Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen naispuolinen työkaveri kommentoi hänelle pusu hymiöitä

Vierailija
19.11.2022 |

Miehen naispuolinen työkaveri kommentoi hänelle pusu hymiöitä
Mikä ihmejuttu? Flirttailee miehelleni
.
Mitä teen lehmälle?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lypsä aamuin illoin ja anna olla pihalla silloin kun ei  ole liian kylmä ilma. Sille miehen työkaverille sinun ei tarvitse tehdä mitään. 

Vierailija
2/11 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita lorttoja on joka työpaikassa, joissa on enemmän miehiä. Itse eivät ole onnistuneet pitämään miestä, niin sitten vikitellään varattuja. Itse en tekisi mitään. Jos mies lähtee työpaikan vitsin matkaan, niin on vitsi koko ukko ja saa mennäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hmettä

Vierailija
4/11 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita lorttoja on joka työpaikassa, joissa on enemmän miehiä. Itse eivät ole onnistuneet pitämään miestä, niin sitten vikitellään varattuja. Itse en tekisi mitään. Jos mies lähtee työpaikan vitsin matkaan, niin on vitsi koko ukko ja saa mennäkin.

Viittitkö sanoa sille miehellesi, että lopettaa niiden pusuhymiöiden lähettelyn. Olen sinkku, mutta miehesi ei ole minun tyyliäni ja nuo hymiöt lähinnä ällöttää.

Vierailija
5/11 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset naiset ei osaa olla miesten kanssa "normaalisti", vaan heti pitää olla kikattava, sydänhalipusipusi-emojeita lähettävä kana. He ilmeisesti kuvittelevat, että tuollainen on jotenkin viehättävää. Ja monen miehen mielestä se onkin!  Mutta kukin tyylillään ;)

Vierailija
6/11 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varattu nainen ja lähetän työkavereille pusuhymiöitä esim. merkityksessä "kiitos kun hoidit homman", sellanen lentosuukko tai kevyt poskipusu.

Vierailija
7/11 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan kanssa työchattiin vastata pusulla, tarkoittaa ihan vaan että voi kun on söötti. Kyseessä saattaa olla vaikka joku muovikikkula mikä on saatu ulos koneesta.

Oon viiskymppinen varattu akka, miehesi tuskin on kiinnostunut. Ja jos on, niin hänen häpeänsä.

Vierailija
8/11 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei flirttailu siitä lehmää tee, ja sen ois hyvä lypsää jos pikkutilkka tulis kun kerma loppu

Vierailija
9/11 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon varattu nainen ja lähetän työkavereille pusuhymiöitä esim. merkityksessä "kiitos kun hoidit homman", sellanen lentosuukko tai kevyt poskipusu.

Minä olen varattu setämies ja lähettelen työkavereille, miehille ja naisille, munakoison, tacon, persikan ja kielen kuvia. Riippuen vastaanottajasta. Olen menossa oikeuteen helmikuussa.

Vierailija
10/11 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan usein miespuolisilta kollegoilta reaktiona sydämen ja sekin on minusta ajoittain jotenkin outoa. Voi olla joskus ihan virhekin, mutta kyllä niitä lähes päivittäin tulee. Ja tällainen nelikymppinen tavallinen nainen olen, en mikään nuoruuden kukoistuksessa enää. Taidan olla vähän kalkkis sitten.

Vierailija
11/11 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa ja tyylikästä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi