Meilahden sairaalan kahvilassa vesipullo 9 e
Juttu lehdessä.
Juu, ovathan nuo sairaalan kahvilahinnat kovia. Yhden hinnan muistan, sen halvimman: keitetty kananmuna 90 senttiä.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siellä on varmasti vessa vierailijoille. Sieltä voi hakea vettä.
Hyi hitto, kuka ottaa vessasta juomavettä 🤮🤮
Janoinen
Katuojan vettä (Helvi Hämäläinen).
Kuka menee sinne kahvittelemaan tai shoppailemaan. Sinne mennään kun ollaan sairaana! Hädin tuskin pysytään tolpillaan.
Ei kukaan pakota käymään noissa kahviloissa. Potilaat saa osastoilla päivä kahvit ja vieraat voi tuoda omat kahvit vaikka termarissa kun tulevat vierailemaan.
Tä mä on hyvä tietää! Olen menossa sinne leikkaukseen, ja joudun olemaan siellä useamman päivän. Eli omat vesipullot mukaan ( sekä suola, pippurit), ja pitää pyytää sit ystäviä tuomaan ruokaa vieraillessaan. Sairaalruoka kokemukseni mukaan on aika olematonta, tarjonta aika rajoittunutta (varsinkin jos ei pidä lohikeitosta).
Vierailija kirjoitti:
Tä mä on hyvä tietää! Olen menossa sinne leikkaukseen, ja joudun olemaan siellä useamman päivän. Eli omat vesipullot mukaan ( sekä suola, pippurit), ja pitää pyytää sit ystäviä tuomaan ruokaa vieraillessaan. Sairaalruoka kokemukseni mukaan on aika olematonta, tarjonta aika rajoittunutta (varsinkin jos ei pidä lohikeitosta).
Sinne mennessä jo voit sanoa allergiaksi lohi, niin ei tule lohikeittoa vaan jotain muuta. Ja ei todellakaan haittaa et otat omat mukaan, päästään vähemmällä ruuan jaossa. Ja pyydä ystävää tuomaan se ruoka kuumana,ei meillä ole aikaa erikseen lämmitellä sulle sitä ja tolle tota ja sitä ja tota. T. Laitoshuoltaja
Omat pullot mukaan! Ainakin Tampereella osa vessoista on sellasia että saa käännettyä veden kylmälle. Siittä sitten vaan pullot täyteen. Niin mä teen ihan terveenäkin ollessa. Kuka hul lu maksaisi tuollasia hintoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne mennessä jo voit sanoa allergiaksi lohi, niin ei tule lohikeittoa vaan jotain muuta. Ja ei todellakaan haittaa et otat omat mukaan, päästään vähemmällä ruuan jaossa. Ja pyydä ystävää tuomaan se ruoka kuumana,ei meillä ole aikaa erikseen lämmitellä sulle sitä ja tolle tota ja sitä ja tota. T. Laitoshuoltaja
Tottakai ruoka kuumana. Ja en olettanutkaan kenenkään tekevän tuota. Olen ennen itse ollut opiskelija aikaan ns. hoitoapulaisena, eli siivosin, steriloin, jaoin ruoat ja keitin kahvit, autoin ruokailussa yms.
Mikähän mahtaa olla kyseisen tuotteen tarjoushinta?