Jos työpaikkaihastus tulee minun tiimiini, pitääkö vaihtaa työpaikkaa?
Näin saattaa käydä elokuussa . Hän on flirttaillut minulle pitkin kevättä. Nyt onneksi lomalla. Olen parisuhteessa. En tiedä pystyisikö vastustamaan kiusausta.
Kommentit (24)
Siis liittyy pitkäaikaistyöttömien tiimiin🤣
Ap
Vaihdoin ja se oli parisuhteen pelastus.
Hän ei ole flirttaillut sinulle vaan ollut ystävällinen. Ja kannattaa ottaa loparit jos et kestä sitä että työpaikallasi on viehättäviä, ystävällisiä naisia.
No ei pidä. Ihastuksia tulee ja menee, ei niihin tarvitse tarttua
Pitää. Ja jos ihastut uudessa paikassa, pitää vaihtaa taas.
Kyllä miesten kesken kannattaa kokeilla.
Vaihdatteko heti työpaikkaa jos toinen ihminen alkaa kutkuttaa? Siis onko tämä ihan normaalia. Vai pitääkö muuttaa ihan maasta. Ei tulisi mieleenkään vaihtaa työpaikkaa. Ennemmin pidän sen kun niin väljähtäneen suhteen, että ihastun toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdatteko heti työpaikkaa jos toinen ihminen alkaa kutkuttaa? Siis onko tämä ihan normaalia. Vai pitääkö muuttaa ihan maasta. Ei tulisi mieleenkään vaihtaa työpaikkaa. Ennemmin pidän sen kun niin väljähtäneen suhteen, että ihastun toiseen.
Ai että ihastumisen voi valita? En valitsisi, hirveää kidutusta mutta ei sille voi mitään.
Luulen, että se ihastus laimenee, kun ei enää tarvitse odotella sitä että näkee toisen. Se odotus on yksi niistä kutkuttavista jutuista. Pakko sanoa, etten ole koskaan ihastunut työkaveriin, jota näen paljon ja jonka kanssa juttelen. Ehkä ne juttelut ovat osoittaneet, ettei tää oo kyllä yhtään mun juttu vaikka nassu onkin ihan jees.
Jos et pysty vastustamaan kiusausta niin anna mennä. Vanha vaihtoon, uutta tilalle!
Vierailija kirjoitti:
Siis liittyy pitkäaikaistyöttömien tiimiin🤣
Ap
🤣
En ikinä vaihtaisi työpaikkaa vaan jonku ihastuksen takia. Niitä menee ja tulee.
Siis ihastuminen on ihana tunne. Nauti siitä ja fiilistele. Siirrä hyvä olo nykyiseen parisuhteeseesi.
Vierailija kirjoitti:
No ei pidä. Ihastuksia tulee ja menee, ei niihin tarvitse tarttua
Jaa, itse kyllä yritän aina jos vähänkin kiinnostaa, olenhan sinkku.
Jos olet lutkamies, joka ei osaa sanoa ei, vaihda työpaikkaa. Muuten ihan normaalia työsyksyä sinulle.