Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Tää on kyllä mun suosikki ketju ja aihe. "Tavallinen" mies ruikuttaa netissä kun "alemman tason" naiset ei kiinnostu. Jo ap aloitus kertoo kaiken sen miksi hänestä ei kiinnostuta.
Vinkki ap:lle ja muille inceleille. Analysoikaa aloitustekstiä. Siinä on syy siihen miksi olette yksin. Sen kun ymmärrätte niin teillä on paljon paremmat mahdollisuudet parisuhteeseen.
T: Tavallinen mies jolla on vientiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti nämä pakollista isyystestiä ja lapsen oikeuksia haluavat eivät kuitenkaan taida esimerkiksi haluta DNA pankkia, johon kerättäisiin kaikkien miesten DNA. Saataisiin lasten oikeudet toteutettua ja oikea isä maksamaan elarit, kun miehiltä esimerkiksi ensimmäisen passin/ajokortin/intin lääkärintarkastuksen/rajan ylityksen yhteydessä napattaisiin DNA talteen.
Ei tuo minulle ole ongelma, kunhan se DNA pankki teetetään myös naisista.
Miksi haluat sen vain miehiltä?
Järjen käyttö on sallittua. Kuinka todennäköisesti synnyttäneen naisen äitiys on kyseenalainen? Mihin tarvitaan DNA testi, kun se synnyttäjä on, usein todistajien läsnäollessa, puskenut lapsen ulos?
Entä kuinka todennäköisesti mies tuikkaa ja ruikkaa
Niin, minä ainakin ajattelen että jos haluaa käyttää yhteiskunnan varoja turhuuteen, siitä saisi olla jotain hyötyäkin. Naiset eivät vaadi pakollisia äitiystestejä joten miksi heitä muutenkaan testattaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen itse aidosti tasokas mies joten vaadin myös että nainen on tasokas. Naisen tulee olla kiva,nätti,hiljainen,terve ja nainen voisi olla mitoiltaan 165cm/55kg.
Olen itse korkeakoulutettu, työskentelen hyvässä työssä mistä tienaan hyvin, olen atleettinen(lihakset erottuu kehosta hyvin), pituutta minulla on 192cm ja minulla uusi bmw sekä asun kalliissa asunnossa koska mulla on siihen varaa.
Minua ärsyttää kun minua lähestyy myös ne rumat naiset, miksi ne naiset kuvittelee saavansa minut kun minä saan myös niitä ihanne naisia?
He varmaan pitävät sinua heikkotasoisena ja uskovat siksi mahdollisuuksiinsa.
En ole heikkotasoinen vaan olen tasokas, en ihan siellä alfatasolla mutta ns korkeampaan laatuluokkaan kuulun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kts. linkattu lakiteksti
Vaaditaan odottavan äidin suostumus. Ei ne testejä salaa teetä.
Tottakai vaaditaan. Ei Suomen kaltaisessa maassa mitään pakkotestejä keneltäkään oteta. Mutta testi ei silti ole odottavan äidin erikseen pyytämä. Itselläni on hämärä muistikuva (omat lapset jo teinejä) että samalla olisi otettu muitakin testejä, eli nuo olivat vain verikokeen yksi osa. Kannattaa nyt muistaa, että koko neuvola on vapaaehtoinen, ei tämä maa mikään diktatuuri ole.
Jos mies kokee tällaisen testin häiritsevänä tai epäluottamuslauseena itselleen, niin hänen kannattaa pidättäytyä lapsenteosta kokonaan. Vähän uhmaikäiset v
Sukupuolitaudit ovat haitallisia, oli ne saatu miten tai missä vaan. Biologinen isä voi sen sijaan olla joku muu kuin äidin aviomies monen monituisesta syystä, eikä se mitenkään automaattisesti aiheuta haittaa. Sukupuolitaudit ovat selkeä terveysriski, biologisen isän sijaitseminen eri osoitteessa ei ole.
Jos jäi epäselväksi: lapsen oikeudet. Lapsen oikeudet, ei aiheutuva haitta, lapsen oikeuksien toteutuminen.
Aikuiset lapset eli pojat tuttavallisimmin on niitä hauskoja ja reiluja kavereita, joita minä en koskaan tapaa, koska olen liian pelottava.
Vierailija kirjoitti:
Aivan kuten sp-tautien testaus.
Nyt toisesta sönkötät kuinka se on lapsen etu, ja toinen ei olekaan (vaikka se on kirjattu lakiin)
Kuten kirjoitin, se sukupuolitautitesti on lapsen terveyden kannalta perusteltu, ja se painaa siksi terveydenhuollon näkökulmasta vaakakupissa. Kuten myös todettu, isyystesti on mahdollinen ottaa, jos sen kokee tarpeelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen itse aidosti tasokas mies joten vaadin myös että nainen on tasokas. Naisen tulee olla kiva,nätti,hiljainen,terve ja nainen voisi olla mitoiltaan 165cm/55kg.
Olen itse korkeakoulutettu, työskentelen hyvässä työssä mistä tienaan hyvin, olen atleettinen(lihakset erottuu kehosta hyvin), pituutta minulla on 192cm ja minulla uusi bmw sekä asun kalliissa asunnossa koska mulla on siihen varaa.
Minua ärsyttää kun minua lähestyy myös ne rumat naiset, miksi ne naiset kuvittelee saavansa minut kun minä saan myös niitä ihanne naisia?
En ole heikkotasoinen vaan olen tasokas, en ihan siellä alfatasolla mutta ns korkeampaan laatuluokkaan kuulun.
Tekstisi perusteella kuulostat heikkotasoiselta, koska sinulla on huono itsetunto ja omituinen käsitys siitä, mikä on tärkeää parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä mun suosikki ketju ja aihe. "Tavallinen" mies ruikuttaa netissä kun "alemman tason" naiset ei kiinnostu. Jo ap aloitus kertoo kaiken sen miksi hänestä ei kiinnostuta.
Vinkki ap:lle ja muille inceleille. Analysoikaa aloitustekstiä. Siinä on syy siihen miksi olette yksin. Sen kun ymmärrätte niin teillä on paljon paremmat mahdollisuudet parisuhteeseen.
T: Tavallinen mies jolla on vientiä
Minusta on hauskaa kuinka tässä keskustelussa käytetään usein todella karuja, markkinamaisia kuvauksia ihmisistä (tasot, deittimarkkinat, jne.). Mutta sitten kuitenkin unohdetaan kätevästi se tosiasia että käypä hinta on se millä myyjä suostuu myymään ja ostaja ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia,pituutta ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin.
Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.
Kenenkään ei tarvitse suostua parisuhteeseen, tai edes yhden yön panoon, kenenkään kanssa. Kaikki saavat esittää omat kriteerit ja pitää niistä kiinni halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä alistussettiä ja nyt on näköjään kinkyjen seuranhakuilmoituksetkin taas otettu tarkasteluun... Satutkos olemaan se sama mies, joka on erinäisissä ketjuissa valittanut sitä, että alistuva nainen ei kelpaa miehille ja naiset eivät suostuu "viemään"/dominoimaan? Annoin sulle tässä taannoin vinkin että etsisit seuraa kinkypiireistä - onko se ajatus jäänyt hautumaan vai vieläkö yrität saada vaniljanaista alistusfetissisi toteuttajaksi?
Hupsis, kirjoitin vahingossa väärin päin. Tässä piti siis lukea että "alistuva MIES ei kelpaa NAISILLE" - tästähän joku on välillä palstalla valittanut. Kun vaniljanaiset eivät osaakaan dominoida.
"Lasten oikeudet...
Mutta neuroottiset ukot... miksi neuroottisten akkojen takia teetetään turhia sp-tautitestejä?"
Ne tehdään lasten terveyden takia. Jokainen epäilevä isä voi teettää isyystestin.
Miksi naiset ei kelpuuta tavallista miestä kumppaniksi? Siksikö kun tavallinen mies on kiltti,hellä ja perhekeskeinen? Nuo ominaisuudet kuuluvat naisten mielestä naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et ole tasokas niiden naisten mielestä.
"Aivan kuten sp-tautienkin testaus on todella harvoin merkittävä. Kyllä nainen tietää onko sillä taudit vai ei."
Eikö mies tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista on tavallisen miehen kanssa. Tavalliset miehet ei hölise mitään alhaisen tason naisista tai muuta incel-roskaa, seuraa kyllä löytyy mukavalla luonteella ja jos asiat on muuten kunnossa.
Breivik ja muut rikolliset saa tosiaan usein säkkikaupalla rakkauskirjeitä naisilta.
Mukava luonne epäilemättä.
Ovat julkisuudessa ja miljoonat naiset näkee heidät. Aina joku sekopääkin joukkoon mahtuu, mutta häviävän pieni osuushan tuo on. Et ole niin typerä ettetkö tuota ymmärtäisi.
"Joten... naiset jotka suostuvat sp-tautien testaukseen pettävät tai epäilevät miehen pettäneen. Vaihtoon vain, oli niin tai näin."
Nainen, joka ei testejä anna ottaa, ei ajattele lapsensa parasta ja on huono äiti. Mies, joka ei halua vaimonsa ottavan testejä peittelee jotain, ja on myös huono isä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ei kelpuuta tavallista miestä kumppaniksi? Siksikö kun tavallinen mies on kiltti,hellä ja perhekeskeinen? Nuo ominaisuudet kuuluvat naisten mielestä naisille?
Miten olet päätynyt ajatuksen, ettei tavallinen mies kelpaisi naisille kumppaniksi? Sadat tuhannet tavalliset suomalaiset miehet ovat parisuhteissa. Itse olen nyt ollut sinkkuna kymmenen vuotta ja käynyt tänä aikana lukuisilla treffeillä. Yleisin tulos on ollut, ettei kumpikaan halua nähdä uudestaan. Kumman vika silloin kelpaamattomuus on ollut? Lopuissa on sitten jakaantunut aikalailla tasan kumpi olisi halunnut nähdä uudestaan. Taas voinko syyttää naisia, jos noin puolessa tapauksista minä olen ollut se osapuoli, joka ilmoittanut ettei halua jatkaa juttua?
Suomi on täynnä meitä taviksia!
Joku piirre saa toisen kiinnostumaan. Emme kaikki oli jonkin mittapuun mukaisia kauniita ja rohkeita, saati rikkaita. Silti puoliso ja elämänkumppani löytyy.
Se, että aletaan nimitellä alemman tason ihmisistä, kertoo jo paljon. Silloin on parempi olla yksin ja pitää mölyt sisällään.
"Eiköhän nainen tiedä kenelle se on antanut paljaalla tai onko käyttänyt suonensisäisiä. Siinä vaiheessa hän voi pyytää testejä, ei siihen tarvitse kaikkien rahoja käyttää."
Ihmiselle, jolla ei ole mitään peiteltävää nuo testit eivät ole ongelma. Miksi ne sinua niin pelottaa?
Aivan kuten sp-tautienkin testaus on todella harvoin merkittävä. Kyllä nainen tietää onko sillä taudit vai ei.