Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
"Nainen: tuiki tavallinen, tyhjä, tyhmä, tylsä, sisällyksetön, sieluton, persoonaton 13tusinassa kilttilarppaaja, jolle pitäisi tarjota katalogista valitsemiaan ja tilaamiaan palveluja NOLLAPANOSTUKSELLA ja ILMAISEKSI vain koska hän on nainen ja olemassa.
Palvokaa miehet vulvaa"
Tässä on se Tavallinen Mies. Ja syy miksi heille ei todellakaan kannata antaa mahdollisuutta yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spermaviemäri? Minkälainen ällötys käyttää tällaista sanaa ja vielä toistuvasti?
Sellainen, joka näkee naisen vain spermaviemärinä, eli reikänä mihin ruiskia mällinsä. Naisvihamielinen, itsekeskeinen mällisäkki.
Älähän nyt, naiset itse ovat kertoneet ettei heillä ole mitään tarjota miehille. Pahinta mitä miehelle voi teidän mukaanne tapahtua on se, ettei hän "saa" seksiä teiltä.
Keksi nyt edes omat miesseliseli -tarinasi äläkä pyytämättä papukaijaile muiden (kuvittelemiasi tai todellisia) sanomisia. Perustele otsikon höpöhöpöväite tai myönnä tappio.
Mikä pitäisi perustella? Olen jo sanonut ajat sitten että aloitus on tuubaa. Kyse onkin
Mitä? Myönnät, että aloitus on tuubaa, vaikka se on MIEHEN kirjoittama? Ohhoh!
eri
Tämä spermaviemäreistä jauhava voisi itse kertoa, minkälainen hän on. Tavallinen, mukava mies hän ei kuitenkaan näytä olevan.
Miksi pitäisi tyytyä johonkin, joka ei miellytä? Mieluummin olen yksin.
Jos miehen ulkonäkö ei kiinnosta ei kannata pariutua niiden kanssa. Parisuhde tulee vaan ennen tai myöhemmin loppumaan.
Vierailija kirjoitti:
"Nainen: tuiki tavallinen, tyhjä, tyhmä, tylsä, sisällyksetön, sieluton, persoonaton 13tusinassa kilttilarppaaja, jolle pitäisi tarjota katalogista valitsemiaan ja tilaamiaan palveluja NOLLAPANOSTUKSELLA ja ILMAISEKSI vain koska hän on nainen ja olemassa.
Palvokaa miehet vulvaa"
Tässä on se Tavallinen Mies. Ja syy miksi heille ei todellakaan kannata antaa mahdollisuutta yhtään mihinkään.
Kukaan norminainen ei halua tuollaista etovan ja viimeiseen asti vältettävän sinipallilegioonan yleistä huomiota naisvärkilleen (s**tanan kiusallista ja suorastaan oksettavaa!) vaikka inkkelikapteeni sinipalli niin omasta putkiaivovinkkelistään luulee paremmin tietämättä. Parempaa tietoa ei uskota eikä pystytä prosessoimaan kun niin pllunpuute ja kitkerä niceviha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spermaviemäri? Minkälainen ällötys käyttää tällaista sanaa ja vielä toistuvasti?
Sellainen, joka näkee naisen vain spermaviemärinä, eli reikänä mihin ruiskia mällinsä. Naisvihamielinen, itsekeskeinen mällisäkki.
Älähän nyt, naiset itse ovat kertoneet ettei heillä ole mitään tarjota miehille. Pahinta mitä miehelle voi teidän mukaanne tapahtua on se, ettei hän "saa" seksiä teiltä.
Keksi nyt edes omat miesseliseli -tarinasi äläkä pyytämättä papukaijaile muiden (kuvittelemiasi tai todellisia) sanomisia. Perustele otsikon höpöhöpöväite tai myönnä tappio.
Mikä pitäisi perustella? Olen jo sanonut ajat sitten että aloitus on tuubaa. Kyse onkin
Ei ole puhe minusta eikä muusta kuin otsikossa kun pysytään aiheessa, ja ap:n tavismiesagenda ei muutu totuudenvastaisesti minun agendattoman agendaksi vaikka kuinka krokotiilinkyyneleet valuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuiki tavallinen, tyhjä, tyhmä, tylsä, sisällyksetön, sieluton, persoonaton 13tusinassa kilttilarppaaja, jolle pitäisi tarjota katalogista valitsemiaan ja tilaamiaan palkintopllupalveluja NOLLAPANOSTUKSELLA ja ILMAISEKSI vain koska hän on mies ja olemassa.
Kuvailit naisen käänteisesti?
Kun puhutaan näinkin halveksutusta ja vainotusta kansanryhmästä, niin todellakin jotain toimia tarvittaisiin. Ehkä väylä löytää vaimon Aasiasta, suora verovapaus alle 175cm pitkille miehille ja ehkä muutakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille kelpaamattomien miesten pitäisi tehdä johtopäätökset ja muutoksia.
Erotkaa reservistä, minimoikaa verojen maksu tälle sairaalle yhteiskunnalle, muuttakaa ulkomaille.
Miksi ihmeessä maksaisit tyytyväisenä 70% tuloistasi veroja yhteiskunnalle joka tekee sinut arvottomaksi naisille?
Ai koska et saa seksiä, sä kostat kaikille suomalaisille, miehille ja lapsille ja omille sukulaisillesikin, ja Suomelle? Aika itsekästä.
On myös aika typerää kuvitella, että ulkomailla asiat olisi paremmin. Mutta joo, ehkä sä sopisit hyvin Venäjälle.
Näille incel-miehille pitäisi antaa väylä löytää vaimon Aasiasta ja verovapaus ainakin lyhyemmille (alle 175cm) tapauksille. Incel on yhteiskunnan alinta sakkaa. Ehkä myös muuta erityiskohtelua kaivattaisiin. T: myötätuntoinen perheenisä
Täällä olisi römpsää tarjolla, mutta missä miehet? Halut on aika kyltymättömät ja ilman vaan joudun elämään. Eikö valtio voisi velvoittaa nuoret kokemattomat miehet tänne tädin opetettaviksi? Win-win, ei tarvisi itkeä puutetta ja mä saisin melaa mekkoon kerrankin kunnolla! Hiiva välillä vaivaa, mutta tosimies ei vakoa valitse, eikös niin sanota!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille kelpaamattomien miesten pitäisi tehdä johtopäätökset ja muutoksia.
Erotkaa reservistä, minimoikaa verojen maksu tälle sairaalle yhteiskunnalle, muuttakaa ulkomaille.
Miksi ihmeessä maksaisit tyytyväisenä 70% tuloistasi veroja yhteiskunnalle joka tekee sinut arvottomaksi naisille?
Ai koska et saa seksiä, sä kostat kaikille suomalaisille, miehille ja lapsille ja omille sukulaisillesikin, ja Suomelle? Aika itsekästä.
On myös aika typerää kuvitella, että ulkomailla asiat olisi paremmin. Mutta joo, ehkä sä sopisit hyvin Venäjälle.
Näille incel-miehille pitäisi antaa väylä löytää vaimon Aasiasta ja verovapaus ainakin lyhyemmille (alle 175cm) tapauksille. Incel on yhteiskunnan alinta sakkaa. Ehkä myös muuta erityiskohtelua kaivattais
Öööh, onko myötätuntoa läpinäkyvän kehnosti larppaavalle simppelirivisiittäjälle epäselvää, että sellainen väylä on jo apposen auki. Verovapautta ei myönnetä muillekaan ulkonäköperusteilla.
Mielellään otan inkkelin tai pari tänne koulutukseen, vaikka samallakin kertaa. Nam nam!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan tavallinen nainen. En hakkaa tai puukota miehiä , käyn yleensä töissä ja pesulla. Mutta en ole kaunis, enkä rikas! miksi minä en kelpaa miehille? Vähän on vatsamakkaraa kertynyt, mutta niin on miehilläkin keitä katselen. Kyllä tässä motivaatio menee koko elämään. Sen takia nykyään niistän jokaseen hampurilaiseen mitä myyn. Etenki jos mies ei ole ystävällinen minulle.
Tapa itsesi senkin incel
Noin miehillekin sanotaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuiki tavallinen, tyhjä, tyhmä, tylsä, sisällyksetön, sieluton, persoonaton 13tusinassa kilttilarppaaja, jolle pitäisi tarjota katalogista valitsemiaan ja tilaamiaan palkintopllupalveluja NOLLAPANOSTUKSELLA ja ILMAISEKSI vain koska hän on mies ja olemassa.
Kuvailit naisen käänteisesti?
Nainen ei ole mies eikä mies ole nainen vaikka kuinka kaasuvalotat. Se, että kalikka kalahtaa ja viitta sopii on ihan vain ja ainoastaan omalla vastuullasi.
Nainen: tuiki tavallinen, tyh
Nainen tarvitsee miestä kuin kala polkupyörää. Mies (simppelicum spermalinkorum) taas tarvitsee naista kuin hengitysilmaa. Jorma ei tajua kun aivoilla krooninen happivaje.
"ei palstalla ole miesvihaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pitäisi perustella? Olen jo sano
Mitä? Myönnät, että aloitus on tuubaa, vaikka se on MIEHEN kirjoittama? Ohhoh!
eri
Ei liity sukupuoleen mitenkään.
Olen edelleen täällä vain näyttämässä miesvihaanne. Se että olette raivoamassa ketjussa joka on täyttä tuubaa ja otatte sen tuleviin keskusteluihin "miehet aina wää wää wää" tasolla... se on sitä miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5921075/hs-naiset-joutuvat-melkeinpa-ai…
https://www.vauva.fi/keskustelu/5938363/manslamming-miehet-kavelevat-na…
Valitettavasti se on miehet, joiden pitäisi petrata ja tehdä työtä itsensä kanssa eli ylänuppi OK tasapainoon.
Ei kannata haaveilla sujuvasta sosiaalisesta elämästä ennen kuin peruskäytöstavat (ei vonkausta) hallussa.
Okei... mutta naisethan tekee samaa. Miten niiden nuppi saataisiin kuntoon?
Vai väitätkö että vain miehissä on vikaa? Sitäkö sä spermaviemäri taas selität?
Ole sä spermalinko hiljaa.
Osui ja upposi siis, kiitos
Et voi näyttää/näytellä kenenkään muun oletettua (= olematonta) miesvihaa, joten väläyttelet vain omaa miesvihaasi.
#kukakuseepisimmälle
#kukajuokseeoravanpyöräntilttiin
Vierailija kirjoitti:
Täällä olisi römpsää tarjolla, mutta missä miehet? Halut on aika kyltymättömät ja ilman vaan joudun elämään. Eikö valtio voisi velvoittaa nuoret kokemattomat miehet tänne tädin opetettaviksi? Win-win, ei tarvisi itkeä puutetta ja mä saisin melaa mekkoon kerrankin kunnolla! Hiiva välillä vaivaa, mutta tosimies ei vakoa valitse, eikös niin sanota!
Miettikää minkä tasoinen nainen ei saa miestä edes pillulla.
Vierailija kirjoitti:
Et voi näyttää/näytellä kenenkään muun oletettua (= olematonta) miesvihaa, joten väläyttelet vain omaa miesvihaasi.
#kukakuseepisimmälle
#kukajuokseeoravanpyöräntilttiin
Kultapieni, tutustu vihan pyramidiin. Tämä ketju on täynnä miesvihaa.
Nainen tarvitsee miestä kuin kala polkupyörää. Mies (simppelicum spermalinkorum) taas tarvitsee naista kuin hengitysilmaa. Jorma ei tajua kun aivoilla krooninen happivaje.