että ottaa päähän lapselliset työkaverit....
ensin lähdetään työpaikalta ovet paiskoen ja seuraavana päivänä ei puhuta sanaakaan ja sitten soitetaan esimiehelle että minä en ole pystynyt keskustelemaan aiheesta.....
Kommentit (11)
kiitos.... nyt ollaan sitten jo järjestämässä palaverejä esimiehen kanssa että saadaan tän työtoverin tahto läpi...
ap.
kylläpä vitsin murjaisit, ihanko itse keksit...
Mäkin olen niin tottunut, kun täällä aina puhutaan miten lapsettomat ystävät/työkaverit jne sitä ja tätä, että vain otsikkosi luettuani luulin myöskin, että puhut sellaisista, joilla on lapsia =)
Vierailija:
vai tekeekö näin vaan ihmiset jolla lapsia. Just just...
Etkö itse ole sanontaa" lapsellinen" koskaan käyttänyt? Just joo...
toki otsikosta saattaa tosiaan saada sen mielikuvan mutta ei mielestäni enää kun on tekstin lukenut
Ja ei sanota kissallinenkaan, vaan sanotaan kissamainen, kun tarkoitetaan ominaisuutta, joka on kissalle tyypillinen, mutta voi ilmetä myös esim. ihmisessä.
että olen työpaikan ainoa joka aina joustaa ja on oikeassa... kerroin olevani ainoa jolla on lapsia, tai näin ainakin tarkoitin.
Ja nyt puhuin vain tästä kyseisestä asiasta ja tässä on kyse loma-ajoista ja näissä olen joka vuosi joustanut, nyt olin toivonut tietyn ajan ja siitä nousi haloo...
Tuskin sanot myöskään että joku on marsuton. Mutta lapseton on taas aivan yleinen sana, ja sen vastakohtana voidaan käyttää lapsellista (tosin harvinainen)
toiset ne haluaa heinäkuun joka vuosi
vai tekeekö näin vaan ihmiset jolla lapsia. Just just...