Kuinka usein syöt popcornia ja mikä maku?
Kommentit (10)
Syön poppareiden makuisia riisikakkuja. Vesi tai vichy
Muutaman kerran vuodessa, voipoppareita.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan. Vesi.
Mulla tismalleen sama. Ainakun on jotain jännää niin porukat laittaa poppareita tulille. Vieläkään en ole keksinyt mitä mun siinä tilanteessa pitäisi tehdä. Popparit ei uppoa ei sitten millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan. Vesi.
Mulla tismalleen sama. Ainakun on jotain jännää niin porukat laittaa poppareita tulille. Vieläkään en ole keksinyt mitä mun siinä tilanteessa pitäisi tehdä. Popparit ei uppoa ei sitten millään.
Jos joku laittaa täällä, että laittaa popparit tulille, niin ei se tarkoita, että he oikeasti tekisivät niin.
En ikinä. Joillain synttäreillä 80-luvulla söin.
En ikin ku mua ahdistaa että lihon niistä :D Muita herkkuja voin toki syödä 😂
Ehkä kerran vuodessa tai kahdessa ostan yhden paketin. Poppareihin ei tule himoa, kuten esim. sipsiin. Voipoppareita ostan, kattilassa liedellä teen. Tulee muuten hyviä kun päälle laittaa kinuskikastiketta.
Lähinnä valmiina kun tekemisen käryä ei kyllä siedetä kun täyttää koko keittiön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan. Vesi.
Jos joku laittaa täällä, että laittaa popparit tulille, niin ei se tarkoita, että he oikeasti tekisivät niin.
Joo no kyllä mä sen tiesin. Koitin nyt jotain hauskaa keksiä kun mulla on niin tylsääääää.
En koskaan. Vesi.