Meilahden sairaalan kahvilassa vesipullo 9 e
Juttu lehdessä.
Juu, ovathan nuo sairaalan kahvilahinnat kovia. Yhden hinnan muistan, sen halvimman: keitetty kananmuna 90 senttiä.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Millä hinnalla ap myisi tuotteita kahvilassaan?
En ole valmistunut kauppiksesta vaan yliopistosta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ostaisi vesipulloa suomalaisesta kahvilasta?
Olihan tämä vitsi??
Jos ei vaikka leikkauksen jälkeen pysty menemään kauemmas ostoksille!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan tämä vitsi??
Vettä saa hanasta ihan ilmaiseksi ja vuodeosastolla vettä tarjoillaan jopa sinne vuoteeseen.
kyseesså 1.5 litran maustevesi. kuka tuollaisen edes ostaa kahviosta.
Todella törkeää hinnoittelua. Joku aika sitten en saanut yhtään mitään automaatista, tavaraa oli mutta vehje ei toiminut.
Luulen että noita voisi mennä juuri sairaimmille/joilla ei ole tukiverkkoja.
Mietin vakavaa sairautta joissa syystä tai toisesta ruokahkuttomuutta, vedenkin juominen ehkä haastavaa, tuollainen juoma saattaisi mennä helpommin alas.
Toki nykyään woltit, ruokarobotit ym. ehkä niillä, pystyy tilamaan myös sairaala-alueelle?
Ymmärrän että bisnes on bisnestä, mutta ehkä sairaaloissa voitaisiin harkita (potilaille, vierailijat erikseen) jotain 'kauppapalvelua' edes pari kertaa viikossa. Omalle vaarille veimme aina mehua.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että noita voisi mennä juuri sairaimmille/joilla ei ole tukiverkkoja.
Mietin vakavaa sairautta joissa syystä tai toisesta ruokahkuttomuutta, vedenkin juominen ehkä haastavaa, tuollainen juoma saattaisi mennä helpommin alas.
Toki nykyään woltit, ruokarobotit ym. ehkä niillä, pystyy tilamaan myös sairaala-alueelle?
Ymmärrän että bisnes on bisnestä, mutta ehkä sairaaloissa voitaisiin harkita (potilaille, vierailijat erikseen) jotain 'kauppapalvelua' edes pari kertaa viikossa. Omalle vaarille veimme aina mehua.
Ei sairaalassa ketään pidetä janossa! Itse olen ainakin saanut mehua, jos en ole pystynyt juomaan vettä. 40 asteen kuumeessa kärvistellessäni hoitajat toivat jopa pillimehuja minulle aikuiselle ihmiselle.
On kallis. Moni omainen käy ostamassa vuodepotilaalle kahvilasta juotavaa / syötävää. Kahvila on lähimpänä. Hinnat voisi olla kohtuulliset tämän takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan tämä vitsi??
Vettä saa hanasta ihan ilmaiseksi ja vuodeosastolla vettä tarjoillaan jopa sinne vuoteeseen.
Omaiset voi olla potilaan vieressä monta tuntia. Heille ei tarjoilla mitään. Kyllä siinä on hyvä suuta kostuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan tämä vitsi??
Wolttaa.
Mun mielestä pullovedestä saakin rokottaa, jos joku on niin tyhmä ettei osaa juoda hanavettä, niin sitten saakin maksaa.
Jenkkileffoissa näkee sairaaloissa erilaisia juoma- ja välipala-automaatteja. Miksi niitä ei ole Suomen sairaaloissa?
Vierailija kirjoitti:
Juttu lehdessä.
Vau, oletpa laiska.
Tai sinä? 😉
Vierailija kirjoitti:
Jenkkileffoissa näkee sairaaloissa erilaisia juoma- ja välipala-automaatteja. Miksi niitä ei ole Suomen sairaaloissa?
On niitä.
Suomi on niin sairas maa että oksettaa. Vantaan lentokentällä maailman kallein kalja. Ei tätä tyhmyyttä voi perustella mitenkään. Täällä kuolee kaikki ja maine menee.
Linkki uutiseen:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/76d3da82-4b66-4c03-a7fd-947716013af6
Porkkanakakkupala 11,80 €. On kyllä melkoiset hinnat.