Miksi mies suuttui kun ehdotin hänelle kastraatiota,
Vaikka hän omistaa kastroidun kissan? Hänellä oli hyvät perusteet kissansa kastroimiselle, eivätkö ne päde miehiinkin?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse pistä putkia solmuun?
Miksi pitäisin, enhän kastroi toisia luontokappaleitakaan vastoin heidän tahtoaan? Toisin kuin tämä mies?
Mies itse sanoi, että seksuaalinen turhautuminen aiheuttaisi kissalle enemmän kärsimystä, ja lisäksi kissa aiheuttaisi ongelmia muille. Mielestäni ihan validi peruste kastroida itsensäkin.
Miksi suuttui?
Vierailija kirjoitti:
Katsos, Vamma-Leena on saanut taas nettiaikaa.
Mitä tarkoitat? En ymärrä logiikkaa miksi on ok kastroida poikakissoja, mutta ei poikaihmisiä? Yhtä tuskallistahan se elämä heille molemmille on leikkaamattomana.
Miehesi taitaa ajatella tunteella eikä järjellä tätä asiaa. Miehet nyt ovat vähän hysteerisiä.
Sanoitko että "kastroidaan sut niin kuin tuo kissa"?
Vierailija kirjoitti:
Miehesi taitaa ajatella tunteella eikä järjellä tätä asiaa. Miehet nyt ovat vähän hysteerisiä.
Auttaisiko kastrointi siihenkin? Kunhan mietin.
Onko hänellä jo muksuja vai ei? Ehkä pelkää operaatiota tai vielä haluaa muksuja? Ootko pönttö.
Heh niin kamala ketju, että naurattaa :DD Osalle tekisi varmasti ihan hyvää kastraatio.
Kärsin itsekin seksuaalisesta turhautumisesta, kun mies on vanha ja väsynyt seksiin. Hyviä ja luotettavia kumppaneita ei niin vain löydy.
N32
Kun miehet pystyvät lisääntymään periaatteessa kuolemaansa asti toisin kun naiset.
Olen astuttanut koirani, mutta en astuttaisi vaimoani.
Kastraatio raizzkaaville ruskettuneille!
Vierailija kirjoitti:
Heh niin kamala ketju, että naurattaa :DD Osalle tekisi varmasti ihan hyvää kastraatio.
Kärsin itsekin seksuaalisesta turhautumisesta, kun mies on vanha ja väsynyt seksiin. Hyviä ja luotettavia kumppaneita ei niin vain löydy.
N32
Kuinka järkyttävän vanha pappa sinulla sitten on? 🙄 Kyllä 70 v vielä seksiä harrastaa
Vierailija kirjoitti:
Sanoitko että "kastroidaan sut niin kuin tuo kissa"?
Eikun sanoin, että toivotaan että hänen harjoittamansa moraali kohdistuisi häneen itseensä! Ja tästä hän järkyttyi ja suuttui, vaikka logiikkani oli aukoton! En ymmärrä yhtään.
Todella outo mies, kun ei suostu kastratoitavaksi.😁
Vierailija kirjoitti:
Kun miehet pystyvät lisääntymään periaatteessa kuolemaansa asti toisin kun naiset.
Mutta he turhautuvat ja kärsivät, niin kuin se kissakin. Tämän vuoksi ehdotus oli mielestäni ihan ystävällinen, kun mieskin niin ystävällisesti ajatteli vain kissan parasta. Niin miksi se yhtäkkiä olikin järkyttävää, kun ehdotus koski miestä?!
Mikset itse pistä putkia solmuun?