fyysinen kunto kestänyt palvelusta.
Moni hyödyntää tuota "ahdistaa" porsaanreikää. Saa mukavan etumatkan ikätovereihin, kun pääsee opintoihin tai työelämään aikasemmin kiinni, eikä armeija paina tai kutsuja kertausharjoituksin kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan väittänytkään, että jokainen keskeytti palveluksen yhdestä ja samasta syystä. Joillakin ei fyysinen kunto kestänyt palvelusta.
Jos nuorella on kunto niin heikko ettei edes armeijaa kestä, niin se taustasyy voi olla henkinen. Kukaan ei läskiksi synny. Ja kaikilla on mahdollisuus kuntoilla -ei maksa mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haastattelussa kun se wanhan liiton patu kysyy sotilasarvoa, suorituspaikkaa ja suoritusvuotta niin mitä c-pabers mies sanoo?
m39
Valehtelemalla tietysti. 🤭
Siksipä sanonkin aina että katsotaans myös se sotilaspassi.
terveisin, Yrittäjä, Työnantaja, Res.vänr Patu
Valehtelen hävittäneeni. 🤭
Mies joka hävittää noin tärkeän dokumentin. Kuinkas sellaiseen voisi työ asioissa luottaa? Ei jatkoon.
Sitten hakkaisin sinut. 🤭
Minä, en olisi siinä tilanteessa se joka tulee hakatuksi. Itse asiassa toivoisin todella että yrittäisit...
Sen jälkeen soittaisin poliisit jotka tulee noutamaan mt-ongelma-riehujan piiriin (eikä ole kyse mistään tansseista...) ja alkavat laatimaan papereita pahoinpitelyn yritys-syytettä varten.
Vierailija kirjoitti:
Suomelle on muutenkin täysin ylimitoitetun kokoinen volkssturm. Mitä armeija tekee hirveällä määrällä huonokuntoisia kaljamahoja?
Tämä.
Nykyisin sodankäynti ei edes ole miesmiestä vastaan eli toinen odottaa poterossa kun taas toinen hyökkää.
Nykyisin sodankäynti perustuu ohjuksiin ja droneihin sekä ilmatorjuntaan.
Nykyisin sodat on sitä että aluetta pommitetaan niin kauan kunnes vastustaja antautuu.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne ei vaan näe mitään syytä puolustaa tätä maata. Täällä nuorten elämä on vedetty niin tiukalle samalla kun vanhat ja rikkaat rikastuu, niin en ihmettele. Menkööt kermaperseet sotimaan itse.
Entä kun vihollinen on ottamassa sinun asuntosi, omaisuutesi ja henkesi? Kuka sinua puolustaa? Haluatko että armeija puolustaa sinua.
Nyt kerro, täällä on aika iso joukko kavereita odottamassa JUURI SINUN VASTAUSTA!
En minäkään halua puolustaa tälläistä maata. En minäkään haluaisi mennä armeijaan, onneksi sain c paperit itselleni.
Sodan syttyessä pakenen tästä maasta mahdollisimman pian pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haastattelussa kun se wanhan liiton patu kysyy sotilasarvoa, suorituspaikkaa ja suoritusvuotta niin mitä c-pabers mies sanoo?
m39
Valehtelemalla tietysti. 🤭
Siksipä sanonkin aina että katsotaans myös se sotilaspassi.
Valehtelen hävittäneeni. 🤭
Mies joka hävittää noin tärkeän dokumentin. Kuinkas sellaiseen voisi työ asioissa luottaa? Ei jatkoon.
Ei liity töihin mitenkään.
Riippuu töistä, ja etenkin työn antajasta. Sinähän voit mennä sitten hakemaan töitä jostain muualta.
Noin 1,5 % naisikäluokasta käy varusmiespalveluksen. Palveluksen keskeyttää noin 20%.