Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.
Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.
Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.
Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.
En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.
Kommentit (2728)
Kuitenkin keksitte tarinoita miehistä ja "puolisoistanne" jotka syövät milloin mummovainaan hyytelökakut, milloin lasten vanukkaat.
Vihaatte miehiä, geneerisesti.
En usko, että vaimosi on niin täydellinen ettei hän ikinä tee mitään sinua ärsyttävää. Joten ole hyvä ja kerro muutama sellainen asia, niin saat myötätuntoa ja tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä se myöskään ole naisten vika että he eivät pysty kiihottumaan jonkunlaisista miehistä ja että seksielämästä yhdistettynä sellaisen kanssa tulisi masennus ja psyykenlääkitys.
Mieshän voi itse olla vaikka koko ajan kännissä ja aineissa, ja paneskella toista miestä. Se toinenkin mies voi olla. Noin, problem solved. Miksi naisen pitäisi ottaa se kärsimysrooli?
Aivan! Varsinkin kun niin moni on kiinnostunut vain anaaliseksistä, ja miehellä on perse.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastauksia lukiessa, varsinkin näiden kahden kypsymättömän, tajuaa miksi he eivät saa ketään. Ei vika ole sukupuolessa, vaan heidän käytöksessään. Ei kukaan halua tuollaisesta kumppania tai edes seksiseuraa.
Oikeat tavalliset miehet saavat pääsääntöisesti yhä kumppanin itselleen. He eivät käyttäydy kuin pahaiset kakarat tai lue ja kirjoita nettiin uhriutuvia tai muita haukkuvia viestejä. He käyttäytyvät normaalin aikuisen tavoin. Suosittelen tätä myös palstan sorretulle osalle. Sukupuolesta riippumatta.
Sama. Olen itse tavallinen mies enkä näe ongelmaa muualla kuin netin keskustelupalstoilla.
Sinun oma kuplasi ei kuitenkaan ole koko suomi.
Naiset itkevät tuolla oikeassa elämässä kun eivät löydä itseään parempaa miestä puolisokseen. Se on naisten mukaan se ongelma kun miehet eivät kouluttaudu ja hanki hyvää työpaikkaa.
Miksi tavisjankkamiehen sitten pitäisi väkisin nollapanostuksella ja tasoeroa mitenkään kompensoimatta saada se itseään tasokkaampi nainen, jolla kuitenkin (vähintään salaa) uliluulotaudin tuottamat olemattomat "miezzwihat" tulilla?
Tämä epäsopivuus ja luonnottomuus sitten kuitenkin mystisesti olisi vielä (perusteetta/perustelematta) N:lle kannattavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouva 55 on hyvä ja sukupuolitaistelematta ja selittelemättä antaa hetiheti ('tilaisuuden') kaikille halukkaille ap:ille. <3
Antaisinkin, ellen olisi varattu ;)
Joskus olen tilastoinut, mm. lasteni luokkien vanhempainillassa, että n. puolet miehistä kelpaisi minulle ulkonäön puolesta. Enkä ollut kranttu nuorempanakaan. Silti en ottanut "ketä tahansa", vaan tietenkin piti olla kiinnostusta niin luonteen kuin ulkonäönkin puolesta, yhteisistä arvoista puhumattakaan. Riittävän kivannäköinen riitti, myös miehelleni.
Rouva 55
Olipa kerran PUUMA VIISVIIS, joka saalisti vanhempainilloissa. Hän puumaili onnellisena elämänsä loppuun saakka. Sen pituinen se.
Relevanttia?
Johan nyt, jos luulet että katsominen on puumailua :D Katson naisiakin, enkä silti halua seksiä heidän kanssaan, enkä edes ole bi.
Toki kaikki kannattaa kääntää rumaksi jos vaan voi, ja silloinkin vaikka ei voisi.
Rouva 55
Ja entä sitten kun naisella oikeasti on miesviha, niin silti pitäisi vain pakolla alistaa/(k)näännyttää kotiorjaesineeksi?
Kyllä kannattaa perinteinen ahdas nyrkin ja hellan väli, koska muuten naisparka jää tavisalistajatatyrannista paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään ei kannata kenenkään tahansa kanssa alkaa millekään, vaan sen ihanan miehen kanssa johon rakastuu.
Tämä. Minun mieheni on varmaan monen muun mielestä ihan tavis, mutta minulle hän on täydet 10 pistettä!
Maksimipistemäärän ollessa 100
Onnekastahan se vain on, jos 10/100 kelpasi jollekin naiselle, joka kaiken lisäksi vaikutti ihan tyytyväiseltä.
Vai oliko tämäkin naiselta väärin, ottaa se 10/100, ehkä jopa miesvihaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouva 55 on hyvä ja sukupuolitaistelematta ja selittelemättä antaa hetiheti ('tilaisuuden') kaikille halukkaille ap:ille. <3
Antaisinkin, ellen olisi varattu ;)
Joskus olen tilastoinut, mm. lasteni luokkien vanhempainillassa, että n. puolet miehistä kelpaisi minulle ulkonäön puolesta. Enkä ollut kranttu nuorempanakaan. Silti en ottanut "ketä tahansa", vaan tietenkin piti olla kiinnostusta niin luonteen kuin ulkonäönkin puolesta, yhteisistä arvoista puhumattakaan. Riittävän kivannäköinen riitti, myös miehelleni.
Rouva 55
Olipa kerran PUUMA VIISVIIS, joka saalisti vanhempainilloissa. Hän puumaili onnellisena elämänsä loppuun saakka. Sen pituinen se.
Relevanttia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Tyhjän saa pyytämättäkin ja miksi kukaan haluaisi "antaa edes mahdollisuuden yhyy" tyhjälle arvalle?
Miehet eivät osaa/viitsi tehdä mitään/henkistäkään työtä, kehittää itseään/ylänuppiaan/empatiaa = ei kantsi.
Tässä ei siis vihata miehiä geneerisesti?
Ei, vaan vain tämä yksi nainen vihaa (plus ehkä se toinen peukuttaja).
Kannattaa muistaa, et mt-ongelmia on niin miehillä kuin naisillakin. Heidän vihaisten viestien perusteella yleistäminen on epä-älyllistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastauksia lukiessa, varsinkin näiden kahden kypsymättömän, tajuaa miksi he eivät saa ketään. Ei vika ole sukupuolessa, vaan heidän käytöksessään. Ei kukaan halua tuollaisesta kumppania tai edes seksiseuraa.
Oikeat tavalliset miehet saavat pääsääntöisesti yhä kumppanin itselleen. He eivät käyttäydy kuin pahaiset kakarat tai lue ja kirjoita nettiin uhriutuvia tai muita haukkuvia viestejä. He käyttäytyvät normaalin aikuisen tavoin. Suosittelen tätä myös palstan sorretulle osalle. Sukupuolesta riippumatta.
Sama. Olen itse tavallinen mies enkä näe ongelmaa muualla kuin netin keskustelupalstoilla.
Sinun oma kuplasi ei kuitenkaan ole koko suomi.
Naiset itkevät tuolla oikeassa elämässä kun eivät löydä itseään parempaa miestä puolisokseen. Se on naisten mukaan se
Suomalaiset naiset ovat erittäin koulutettuja. Se että toivoo et mieskin on, ei ole sitä että etsii itseään _parempaa_, vaan ennemminkin tasavertaista.
"Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri." Projisoit nyt tässä vain sitkeästi omaa kateuttasi tai bromancekiinnostustasi.
Instamalli, statusmies tai (luokkakiipijä)lentäjälääkäri eivät ole koskaan herättäneet mitään neutraalia enempää, koska minulla ei ole heille tarjota töitä/mitään/enkä halua heiltä mitään yksityiselämässä (en kiinnostu ammateista tms.), ovat suurella todennäköisyydellä itseriittoisia tyhjäpäitä hekin ja jos/kun tavismies pääsee kipinälle ei enää vertailla muihin.
"Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies."
Sinun miesihanteesi ei vastaa naisen/naisten miesihannetta. Kellekään ei kuulu ketään ellei kahdensuuntaisesti rakastuta ja rakasteta. Naiset ovat mieluummin yksin kuin epäsopivan kumppanin kanssa ja naisten tosi todellisuus on 100% totta.
Tästä aloituksesta tulee väistämättä mieleen kysymys, jonka useampi nuori nainen nykyään esittää: pitävätkö näin puhuvat miehet edes naisista? Tekstistä tulee sellainen vaikutelma, että mitään omia toiveita kumppanin suhteen ei ole, on vain ulkopuolelta tulevia teorioita ja tasoajattelua. Naiset myös yleistetään yhdeksi joukoksi sen perusteella, mitä näkee somessa. Ei siis ilmeisesti tunneta naisia henkilökohtaisessa elämässä tai tunneta ketään mukavaa naista? Mistä sekin kertoo?
En tiedä onko tämä provo, eikä sillä ole väliä, koska näin moni ajattelee. En oikein ymmärrä miksi. On ihan ok pysyä sinkkuna tai hakeutua miesten seuraan, parisuhde naisen kanssa ei ole pakollinen. Sen sijaan tällaisen huonosti verhoillun naisvihan levittäminen ei ole ok, provomielessä taikka tosissaan.
Jos ap joskus pääsisikin siihen loppusuoran kipinöintivaiheeseen, jossa ei enää vertailla muihin miehiin tyrii silti.
Peiliin ei toki kuunaan voi katsoa kun syy taas kerran vain ja ainoastaan kaikissanaisissa, leukalentäjissä, alieneissa ja yhteiskunnassa. Aloituksessakin taas kerran ontto, katteeton ja epätosi (luulo) väite: "Minussa ei ole mitään vikaa yhyy".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naiset tekevät kymmenen tuntia enemmän kotitöitä kuin miehet, joka viikko. Naisilla tosiaankin jää paljon vähemmän vapaa-aikaa kuin miehillä.
Naiset tekevät myös reilu 10 tuntia vähemmän palkkatöitä kuin miehet, joka viikko. Naisilla tosiaankin jää hieman enemmän vapaa-aikaa kuin miehillä.
Miksiköhän? Mietitäänpä yhdessä....Ai niin, kun naiset tekee kotitöitä enemmän, vastaa pääasiassa lapsista mm. Sillävälin, kun miehet kartuttavat OMAA ONAISUUTTAAN, niin naiset hoitavat lasta ja kotia.
Miksiköhän? Mietitäänpä yhdessä....Ai niin, kun naiset tekee kotitöitä enemmän, vastaa pääasiassa lapsista mm. Sillävälin, kun miehet kartuttavat OMAA ONAISUUTTAAN, niin naiset hoitavat lasta ja kotia.
Tämä on niin totta.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma numero 1 on se kun rumat ja ylipainoiset naiset luulee olevansa kauniita ja tämä johtaa siihen että niille naisille kelpaa vain koulutettu komistus.
Ongelma numero 2 on se kun naiset eivät näe miehi ihmisinä, naiset näkee miehet ainoastaan kävelevinä lompakkoina.
Ongelma numero 3 on se että suomessa monet keskitason miehet eivät löydä kumppania koska naiset yliarvioi tasonsa ja miksi keskitasoa olevan miehen pitäisi kelpuuttaa ruma nainen?
Summarum. Suomeen pitäisi saada ulkomailta lisää kauniita naisia koska nyt keskitasoa olevat miehet ei voi pariutua suomessa. Rajat kiinni miehiltä ja rajat auki vain kauniille naisille.
Että inceleille pitäisi tuoda hyväksikäyttöesineitä eli missitason pilluja ulkomailta asti? Ihanko pitäisi kotiin asti ja sisälle toimittaa?
Annan kuume ilmaisen vinkin: Jos et Suomessakaan kelpaa kenellekkään naiselle, niin miten sitten ulkomailla? Vai meinaatko, että ne kauniit, nuoret naiset pitäisi tuoda sieltä ulkomailta sinunkaltaisille miehille seksi- ja kotiorjiksi?
Vierailija kirjoitti:
Tästä aloituksesta tulee väistämättä mieleen kysymys, jonka useampi nuori nainen nykyään esittää: pitävätkö näin puhuvat miehet edes naisista? Tekstistä tulee sellainen vaikutelma, että mitään omia toiveita kumppanin suhteen ei ole, on vain ulkopuolelta tulevia teorioita ja tasoajattelua. Naiset myös yleistetään yhdeksi joukoksi sen perusteella, mitä näkee somessa. Ei siis ilmeisesti tunneta naisia henkilökohtaisessa elämässä tai tunneta ketään mukavaa naista? Mistä sekin kertoo?
En tiedä onko tämä provo, eikä sillä ole väliä, koska näin moni ajattelee. En oikein ymmärrä miksi. On ihan ok pysyä sinkkuna tai hakeutua miesten seuraan, parisuhde naisen kanssa ei ole pakollinen. Sen sijaan tällaisen huonosti verhoillun naisvihan levittäminen ei ole ok, provomielessä taikka tosissaan.
Nainen ei ole näille edes ihminen vaan käyttöesine, joihin olettavat heillä olevan käyttöoikeus.
Keilleköhän naisille olette pitäneet ovia auki ja kantaneet kauppakassinsa? Pyyteettömästi ette muita avita?
Olisitte rehdisti ilmoittaneet maksullisuutenne ja tarjoamanne palvelun hinnan etukäteen (ennen kuin tungette intiimietäisyydelle tyrkkyilemään ja käytte kysymättä kenenkään kauppakasseihin)? Rumiahan kävelette päin?
Tässä ei siis vihata miehiä geneerisesti?