Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies suuttui kun ehdotin hänelle kastraatiota,

Vierailija
10.07.2025 |

Vaikka hän omistaa kastroidun kissan? Hänellä oli hyvät perusteet kissansa kastroimiselle, eivätkö ne päde miehiinkin?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella outo mies, kun ei suostu kastratoitavaksi.😁

Mielestäni se on aika outoa, kun niin selvästi kuitenkin näkee sen kissan etuna! Eikö se ole miehenkin etu tällöin?

Vierailija
22/47 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan ap:lle lobotomiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? En ole lobotomisoinut yhtäkään kissaa, toisin kuin mies on kastroinut omansa. Ja piti sitä kissalle hyvänä asiana.

Voisiko joku nyt vähän avata, että miksi mies suuttui, kun kastraatio kerran vaan vapauttaa kärsimyksestä ja haitasta?

Vierailija
24/47 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne on naiset jotka kissoiltaan ja koiriltaan haluavat kassit pois.

Vierailija
25/47 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne on naiset jotka kissoiltaan ja koiriltaan haluavat kassit pois.

No tämä oli mies ja näki sen hyvänä asiana kissalle. Mutta suuttui kun ehdotin sitä hänelle?! Miehen logiikka.

Vierailija
26/47 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurimme pitää lisääntymiskyvytöntä miestä tuhkamunana.  Kynis.mi 

Vierailija
27/47 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä miehen pitäisi se tehdä? Sinun mieleenkö vain ollakseen? Mitä jos haluaa vielä lapsenkin? Mies

Vierailija
28/47 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä miehen pitäisi se tehdä? Sinun mieleenkö vain ollakseen? Mitä jos haluaa vielä lapsenkin? Mies

Koska se paransi kissan ja tämän läheisten elämänlaatua niin se parantaisi myös miehen ja tämän läheisten?

Vierailija
29/47 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattoihan se kissakin haluta lapsia!? Miksi miehen pitäisi saada jos päättää ettei kissakaan saa?

Vierailija
30/47 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksei kukaan osaa vastata?! Niin hyvä teko, joka auttaa miehen itsensä mielestä kaikkia, varsinkin kohdetta. Miksi suuttui?

Vierailija
31/47 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet on viettiensä vietävinä ja ne ei pysty hillitsemään itseään. Suurin osa ihmisistä kykenee pitämään halunsa kurissa ja hoitamaan ne turhautumiset omin käsin. Jos tuo mies ei aiheutu ongelmia yrittämällä hässiä joka naista, eikä merkkailee paikkoja pissallaan niin ei silloin ole tarveta kastroida.

Vierailija
32/47 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläimet on viettiensä vietävinä ja ne ei pysty hillitsemään itseään. Suurin osa ihmisistä kykenee pitämään halunsa kurissa ja hoitamaan ne turhautumiset omin käsin. Jos tuo mies ei aiheutu ongelmia yrittämällä hässiä joka naista, eikä merkkailee paikkoja pissallaan niin ei silloin ole tarveta kastroida.

Eläimet yrittävät hässiä vain kiimaisia naaraita, miehet ihan kaikkia. Lisäksi hän itse puhui kissan turhautumisesta ja kärsimyksestä, joten aloin kokea empatiaa miehen turhautumista kohtaan, jonka vapautus palleista poistaisi. Niinkuin kissaltakin, miten ystävällisesti mies ajatteli. Niin miksi hän suuttui minulle?

Vierailija
33/47 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? En ole lobotomisoinut yhtäkään kissaa, toisin kuin mies on kastroinut omansa. Ja piti sitä kissalle hyvänä asiana.

Voisiko joku nyt vähän avata, että miksi mies suuttui, kun kastraatio kerran vaan vapauttaa kärsimyksestä ja haitasta?

Ap! Olet joko provo tai täydellisen tyhmä. Joten lobotomiaa vain täydentää tyhjän ajatusmaailmasi.

Vierailija
34/47 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksei kukaan osaa vastata?! Niin hyvä teko, joka auttaa miehen itsensä mielestä kaikkia, varsinkin kohdetta. Miksi suuttui?

Vastaan sinulle: Mies päättää itse itsestään, et sinä eikä kukaan muukaan. Tee itse hyvä teko ja painu huitsin Nevadaan. M.O.T.

Vierailija
35/47 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap! Olet joko provo tai täydellisen tyhmä. Joten lobotomiaa vain täydentää tyhjän ajatusmaailmasi.

En tosiaan tajua, jos kastroi ja haluaa lobotomisoida muita, niin eikö silloin itsekin näistä hyötyisi? Pitäisikö sinutkin siis lobotomisoida? Itse en ole koskaan ajatellut tällaista luontokappaleille tekeväni, mutta koska miehet ovat niin innokkaita niin emmekö soveltaisi näitä heihin ihan ensiksi?

Vierailija
36/47 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan sinulle: Mies päättää itse itsestään, et sinä eikä kukaan muukaan. Tee itse hyvä teko ja painu huitsin Nevadaan. M.O.T.

Miksi päättäisi, jos kissakaan ei päätä vaan joku voi huumata ja leikata pallit tuosta noin vaan? Ja sitten orjuuttaa lemmikikseen? Miehen parastahan siinä vaan ajatellaan, ihan niinkuin kissankin.

Vierailija
37/47 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan tajua, jos kastroi ja haluaa lobotomisoida muita, niin eikö silloin itsekin näistä hyötyisi? Pitäisikö sinutkin siis lobotomisoida? Itse en ole koskaan ajatellut tällaista luontokappaleille tekeväni, mutta koska miehet ovat niin innokkaita niin emmekö soveltaisi näitä heihin ihan ensiksi?

👎

Vierailija
38/47 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläimet yrittävät hässiä vain kiimaisia naaraita, miehet ihan kaikkia. Lisäksi hän itse puhui kissan turhautumisesta ja kärsimyksestä, joten aloin kokea empatiaa miehen turhautumista kohtaan, jonka vapautus palleista poistaisi. Niinkuin kissaltakin, miten ystävällisesti mies ajatteli. Niin miksi hän suuttui minulle?

Et ole koskaan nähnyt kun koira yrittää hässiä ihmisen jalkaa? Kyllä ne hässii muutakin kuin kiimaisia narttuja.

Ehkä se mies turhautui kun selityksen jälkeenkin vain jatkat jankkaamista, sinulla on nyt jäänyt levy päälle ja mikään järkipuhe tai perustelu ei mene perille ja kyllä se on vähän ärsyttävää yrittää keskustella henkilön kanssa, joka vain yhtä ja samaa hokee.

Vierailija
39/47 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teille naisille tuottaa niin suurta tuskaa hyväksyä ihmisoikeudet?

Vierailija
40/47 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustele sitten kissan kanssa, muutkin ikäisesi, mielisairaat emakot.