Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.

Vierailija
10.07.2025 |

Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.

Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.

Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.

En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.

Kommentit (2728)

Vierailija
1041/2728 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ulos ja katso ympärillesi. Paljon on tuikitavallasia ukkomiehiä liikenteessä.

Erityisen paljon niitä tuikitavallisia miehiä on pariutumispiireissä: baarit, yökerhot, Tinder, treffipalstat...kaikissa yhteinen tekijä on että miehiä on valtava enemmistö, jopa 90%.

Vierailija
1042/2728 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene ulos ja katso ympärillesi. Paljon on tuikitavallasia ukkomiehiä liikenteessä.

Erityisen paljon niitä tuikitavallisia miehiä on pariutumispiireissä: baarit, yökerhot, Tinder, treffipalstat...kaikissa yhteinen tekijä on että miehiä on valtava enemmistö, jopa 90%.

Eihän niistä miehistä kaikki ole sinkkuja, ukkomiehiä ne on. Monella on vaimo kotona hoitamassa lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/2728 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnet toki, katso peiliin. Lisäksi tämän ketjun jokainen nainen vihaa miehiä.

Luuletko että viha on ainoastaan se hetki kun lyödään tai tapetaan?

Edelleen, kaiva se vihan pyramidi.

Täällä vihtaan tasoteoreetikkoääliöitä ja Alluja. Ei miehiä geneerisesti, paitsi se siitoshullu tuntuu vihaavan ihan kaikkea. 

Kuitenkin keksitte tarinoita miehistä ja "puolisoistanne" jotka syövät milloin mummovainaan hyytelökakut, milloin lasten vanukkaat.

Vihaatte miehiä, geneerisesti.

Ei, vain sinua ja kaltaisiasi, geneerisesti. 

Vierailija
1044/2728 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään ei kannata kenenkään tahansa kanssa alkaa millekään, vaan sen ihanan miehen kanssa johon rakastuu. 

Tämä. Minun mieheni on varmaan monen muun mielestä ihan tavis, mutta minulle hän on täydet 10 pistettä! 

Maksimipistemäärän ollessa 100

Luetun ymmärtäminen? Huom. "täydet". 

Vierailija
1045/2728 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa."

Ap. Tässäpä sinu vikasi on. Oletat, että naiset on kaikki tietynlaisia ja oletat, että sinä tiedät miksi ne naiset, joita ehkä olet lähestynyt, ovat antaneet sinulle rukkaset. Tosiasiassa et tiedä mistä syystä nainen sanoi sinulle  ei, olet vain lähtenyt rakentamaan sellaista selitystä, jolla voit välttää katsomasta itseäsi peiliin. 

yksi suurimmista syistä pariutumisepäonneen johtuu siitä, ettei lähde etsimään kumppania, tai ei etsi tarpeeksi aktiivisesti

Toinen suurimmista syistä on se, että sabotoi itse itseään, niinkuin ap. "Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa.". Kuka sinä luulet olevasi arvoimaan naisen tasoa - tai omaasi? Unohda tuollaien roska kuin tasoteoria. Opettele sosiaalisia taitoja ja koita ymmärtää, että mikään ei karkota naisia nopeammin, kun se, että mies alkaa vinkua treffeillä tai ennen treffejä naisille siitä miten vaikea on löytää oman tasoista naista.

Vierailija
1046/2728 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on jo ihan täynnä, mutta mulle kyllä kelpaa ihan tavallinen mies ja niin myös monille muille naisille. 

Olen itse ollut saman ihan tavallisen miehen kanssa 10 vuotta.

Mies muistaa aina kertoa, miten ihanaa on asua naisen (minun) kanssa. Oikeasti kertoo olevansa kiitollinen siitä, miten ihanaa on kun kodissa näkyy naisen käden jälki. Miten on oppinut näkemään asioita elämässä uudella tavalla. 

Se mun tavallinen mies on mua vähän vanhempi, ja ehti elää poikamiesboksissaan tovin ennen kuin tavattiin. Olen kuulemma muuttanut häntä pysyvästi.

Mutta kyllä meitä naisia on, ei vaan herätä kauheasti ihastusta sellainen katkeroituminen. 

Vierailija
1047/2728 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001560122.html

Tutkija: Naiset alistavat miehiä seksillä

Parisuhdemarkkinoilla henkiset arvot eivät paljon paina uuden kohutun suomalaisteorian mukaan: miehet hakevat nuoria ja kauniita naisia, naiset puolestaan valtaa käyttäviä miehiä. Naiset ovat niskan päällä, ja reppanamiehet jäävät ilman seksiä.

Laasasen teoria😂

Ja monen muun vinku-incelin, mutta siltä osin totta, että reppanat eli vinku-incelit ja laasaset jää ilman parisuhdetta (ja seksiä) ja niin jää moni muukin mies, joka erehtyy vinkumaan lapsellisesti. Ja hyvä niin.

Iloisesti meni muna ja kana sekaisin. Vinkujia tulee enemman ja enemman koska miehet eivat enaa

Sanoo mt-eläkkeellä oleva mies, joka ei ole tehnyt päivääkään tuottavaa työtä, eikä tule tekemään. 

Vttu, mikä pelle

Vierailija
1048/2728 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MODE HOI! MIKLOIN ANNAT BÄNNIT TÄLLE YHDELLE RAIVOHULLULLE, JOKA SUU VAAHDOSSA TAAS KIIHKOAA TÄÄLLÄ!

TÄYTTÄÄ VIHAPUHEEN MERKIT

Vierailija
1049/2728 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keilleköhän naisille olette pitäneet ovia auki ja kantaneet kauppakassinsa? Pyyteettömästi ette muita avita?

Olisitte rehdisti ilmoittaneet maksullisuutenne ja tarjoamanne palvelun hinnan etukäteen (ennen kuin tungette intiimietäisyydelle tyrkkyilemään ja käytte kysymättä kenenkään kauppakasseihin)? Rumiahan kävelette päin?

Joo. Suikkari kauppakassien kantamisesta ja oven auki pitämisestä. Aika monella nämä käyttäytymistavat eivät ole luontaisia ja ne tehtäisiin siksi, että ajatellaan toisia, vaan siksi, että siitä hyötyisi jotenkin. Eli kaunis nainen-> esitän kohteliasta-> saan huomion-> pääsen juttelemaan -> saan pillua. 

Vierailija
1050/2728 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään ei kannata kenenkään tahansa kanssa alkaa millekään, vaan sen ihanan miehen kanssa johon rakastuu. 

Tämä. Minun mieheni on varmaan monen muun mielestä ihan tavis, mutta minulle hän on täydet 10 pistettä! 

Onnekastahan se vain on, jos 10/100 kelpasi jollekin naiselle, joka kaiken lisäksi vaikutti ihan tyytyväiseltä.

Vai oliko tämäkin naiselta väärin, ottaa se 10/100, ehkä jopa miesvihaa?

Miksi se olisi miesvihaa? Eihän hän väittänyt että kaikki miehet on 10/100 tasolla jotka ei kelpaa kenellekään.

Ihan siksi, koska joidenkin silmät ja korvat on täynnä vihaa, eli litran maitotölkkikin naisen näppikseltä on miesvihaa.

Vierailija
1051/2728 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdemarkkinoilla henkiset arvot eivät paljon paina uuden kohutun suomalaisteorian mukaan: miehet hakevat nuoria ja kauniita naisia, naiset puolestaan valtaa käyttäviä miehiä. Naiset ovat niskan päällä, ja reppanamiehet jäävät ilman seksiä.

Laasasen teoria😂

Ja monen muun vinku-incelin, mutta siltä osin totta, että reppanat eli vinku-incelit ja laasaset jää ilman parisuhdetta (ja seksiä) ja niin jää moni muukin mies, joka erehtyy vinkumaan lapsellisesti. Ja hyvä niin.

Jää ilman.

Niin jää naisetkin sitten.

Vai onko narratiivi "palvokaa vulvaa, mies jää ilman kun taas nainen ei edes tarvits

Viimeinen virkkeesi kertoo, että luulet naisten ajattelevan kuin mies. Se vulva on _miehen_ mielessä, ei naisen.

Nainen ei (keskimäärin, en yleistä koskemaan kaikkia) halua kumppania joka palvoo häntä ylipäätään, vaan kumppanin, jonka kanssa synkkaa ja joka rakastaa häntä.

Vierailija
1052/2728 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän niistä miehistä kaikki ole sinkkuja, ukkomiehiä ne on. Monella on vaimo kotona hoitamassa lapsia. 

Mitä lapsia? Syntyvyys on romahtanut sun hedelmällisistä vuosista

Vierailija
1053/2728 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä vihtaan tasoteoreetikkoääliöitä ja Alluja. Ei miehiä geneerisesti, paitsi se siitoshullu tuntuu vihaavan ihan kaikkea. 

Kuitenkin keksitte tarinoita miehistä ja "puolisoistanne" jotka syövät milloin mummovainaan hyytelökakut, milloin lasten vanukkaat.

Ei, vain sinua ja kaltaisiasi, geneerisesti.&n

Aivan, minun kaltaisia eli miehiä. Tavallisia (suomalaisia) miehiä.

Vierailija
1054/2728 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luetun ymmärtäminen? Huom. "täydet". 

Aivan, eli ei ollut 9.5 pistettä vaan täydet kymmenen. Siinä ei sanottu että arvosana kymppi vaan pisteitä.

Vierailija
1055/2728 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MODE HOI! MIKLOIN ANNAT BÄNNIT TÄLLE YHDELLE RAIVOHULLULLE, JOKA SUU VAAHDOSSA TAAS KIIHKOAA TÄÄLLÄ!

TÄYTTÄÄ VIHAPUHEEN MERKIT

Kato kun sen pitäis samalla bannata kaikki naiset

Vierailija
1056/2728 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keilleköhän naisille olette pitäneet ovia auki ja kantaneet kauppakassinsa? Pyyteettömästi ette muita avita?

Olisitte rehdisti ilmoittaneet maksullisuutenne ja tarjoamanne palvelun hinnan etukäteen (ennen kuin tungette intiimietäisyydelle tyrkkyilemään ja käytte kysymättä kenenkään kauppakasseihin)? Rumiahan kävelette päin?

Joo. Suikkari kauppakassien kantamisesta ja oven auki pitämisestä. Aika monella nämä käyttäytymistavat eivät ole luontaisia ja ne tehtäisiin siksi, että ajatellaan toisia, vaan siksi, että siitä hyötyisi jotenkin. Eli kaunis nainen-> esitän kohteliasta-> saan huomion-> pääsen juttelemaan -> saan pillua. 

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
1057/2728 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laasasen teoria😂

Jää ilman.

Niin jää naisetkin sitten.

Vai onko narratiivi "palvokaa vulv

Viimeinen virkkeesi kertoo, että luulet naisten ajattelevan kuin mies. Se vulva on _miehen_ mielessä, ei naisen.

Nainen ei (keskimäärin, en yleistä koskemaan kaikkia) halua kumppania joka palvoo häntä ylipäätään, vaan kumppanin, jonka kanssa synkkaa ja joka rakastaa häntä.

Paitsi ettei ole.

Mikä on "pahinta" millä jatkuvasti solvaatte miehiä, tässäkin miesvihaketjussa?

Incel sitä, incel tätä. Ette tiedä miehistä mitään, mutta kanssakeskustelijat on varmasti inceleitä.

Eli palvokaa miehet vulvaa on teidän viesti, ei miesten.

Vierailija
1058/2728 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan keksisi jotain noin älytöntä? Ei tartte käyttää mielikuvitusta, kun elämässä näitä tapahtuu.

Mikä sinä olet puhumaan muiden puolesta? Oma naisvihasi on sinun asia, eikä jää epäselväksi keneltäkään. 

Vierailija
1059/2728 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti anna. Mahdollisuutta.

Vierailija
1060/2728 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että vaimosi on niin täydellinen ettei hän ikinä tee mitään sinua ärsyttävää. Joten ole hyvä ja kerro muutama sellainen asia, niin saat myötätuntoa ja tsemppiä.

Ja koska vaimoni tekee joskus jotain ärsyttävää, minun pitää keksiä siitä vähän liioiteltuja juttuja ja levittää niitä nettiin jotta toiset pääsee mukaan myllyttämään ja yleistämään ne koskemaan kaikkia naisia?

Miksi ihmeessä tekisin niin?

Naiset usein kaipaa vertaistukea. Nimettömänä palstalla on hyvä purkaa pahaa mieltään. Saattaa olla just se henkireikä, jolla sit taas jaksaa seuraavaan ärsytykseen. Ja kun saa vertaistukea, usein huomaa asian olevan paljon pienempi, kuin mitä alkuun tuntui. 

Se, ettei sinulla ole tällaiseen tarvetta, ei poista sitä toisilta.

Miksi liioittelisit? Vaimosi on siis melko täydellinen, jos ilman liioittelua ei ole mitään kerrottavaa edes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan