Intti jätetään kesken yhä useammin: "ahdistaa". 12 000 aloitti, 2000 lopetti kesken
Mielenterveysongelmat ja sopeutumishäiriöt ovat nousseet keskeisimmiksi syiksi armeijan keskeyttämisissä.
Kommentit (445)
HYVÄ! Ei ole nykypäivää pakottaa sukupuolen takia tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään halua puolustaa tälläistä maata. En minäkään haluaisi mennä armeijaan, onneksi sain c paperit itselleni.
Sodan syttyessä pakenen tästä maasta mahdollisimman pian pois.
Se on hienoa kun tekoäly tulee paljastamaan kuka tämänkin aivopierun takana oli.
Jaa mitä väliä sillä on kuka minä olen? Jos tämä maa olisi puolustamisen arvoinen niin silloin tätä maata puolustaisin. Sinun kaltaiset ihmiset laskee entisestään intoa puolustaa tätä maata.
Sinä voisit pakata kimpussa, ja muuttaa jo nyt pois toiseen maahan karkuun. Ei sota sinua kaipaa.kukaan ei kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään halua puolustaa tälläistä maata. En minäkään haluaisi mennä armeijaan, onneksi sain c paperit itselleni.
Sodan syttyessä pakenen tästä maasta mahdollisimman pian pois.
Se on hienoa kun tekoäly tulee paljastamaan kuka tämänkin aivopierun takana oli.
Jaa mitä väliä sillä on kuka minä olen? Jos tämä maa olisi puolustamisen arvoinen niin silloin tätä maata puolustaisin. Sinun kaltaiset ihmiset laskee entisestään intoa puolustaa tätä maata.
Sinä voisit pakata kimpussa, ja muuttaa jo nyt pois toiseen maahan karkuun. Ei sota sinua kaipaa.kukaan ei kaipaa.
* kimpsusi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on Suomen nuoriso huonossa kunnossa, aivan järkyttävää PULLAMÖSSÖÄ näyttää osa olevan. Kyllä hävettää tällainen PULLAMÖSSÖ. Pappani taisteli teillekin PULLAMÖSSÖILLE vapaan maan missä voitte PULLAMÖSSÖILLÄ. Hävetkää.
Pjyyh... se sinun pappas oli vessavahtina Vaasan esikunnassa ja sen ainoa tehtävä oli nuolla skappareiden pärseet istunnon jälkeen puhtaaksi.
Hei VELLIPERSE. Pappani oli Karjalan evakko, joutui sotaväkeen 19-vuotiaana ja puolusti Suomea. Haavoittui kranaatti iskuista. Eli yli 90-vuotiaaksi. Venäläiset polttivat pappani kodin Karjalassa, koko perhe joutui evakkoon. Sinä staanan VELLIPERSE, tekisi mieli kuohita sinut.
On siinä kyllä kovat puheet. Suu käy kuin mikäkin, ja uhoa löytyy. Kyllä kovatkin suun soittajat yleensä on hiljaiseksi mennet, kun riittävän kova vastus on löytynyt. Sun tapauksessa tuskin tarvitsee olla kovinkaan ihmeellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on Suomen nuoriso huonossa kunnossa, aivan järkyttävää PULLAMÖSSÖÄ näyttää osa olevan. Kyllä hävettää tällainen PULLAMÖSSÖ. Pappani taisteli teillekin PULLAMÖSSÖILLE vapaan maan missä voitte PULLAMÖSSÖILLÄ. Hävetkää.
Pjyyh... se sinun pappas oli vessavahtina Vaasan esikunnassa ja sen ainoa tehtävä oli nuolla skappareiden pärseet istunnon jälkeen puhtaaksi.
Hei VELLIPERSE. Pappani oli Karjalan evakko, joutui sotaväkeen 19-vuotiaana ja puolusti Suomea. Haavoittui kranaatti iskuista. Eli yli 90-vuotiaaksi. Venäläiset polttivat pappani kodin Karjalassa, koko perhe joutui evakkoon. Sinä staanan VELLIPERSE, tekisi mieli kuohita sinut.
On siinä kyllä kovat puheet. Suu käy kuin mikäkin, ja u
Juoksepas nyt äitisi sylkkyyn penska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne ei vaan näe mitään syytä puolustaa tätä maata. Täällä nuorten elämä on vedetty niin tiukalle samalla kun vanhat ja rikkaat rikastuu, niin en ihmettele. Menkööt kermaperseet sotimaan itse.
Entä kun vihollinen on ottamassa sinun asuntosi, omaisuutesi ja henkesi? Kuka sinua puolustaa? Haluatko että armeija puolustaa sinua.
Nyt kerro, täällä on aika iso joukko kavereita odottamassa JUURI SINUN VASTAUSTA!
Mikä asunto? Mikä omaisuus? Boomerit ja eliitti on pitänyt huolen siitä, ettei nuorilla ole mitään omaisuutta ja muiden omaisuutta ei kyllä kiinnosta puolustaa. Jos tuollainen tilanne tulee niin minä en ole enää lähimaillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän se on lopettaa, jos näyttää siltä, että intti ei olekaan oma juttu. Jää resurssit motivoituneille.
Ei ole oma juttu = "ei jaksa, äitii, mis mun pelikone on"
Ennemminkin "ei jestas mitä äo 80 touhua, taidan sittenkin aloittaa yliopisto-opinnot heti."
Ei taida moni näistä keskeyttäjistä aloittaa mitään opintoja?
Keski-ikäiset possut huutavat naama punaisena pihviensä ja viininsä keskeltä, että kyllä teidän täytyy meidän kesämökkejä puolustaa. V*tut kiinnostaa.
Naiset pitäisi määrätä palvelemaan kanssa. Ovat vapaamatkustajia, sillä eivät nykyään synnytä edes. Israelin naisista saisivat ottaa mallia.
Vapautuksen voisi toki saada jos olisi lapsia ennen 29v ja lisäksi lapsista tulisi naisten saada tuntuvia verohelpotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset possut huutavat naama punaisena pihviensä ja viininsä keskeltä, että kyllä teidän täytyy meidän kesämökkejä puolustaa. V*tut kiinnostaa.
Keski-ikäiset possut maksaa veroja ja sitä kautta teidän lusmuilijoiden elämän. Jokainen on vapaa hankkimaan itselleen koulutuksen ja ammatin jolla saa haluamansa elintason, pihvejä ja viiniä. Luuletteko että taikaseinästä tippuu vielä seteleitä ja siivellä elely onnistuu sen jälkeen kun maa on miehitetty?
Monet suomalaiset naiset jättävät lisääntymättä.
Jos olisin nyt parikymppinen, niin jättäisin käymättä ja suorittaisin siviilipalveluksen. Mitä tulee jälkeenpäin pärjäämiseen, niin olen vuosien aikana kohdannut työelämässä muutamia sivareita ja eipä nuo "muista" eroa. Olen jälkeenpäin mielessäni kironnut itseäni, kun tuossa iässä en vielä omannut kritiikkiä massojenalistamisjärjestelmää kohtaan.
Ne puolustakoot joilla on jotain niin arvokasta että sen takia kannattaa kuolla. Aika harvalla on. Saksassa oli kysely kuka puolustaisi maataan aseellisesti niin vain muutama prosentti vastasi myöntävästi. Ruotsissa vain puolet. Mutta meillä Suomessa jokin tutkimus väittää että lähes kaikki. Jossain vähän haiskahtaa propagandalta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne ei vaan näe mitään syytä puolustaa tätä maata. Täällä nuorten elämä on vedetty niin tiukalle samalla kun vanhat ja rikkaat rikastuu, niin en ihmettele. Menkööt kermaperseet sotimaan itse.
Entä kun vihollinen on ottamassa sinun asuntosi, omaisuutesi ja henkesi? Kuka sinua puolustaa? Haluatko että armeija puolustaa sinua.
Nyt kerro, täällä on aika iso joukko kavereita odottamassa JUURI SINUN VASTAUSTA!
Mikä asunto? Mikä omaisuus? Boomerit ja eliitti on pitänyt huolen siitä, ettei nuorilla ole mitään omaisuutta ja muiden omaisuutta ei kyllä kiinnosta puolustaa. Jos tuollainen tilanne tulee niin minä en ole enää lähimaillakaan.
Lähteekö sun mamma mukaasi kans? Ota etumatkaa, ja lähde jo nyt. Paitsi eihän sulla oo rahaa ostaa lippua yhteiskunnan elättinä kun olet.
Ei siellä kukaan järkevä 6kk pitempään pysy. Omana intti aikana alikit h o m o i livat keskenään tuvassaan ja etsivät alokkaista uhrin jota pistää perzuksiin, tupa oli mälliä täynnä. Kapteeni tykkäsi näistä alikeista paljon.
Siviilissä kuulin noiden alikkien joko kuolleen huumdeisiin tai liittyneen persuihin/kokoomus puolueeseen.
On se ahdistavaa kun alikit lähentelee suihkussa. Ymmärrän täysin, että noiden pervojen keskuudesta haluaa nopeasti pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se ahdistaa jos ei pysty tilaamaan pizzaa tai joutuu siirtymään paikasta toiseen ilman taksi kyytiä
Eikä saa pelata läpi yön
Meiän tuvan rambo pelaili pippeliään läpi yöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkka-armeijaan on pakko siirtyä heti se on nykypäivää.
Ei kukaan tavallinen ihminen halua armeijaan tai rintamalle.
Sinä taliaivoko ajattelit kustantaa sen?
Joo 10.000-20.000 palkka-ukkoa vs 700-800 tuhannen reservi, mitenkä mahtaa palkka sotureille käydä?Taitavat tositilanteessa huveta melko nopeasti ja kuka sitten tätä meidän maata puolustaa?
Pärjäävät yleensä erinomaisesti. Kaikista intin skipanneita kavereistani on tullut lääkäreitä, ohjelmistosuunnittelijoita, konsultteja, opettajia ja tutkijoita. Armeijan käyneet tuntuvat jäävän noihin ns. pskaduuneihin, joihin aamulla veetuttaa herätä ja viikonloppuna on pakko vetää pää täyteen. Heille varmaan skeidansietokykyharjoitukset tekivät hyvää.