Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala olo, miksi elämä meni näin...

Vierailija
10.07.2025 |

Valitsin nuorena ihan väärän puolison. Hänen kanssaan sairastuin henkisesti ja ajauduin pahoihin taloudellisiin vaikeuksiin. Meille syntyi suhteen aikana lapsi. Nyt olen 34v, eronnut, masentunut, lihava, velkainen surkimus. Niin kaukana siitä mitä olin unelmoinut. Halusin olla se pullantuoksuinen useamman lapsen äiti, jolla kuitenkin mielenkiintoinen työ ja henkisesti jotain annettavaa lapsille. Kyllähän mä kouluttauduin nuorena korkeasti, mutta heti valmistumisen jälkeen tapasin tämän miehen enkä koskaan päässyt alani töihin kun hän veti mua asumaan johonkin maaseudulle kauas mahdollisuuksista. Olin henkisesti alistettu ja eristetty läheisistäni vuosien ajan. Olen tästä syyllistänyt itseäni todella rankasti. Onneksi on sentään yksi maailman rakkain tytär, muuten tuskin olisin enää täällä. 

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino ei myöskään ole mikään mittapuu siitä millainen on hyvä ihminen, opeta lapselle että jokainen on yhtä arvokas ja arvosta itseäsi, äläkä puhu negatiivista painosta lapsen kuulleen, eteenkin tytöt ovat erittäin alttiina saada syömishäiriö. Joten nyt on syytä opetella kehopositiivisuuteen (sehän ei tarkoita että ei vois painoa pudottaa, vaan sä pystyt suhtautua positiivisesti itseesi eri kokoisena).

Vierailija
22/40 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on mukamas hyviä ihmistuntijoita🤣 ja kilin kellit sanon minä😂.

Ihme kultapaloja te onnistutte onkimaan suhteisiin.

Ei liity mitenkään sukupuoleen. Kiintymyssuhde-mallia kannattaa jokaisen vastaavaan tilanteeseen päätyneen tarkastella.

Naiset tälläkin palstalla mainostavat kovasti olevansa ihmissuhdetaitureita ja sosiaalisten suhteiden asiantuntijoita jo pelkästään sukupuolensa vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit sitten sen ensimmäisen jänniksen, samalla kun torjuit kilttiksen, joka on tähän mennessä painanut kovaa uraa, ja jonka kanssa olisit voinut jäädä vaikka kotiäidiksi😢😢

Vierailija
24/40 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity mitenkään sukupuoleen. Kiintymyssuhde-mallia kannattaa jokaisen vastaavaan tilanteeseen päätyneen tarkastella.

Naiset tälläkin palstalla mainostavat kovasti olevansa ihmissuhdetaitureita ja sosiaalisten suhteiden asiantuntijoita jo pelkästään sukupuolensa vuoksi🤣🤣

Huutonauru unohtu lopusta😂😂

Vierailija
25/40 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki kommentit saman ihmisen kirjoittamia? Apn?

Vierailija
26/40 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla selvinpäin?

Vierailija
27/40 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nyt sanoa, että YHYY?

Vierailija
28/40 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siellä maalla ole mukavaa?

Vierailija
29/40 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tälläkin palstalla mainostavat kovasti olevansa ihmissuhdetaitureita ja sosiaalisten suhteiden asiantuntijoita jo pelkästään sukupuolensa vuoksi.

Oletko oikeasti noin tyhmä, että kuvittelet jokaisen naisen olevan tuota mieltä ja kirjoittavan asiasta tänne? Siis mistä teitä yleistäviä idio otteja oikein riittää?

Vierailija
30/40 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti noin tyhmä, että kuvittelet jokaisen naisen olevan tuota mieltä ja kirjoittavan asiasta tänne? Siis mistä teitä yleistäviä idio otteja oikein riittää?

Päivitäpä kerrankin pääsivu uusiksi, niin löydät aina ainakin yhden keskustelun jonka aiheena on kaikki naiset tai kaikki miehet.

Vierailija
31/40 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun alat pääsemään kunnolla irti myös henkisesti sinua kahlinneesta ihmissuhteesta, koittaa Sinun aikasi.

Hyvä niitä kipeitä asioitakin on rauhassa pohtia ja miettiä niin paljon kun siltä tuntuu. Aikanaan asettuvat siihen oman elkämän mosaiikkiin sekin elämänvaihe palasena kohdalleen, muiden kirkkaimpien ja helpompien palasten viereen ja kokonaisuuden osaksi, Kokonaisuuden, mikä on sinun ainutlaatuinen elämäsi.

Vanhemmiten näkee niiden kipeidenkin kokemusten tuoman opetuksen viisastuttaneen ja kasvattaneen itseen empatiaa, myötätuntoa muiden kärsimyksiä kohtaan.

Onhan näitäkin jotka tykkää ilkkua toisen epäonnelle tai nauraa kärsimykselle.

Pääasia että tulee sellaiseksi ihmiseksi kun oli tarkoituskin, ainutkertaiseksi omalla tyylillään.

Välillä kompastuen pahastikin, mutta aina nousten takaisin sille omalle tielle. Täysin vapaana elämään omannäköistä elämää ja valitsemaan onnellisuuden.

Vierailija
32/40 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivitäpä kerrankin pääsivu uusiksi, niin löydät aina ainakin yhden keskustelun jon

Et sitten idio otti tajunnut yhtään mitään mitä mä kirjoitin.

Vierailija
33/40 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ota kantaa siihen mikä kenellekin tärkeää on, mutta sen sanon, että 34-vuotiaan ihmisen elämä ei ole vielä "mennyt" imperfektissä mitenkään. Tuossa iässä elämästä on jälkellä reilusti yli puolet ja siksi sitä jo kulunutta osaa ei kannata surra vaan miettiä, miten haluaa sen seuraavan osan viettää - ja sitten tehdä töitä sen eteen.

Vierailija
34/40 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et sitten idio otti tajunnut yhtään mitään mitä mä kirjoitin."

Koska sulla ei ole edes kykyä ymmärtää ilmiötä kokonaisuudessaan. Synnyitkö noin tyhmäksi vai vaatiko se harjoittelua?

Vierailija
35/40 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki kommentit saman ihmisen kirjoittamia? Apn?

- Eikö Sinulla ole muuta annettavaa tähän keskusteluun? Skarppaa nyt edes vähän.

Vierailija
36/40 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ero paikallaan?

Monille se menee niin että lapsi tehdään koska sillä halutaan pelastaa huono parisuhde tai uskotellaan itselleen että huono kumppani rauhoittuu lapsen myötä. No eihän niin käy. Lapsesta tuleekin velvoite joka pakottaa pitämään yhteyttä huonoon kumppaniin vaikka tulisi ero. Huonoa ja jopa vaarallista suhdetta siedetään lapsen takia.

Jatkossa siis tarkemmin sitten ehkäisyn kanssa. Ehkäisyä on laajasti saatavilla miehille ja naisille. Neuvolasta ja terveyskeskuksista voit saada lisätietoa.

Ja paskat se lapsen teko ole mikään parisuhteen pelastaja, että nyt kun myö tehdään tähän yks pentu, niin sit myö pysytään varmasti yhessä. Päinvastoin. Niin monet ovat eronneet, on niitä lapsia tai ei. Paljon parempi ja taloudellisesti järkevämpi erota ennen kuin mitään lapsia tai lasta siinä on tehty.

Vierailija
37/40 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Et sitten idio otti tajunnut yhtään mitään mitä mä kirjoitin."

Koska sulla ei ole edes kykyä ymmärtää ilmiötä kokonaisuudessaan. Synnyitkö noin tyhmäksi vai vaatiko se harjoittelua?

Et edelleenkään tajunnut mitä mä kirjoitin ja mihin mä vastasin. Mene autisti muualle vinkumaan.

Vierailija
38/40 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä ole sellaista että täällä saa kaiken mitä kuvitteli. Nykyään jauhetaan ihan liikaa höpöhöpöä Kuinka elämässä jokainen saa kaiken. Pitää kestää pettymyksiä ja epätäydellisyyttä. Ole kiitollinen siitä mitä olet saanut jo.

Vierailija
39/40 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne, kun on osanneet sut kiertää kaukaa.

Vierailija
40/40 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin käy kun nainen kelpuuttaa jännämiehen. Kiltin miehen kanssa olisit saanut kaiken mitä olet unelmoinut mutta otit ekan komeimman miehen joka oli varmaan narsisit ja väkivaltainen.

Ihme käsitys sulla kiltistä. Kiltit ei vittuile noin toisille. Nössykkä luuseri ei tarkoita kilttiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan