Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehutko itseäsi?

Vierailija
21.03.2025 |

En tarkoita ääneen muiden kuullen kehumista, vaan hiljaista itsensä itselle kehumista. Esim. että olet vaikka taitava, kaunis, mukava tai reipas?

Mä opettelin itseni salaisen kehumisen väkisin joskus kauan sitten, kun elämässä meni todella huonosti ja vihasin itseäni. Nykyään se tulee automaattisesti, ja tuntuu lohduttavalta, kun kuulee itsensä ihan erikseen ajattelematta toteavan esim. että olet kyllä tosi mukava työkaveri. 

Joskus sanoin tuosta ex-miehelle ja hän tokaisi, että ei ole normaalia ja kuulostaa itserakkaalta. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako teitä on? 

Vierailija
2/10 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako teitä on? 

Ei näytä olevan kuin Ap yksin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon itselleni ajoittain: sinä urhea nainen, selvisit kaikesta ja pian pääset lepoon ja rauhaan.

Vierailija
4/10 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon itselleni ajoittain: sinä urhea nainen, selvisit kaikesta ja pian pääset lepoon ja rauhaan.

Kauniisti ajateltu. 

Vierailija
5/10 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, koska olen täydellinen komein viriili mies, joka tyydyttää naisen kun naisen. Lisäksi on 400 tohtorin tutkintoa, iso muna, ja huumorintaju. 

Vierailija
6/10 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kehun. Kehun myös miehelleni ääneen, kun hän ei minua kehu, mutta on samaa mieltä jos kehun itse :D

Vierailija
7/10 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä joo kehun itseäni jos on tullut tehdyksi joku älyttömän vaativa juttu. Niitä on pari kertaa ollut elämän aikana.

Vierailija
8/10 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaan itseäni ajoittain.

Vierailija
9/10 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelen olemaan sisäiselle lapselleni läsnä. Niin hyvässä kuin pahassa. Aina, ehdoitta. Osoittamaan itselleni välittämistä ja myötätuntoa.

Vierailija
10/10 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halaan itseäni ajoittain.

Tämä pitäisi kyllä opetella ja ottaa tavaksi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi