Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kannattaisi edes antaa mahdollisuus tavallisille miehille.

Vierailija
10.07.2025 |

Joo.. en tiiä, kai mä vaan oon yks niistä näkymättömistä miehistä. Ei mussa oo mitään vikaa, ei mitään erityisen hyvääkään naisten mielestä.. perusduunari, en oo rikas enkä huippukunnossa, mut en myöskään mikään luuseri. Käyn töissä, en juo liikaa, en lyö naisia. Mut silti, tuntuu et oon naisille näkymätön koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies, edes ne alhaisen tason naiset ei kelpuuta tavismiestä.

Niin se vaan on, että naiset ei enää etsi tasavertasta kumppania. Ne tähtää ylöspäin, aina. Some ja tinder on muuttanu kaiken. Siellä on 500 likeä päivässä, ja vaikka olisit keskitason nainen, voit saada huomiota huipputason miehiltä. Ja sit se alkaa hämärtää naisten todellisuudentajua. Ne ajattelee et niille kuuluu se eliittimies eli pitkä, lihaksikas, hyvätuloinen, sosiaalisesti sulava jännämies.

Ja me tavalliset miehet? Me ollaan niitä, jotka pidetään ovea auki ja kannetaan kauppakassit, mut ei meitä rakasteta. Meille sanotaan "oot tosi kiva mut en tunne kipinää". No ei kai tunne, kun vertailukohtana on joku instamalli tai statusmies luokkaa lentäjälääkäri.

En mä vihaa naisia, en todellakaan. Mut ärsyttää tää tilanne. Kuinka monta ihan tavallista miestä jää yksin, kun kukaan ei halua enää tyytyä siihen, mitä ennen pidettiin normaalina. Ihan kun me ei enää riitettäis kenellekään.

Kommentit (2728)

Vierailija
2141/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten jotka määrittelevät itsensä kilteiksi ja tavallisiksi ois kyllä hyvä vähän avata mitä näillä ominaisuuksilla tarkoittavat, että tulee ymmärretyksi ja ei tulisi väärinkäsityksiä. Ollaan kuitenkin jokainen erilaisia ja eri luonteisia ja siksi tulkitaan eri tavoin mitä noilla tarkoitetaan. Olisi ehkä parempi mieluummin kertoa että mitä toivoisi kumppanilta ja mitä olisi itse tarjota tälle suhteessa, en siis tarkoita varallisuutta, ulkonäköä tai statusta tässä, vaan sitä yhteistä elämistä ja arkea, et onko valmis tukemaan toista, onko sos. taidot millaiset, onko halukkuutta kehittyä tarvittaessa ihmisenä, osaako tehdä kompromisseja, tunnistaako ja hyväksyykö omia tunteitaan ja osaako käsitellä niitä ilman että purkaa pahaa oloaan toiseen esim. passiivisagressiiviaesti, jne, miten toimii riitatilanteissa? Osaako ja haluaako pyytää anteeksi kun tekee väärin, vetäytyä hetkeksi pois riita tilanteesta, jos tarvetta,jne?  Olisi hyvä toki kertoa myös millaisista asioista itse tykkää ja ovat tärkeitä, omista arvoista, ajatuksista.

Vierailija
2142/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Spermaviemärimies, millainen on sun suhde sun äitiin? Miten sun isä kohteli sun äitiä? Vaikka sun lapsuus olisi ollut kuinka kamalaa, sä voit silti aikuisena valita toisenlaisen elämän.

Millainen on oma suhteesi isääsi? Ei ole muiden miesten syytä että se rais kasi sinua kun olit neljä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen itse aidosti tasokas mies joten vaadin myös että nainen on tasokas. Naisen tulee olla kiva,nätti,hiljainen,terve ja nainen voisi olla mitoiltaan 165cm/55kg.

Olen itse korkeakoulutettu, työskentelen hyvässä työssä mistä tienaan hyvin, olen atleettinen(lihakset erottuu kehosta hyvin), pituutta minulla on 192cm ja minulla uusi bmw sekä asun kalliissa  asunnossa koska mulla on siihen varaa.

Minua ärsyttää kun minua lähestyy myös ne rumat naiset, miksi ne naiset kuvittelee saavansa minut kun minä saan myös niitä ihanne naisia?

Naiset omasta tasosta riippumatta haluaa jännämiehen tai statusmiehen.

Miten se on sinulta pois, jos et ole näille naisille mieleen?

Ihan sama juttu kuin duuni vaatii nuoren, kauniin ja kokeneen. Poimitaan rusinat pullasta.

Vierailija
2144/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti nämä pakollista isyystestiä ja lapsen oikeuksia haluavat eivät kuitenkaan taida esimerkiksi haluta DNA pankkia, johon kerättäisiin kaikkien miesten DNA. Saataisiin lasten oikeudet toteutettua ja oikea isä maksamaan elarit, kun miehiltä esimerkiksi ensimmäisen passin/ajokortin/intin lääkärintarkastuksen/rajan ylityksen yhteydessä napattaisiin DNA talteen.

Ei tuo minulle ole ongelma, kunhan se DNA pankki teetetään myös naisista.

Miksi haluat sen vain miehiltä?

Miehistä hassuttelu on miesvihaa. 

Vinoutuneet ja negatiiviset ajatukset, loukkaavat vitsit, valheellisten väitteiden levittäminen ja hyväksyminen, ryhmäajattelu, loukkaava puhetyyli, nimittely...

Nuo löytyy vihan pyramidista ja noita kaikkia teette päivittäin sadoissa ketjuissa. 

Koska teette tuota ja hyväksytte saman muilta, vihaatte miehiä. 

Vai väitätkö oikeasti että täällä rasistisia vitsejä viljelevät hassuttelijat eivät ole rasisteja? 

Ja vinkki: vihan pyramidin pohjalla on välinpitämättömyys. Kieltäydytään näkemästä eriarvoistavia rakenteita. Juuri tuota mitä sä just sönkötät siinä. Sinä ja muut kaltaisesi miesvihaajat mahdollistatte koko touhun, sanomamedian kerätessä siitä tulevat mainostuotot.

Vierailija
2145/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti nämä pakollista isyystestiä ja lapsen oikeuksia haluavat eivät kuitenkaan taida esimerkiksi haluta DNA pankkia, johon kerättäisiin kaikkien miesten DNA. Saataisiin lasten oikeudet toteutettua ja oikea isä maksamaan elarit, kun miehiltä esimerkiksi ensimmäisen passin/ajokortin/intin lääkärintarkastuksen/rajan ylityksen yhteydessä napattaisiin DNA talteen.

Ei tuo minulle ole ongelma, kunhan se DNA pankki teetetään myös naisista.

Miksi haluat sen vain miehiltä?

Mä väitän, että sun kannattaisi oikeasti lopettaa tämä palstailu. Silloin kun palstailu aiheuttaa ihmisessä tuollaisia vihareaktioita kuin sinussa, niin ei täällä kannata olla. Me ollaan oikeasti tääll vain vähän hassuttelemassa, ei olla vihaajia, eikä rasisteja. 

Vierailija
2146/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin miehet kasvavat ja oppivat, että maailma ei ole reilu? Jos jäät yksin niin jäät yksin. Kukaan eikä mikään ole mitään sinulle velkaa ja takaa parisuhdetta. Pois sieltä harhaisesta kuplasta.

Muistakaa tuo kun vaaditte samaa palkkaa eri työstä

Sinulle nainen vertautuu palkkaan? Mistäs hyvästä se nainen pitäisi palkaksi saada? Kuulostaa hippasen ihmiskaupalta.

Vierailija
2147/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei Spermaviemärimies, millainen on sun suhde sun äitiin? Miten sun isä kohteli sun äitiä? Vaikka sun lapsuus olisi ollut kuinka kamalaa, sä voit silti aikuisena valita toisenlaisen elämän.

Millainen on oma suhteesi isääsi? Ei ole muiden miesten syytä että se rais kasi sinua kun olit neljä

"Ei ole muiden miesten syytä että se rais kasi sinua kun olit neljä" yksikään mieleltään terve ihminen ei mene sanomaan mitään tuollaista toisesta, etenkään tuntemattomasta ihmisestä netissä. 

Tee palvelus kaikille ja hae apua itsellesi.

Vierailija
2148/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nuo muka "tavalliset" miehet ovat kaikkea muuta kuin. Itsesaalissa rypevia aloitekyvyttomia nysvia jotka ei saa sen vertaa aikaiseksi etta pyytais useampaa kuin yhta naista treffeille. Jos pyydat kymmenta naista treffeille niin ehka yksi tai kaksi suostuu, muilta saa pakit. Elaman tosiasioita ja naisena olen saanut pakit miehilta ihan yhta usein koska olen itsekin tavis, enka mikaan fitnesskisu. Mutta tuo ns. tavallinen mies masentuu ja alkaa saalia itseaan toisten tai viimeistaan kolmansien pakkien jalkeen ja ulista ettei muka kelpaa kenellekaan. Se jos mika on naisille vastenmielista.

Minä lähestyin useita kymmeniä naisia livenä parin vuoden aikana ilman yhtään onnistumista tilanteissa, joissa se on sosiaalisesti hyväksyttyä. Naisten analyyseissä täällä on aika suuria ongelmia mutta lähdetään vaikka siitä, että maan valtamedioissakin

Yrität liikaa ja liian nopeasti. Naisen pitää ENSIN tuntea sinua jo vähän, olla todennut sinut mukavaksi, turvalliseksi ja kiinnostavaksi ihmiseksi ja VASTA SITTEN nainen sanoo kyllä niille treffeille. Naiset ei lähde tuntemattoman kanssa eikä sellaisten, jotka ei täytä noita kriteerejä.

Noissa kriteereissä voi olla vähän joustoa suuntaan jos toiseen, jos on esim. kovin humalassa, mutta ei hirveästi kuitenkaan. 

Antaa naisten jatkossa hoitaa lähestymiset ja aloitteen tekemiset  :)

Niin, ja treffien kustannuspuoli kans niille

Vierailija
2149/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole muiden miesten syytä että se rais kasi sinua kun olit neljä" yksikään mieleltään terve ihminen ei mene sanomaan mitään tuollaista toisesta, etenkään tuntemattomasta ihmisestä netissä. 

Tee palvelus kaikille ja hae apua itsellesi.

Miksi et kommentoinut tuolle samalla tavalla? Esitin vain kysymyksen, kuten hänkin. Ja vähän arvauksia, kuten hänkin.

Vierailija
2150/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies jolle on valehdeltu ehkäisystä on rais kattu. Sillä ei ole merkitystä onko nainen tuomittu asiasta.

Minun mielestäni myös mies on raiskattu jos kondomi on otettu pois. Olen siitä samaa mieltä. Tuollainen vain on aivan äärimmäisen harvinaista, koska yleensä mies huomaa kyllä jos kondomin toinen ottaa pois. Miehen kannattaa pitää spermastaan tarkkaa huolta jos ei isäksi halua, jos sen naiselle lahjoittaa niin sitten se sperma on naisen hallussa ja päätäntävallan alla. 

Jos mies antaa suostumuksensa seksiin naisen ilmoittaessa että hän hoitaa ehkäisyn, se ei tarkoita suostumusta siihen että mies antaa naiselle spermaa ilman naisen ehkäisyä.

Ei

Tää on oikeasti sairas tää kaveri, joka joka ketjussa fantasioi vauvojen hukuttamisesta.

Vierailija
2151/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin miehet kasvavat ja oppivat, että maailma ei ole reilu? Jos jäät yksin niin jäät yksin. Kukaan eikä mikään ole mitään sinulle velkaa ja takaa parisuhdetta. Pois sieltä harhaisesta kuplasta.

Muistakaa tuo kun vaaditte samaa palkkaa eri työstä

Sinulle nainen vertautuu palkkaan? Mistäs hyvästä se nainen pitäisi palkaksi saada? Kuulostaa hippasen ihmiskaupalta.

TÄssä taas yksi spermaviemäri ymmärtää tahallaan väärin, ei siinä, tuossa naisten taso.

Vierailija
2152/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun minä olen käynyt treffeille tavallisten miesten kanssa, ovat he antaneet minulle pakit 1-2 deittien jälkeen. Ja mistä tiedän, että he ovat *tavallisia* miehiä? No siitä, että he itse ovat kertoneet, että käyvät harvoin treffeillä. Jos he olisivat tasokkaita ja suosittuja miehiä, niin kyllä he silloin kävisivät usein treffeillä.

Naisten suosio voi vaihdella. Yliopistossa naisia riitti jokaiselle sormelle, mutta työelämässä ollaankin inceleitä. 

Mikä muuttui? No ne paljon puhutut markkinat.

Se mikä muuttui on ikä. Samoin yliopistossa samassa paikassa opiskeli satoja suunnilleen saman ikäisiä ja samassa elämäntilanteessa olevia ihmisiä. Moni löytää puolison opiskeluvuosina. Sitten valmistuneena ja työllistyneenä onkin muutaman kymmenen henkilön firmassa, jossa itse on nuo

Joo, ikä tosiaan muuttui 25->26. Lol.

Markkinoiden vaikutus pariutumiseen on kiistaton.

Vierailija
2153/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo minulle ole ongelma, kunhan se DNA pankki teetetään myös naisis

Mä väitän, että sun kannattaisi oikeasti lopettaa tämä palstailu. Silloin kun palstailu aiheuttaa ihmisessä tuollaisia vihareaktioita kuin sinussa, niin ei täällä kannata olla. Me ollaan oikeasti tääll vain vähän hassuttelemassa, ei olla vihaajia, eikä rasisteja. 

Olette vihaajia, edelleen sen kiistäminen on osa sun ongelmaasi.

Vierailija
2154/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo minulle ole on

Ei olla. Piste.

Vierailija
2155/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulette, onko spermaviemärimies joku sosiaalisesti syrjäytynyt ja katkeroitunut ressukka, vai oikeasti sellainen 15-v pojankloppi, jolla on nyt hauskaa?

Vierailija
2156/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kannata. Vain mahdollisimman hyville.

Vierailija
2157/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette, onko spermaviemärimies joku sosiaalisesti syrjäytynyt ja katkeroitunut ressukka, vai oikeasti sellainen 15-v pojankloppi, jolla on nyt hauskaa?

Miettikääs sitä.

Te puolestanne olette aivan tavallisia suomalaisia naisia jotka vihaavat kaikki miehiä.

Naisviha on poikkeus, miesviha normi.

Vierailija
2158/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on vaikeaa kuvitella minkälainen ihmishirviö tämä tyyppi on. Ja näkyykö se päällepäin vai onko hirviö lampaan vaatteissa. 

Harmillista että Suomessa mielenterveyspalvelut ovat näin heikolla tolalla... Saa kyllä aikaan miespelkoa tällaiset ihmiset kun ei koskaan voi tietää onko vastaantuleva tämä hullu vaiko joku mukava ja normaali. 

Vierailija
2159/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kannata. Vain mahdollisimman hyville.

Ei ihme että valitatte kun kaikki naiset ei saa sitä top10% miestä.

Vierailija
2160/2728 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ressukka, koska se päivystää täällä oikeasti aina, kun itse täällä käyn. Lukuisia ketjuja, joissa on aina huutelemassa tuota spermaviemäriä. Ja aina näkee miesvihaa kaikissa ketjuissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi