Epämukavia tissiliivejä sietämättömät, luetellaan vinkkejä
Nyt on pakko tulla kehumaan Miss Mary Exhale Comfort urheiluliivejä.
Minun on tosi vaikeaa löytää liivejä jotka ei ala ahdistaa jossain vaiheessa päivää.
Nämä on mukavat, ei kaaritukia jotka painaa, eivät kaivaudu ihoon kyljistä. Keinokuitua, mutta ei hiosta ällösti. Ihan kivan muotoiset tissit tekee, itse en olisi pistänyt pahaksi, vaikka olisi ollut minimizer efektiä
Ja joo, olen käynyt liikkeissä joissa mitattu oikean kokoiset liivit, mutta ne on silti olleet todella epämukavia.
Kommentit (47)
Joo, tissit kerää vääränlaista huomiota. Litistävät, mutta ei puristavat liivit on hyvät.
Nämä Exhale comfortit on urheiluliivit, niin on kaksinkertainen kangas ja mikä parasta, tissit ei puristu tosiaan vasten. Tissivälihiki, bye.
En kyllä usko, että nämä päällä voi mitään juoksemista harrastaa, mutta itse ostin jokapäiväiseen käyttöön.
Mulla kaariliivit painaa johonkin hermoon rintakehällä, niin ovat siksikin poissuljettu vaihtoehto
Vierailija kirjoitti:
En käytä rintsikoita enää
Ei valitettavasti ole vaihtoehto näiden lollojen kanssa. Pitkät ja painavat tissit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä rintsikoita enää
Ei valitettavasti ole vaihtoehto näiden lollojen kanssa. Pitkät ja painavat tissit
Tiukka paita?
Tokmannin saumattomat urheilutopit. Löytyy isojakin kokoja ja ovat pehmeät ja mukavat. T. G-kuppi
Tykkään Miss Maryn kaarituellisista bodyista, ne kaarituet ei tunnu niin selvästi bodyssa ja vartalo-osa on mukavan napakka.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannin saumattomat urheilutopit. Löytyy isojakin kokoja ja ovat pehmeät ja mukavat. T. G-kuppi
Näissä urheilutopeissa monesti on tissit toisiaan vasten ja kyllä se hikoilu alkaa ahdistaa. Käytän samantyyppisiä monesti tavallisten liivien päällä, niin saa urheiluun vähän enemmän tukea
En enää pysty käyttämään kaarituellisia tai muita normaaleita liivejä. Kaikki ahdistaa päällä sen tuntuman vuoksi(olen muutenkin iholta ns. erityisherkkä, en voi käyttää kuin tietyn tuntuisia vaatteita ja villa täysin poissuljettu).
Käytän siis vain pään yli vedettäviä urheilutoppeja, esim piirre robert, soc, markettien omat merkit,... nämä menee hyvin arjessa, ja urheillessa shock absorberin juoksuliivit. Tavalliset liivit laitan vain pakkotilanteessa, esim juhlamekon kanssa.
Juuri tuollaiset haluaisin, mutta ei ole kokoja. Juuri missään ei ole minulle sopivia liivejä, saati sitten, että rahat riittäisivät niihin. Oli niin kivaa parikymppisenä, kun koko oli 85, ja tarvitsi vain mennä kauppaan valitsemaan.
Naiset käyttää aina vääränkokoisia rintsikoita. Jopa minä miehenä näen, että nyt kinnaa naisen rintaliivit.
Mä ostin Pierre Robert -toppiliivit, hemmetin hyvät käytössä. Kevyet, ei purista mistään, antavat sopivasti tukea. Hinta riippuen kaupasta 19,90 - 29,90 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Miss Maryn kaarituellisista bodyista, ne kaarituet ei tunnu niin selvästi bodyssa ja vartalo-osa on mukavan napakka.
Niitä bodyja katsoin joskus myös, ihan sen takia kun kylkiin kaivautuva ympärys ajoi hulluuden partaalle.
Lisää vinkkejä: Mittoja ottaessa kannattaa nojata jonkin verran eteenpäin, kun ottaa mittaa rinnan korkeimmalta kohdalta. Niin se löytyy helpoiten.
Mitatessa täytyy olla toki liivit päällä, niin ei aivan hullutteluksi mene
En ymmärrä miten nuorena siedin kaarituellisia normaaleja rintsikoita. Jotenkin silloin kai ajatteli, että tämä kuuluu asiaan. Joskus 28-vuotiaana totesin, etten pysty enää pitämään normirintsikoita ja olen siitä asti käyttänyt urheilurintsikoita ja toppeja. Pitääkin testata Miss Maryt. Olen mainoksia nähnyt ja ovat sen perusteella vaikuttaneet hyviltä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuollaiset haluaisin, mutta ei ole kokoja. Juuri missään ei ole minulle sopivia liivejä, saati sitten, että rahat riittäisivät niihin. Oli niin kivaa parikymppisenä, kun koko oli 85, ja tarvitsi vain mennä kauppaan valitsemaan.
85 ei ole koko, vaan rinnan alapuolen mitta. Koot merkitään numero+kirjain, esim. 85C.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten nuorena siedin kaarituellisia normaaleja rintsikoita. Jotenkin silloin kai ajatteli, että tämä kuuluu asiaan. Joskus 28-vuotiaana totesin, etten pysty enää pitämään normirintsikoita ja olen siitä asti käyttänyt urheilurintsikoita ja toppeja. Pitääkin testata Miss Maryt. Olen mainoksia nähnyt ja ovat sen perusteella vaikuttaneet hyviltä.
Minulla on muutamat, nämä on minulle ensimmäiset oikeasti hintansa arvoiset liivit sieltä. Tilasin heti toiset, ettei ole elämä yksien liivien varassa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset käyttää aina vääränkokoisia rintsikoita. Jopa minä miehenä näen, että nyt kinnaa naisen rintaliivit.
Niin se varmasti on. Jumittuu johonkin nuoruuden kokoon, vaikka paino nousee.
Mutta kyllä ne liiviliikkeet myy mielellään liivejä joilla saa mehevät selkämakkarat aikaan.
Ihmeellisiä kidutusvälineitä tissiliivit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
85 ei ole koko, vaan rinnan alapuolen mitta. Koot merkitään numero+kirjain, esim. 85C.
Oli koko tai ei, niin usein noita alapuolen mittoja on kaupoissa rajoitetusti. Sitten kun mennään oikeasti reiluihin ympäryksiin (selvästi yli sadan) ei niitä sopivia liivejä olekaan niin helppo löytää,varsinkin, jos vielä kuppi on pieni.
Käytän urheiluliivejä, olkaimet eivät enää valu.
En enää tykkää kaarituetuista, kaikkein vähiten paksuilla toppauksilla. Sekä helvetin rumat että epämiellyttävän raskaat, kuin jokin kaksiosainen haarniska. Ja nuo on helposti vielä pieniä omassa koossani, olen tehnyt monta nettikirppishutia noissa kun en pystynyt kuvasta oikein tajuamaan mallia. Välittömästi kiertoon.
Parhaat on metallittomat ja ehkä hieman joustaa muttei liikaa. Sekin tullut nähtyä että voivat olla liian lötköt, siis venyvät, eli eivät sitten tue sopivasti. Samoin voivat olla ohuetkin, pelkistetyt ovat usein sellaisia mihin kovasti tykästyy.
On totta että pushup- mallilla saa povesta (tarvittaessa) näyttävän mutta kyllä nuo luonnolliset ja kevyehköt on silti niitä joista pidän eniten. Vähän hassulta tuntuu viisissäkymmenissä enää esitellä rintavarusteluaan jonain valttina yhtään missään. Tärkeintä että kuppi ei tee nelitissiä mikä sekä tuntuu että näyttää kamalalta.