Korpimuijan kotiin yritettiin väkisin sisään
Olipa video (linkki lopussa). Korpimuija oli onnekseen pistänyt ovet lukkoon päivällä. Pihaan tuli auto, sieltä mies, joka yritti suoraan tulla sisään, ei edes koputtanut. Näitä on sattunut useammin, tänäkin vuonna, joskus on joutunut soittamaan poliisit. shit-palstoilla fantasioidaan ra iz kauksista ja tab bamisesta, yksin asuva nainen keskellä metsää... Korpimuija teki asiasta videon eilen ennen puolta yötä.
Uskaltaisitko asua itse yksin keskellä metsää ja vielä kertoa netissä, missä asut? https://youtu.be/gSHqIDYR_XA?si=y87vCSgXYbyftfwN
Kommentit (514)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aikoihin katsonut Korpimuijan videoita kun teennäinen uhriutuminen ei enää kiinnostanut. Mutta täytyy sanoa, että aika maanista menoa nykyään!
Totta. Ens alkuun vaikutti sellaselta pullan tuoksuselta kodin hengettäreltä. Aika nopeasti kuitenkin alkoi uhriutuminen ja heti perään nää asetouhut, ja nyt on Suomen lippua hihoissa ja lippiksessä. Eipä tarvi enää arvailla millä agendalla eukko on liikkeellä.
No kerro meillekin mikä se agenda mahtaa olla? :D
Vierailija kirjoitti:
Minä menin viime kesänä yksin asuvan naisen pihaan.
Yksinäinen nainen osti kylältä talon ja muutti sinne. Meillä on yhteistä rajaa, ja minulla oli maankäyttöön liittyvää asiaa tälle uudelle omistajalle. En tiedä nimeä, numero tai mitään. Ajoin keskellä arkipäivää pihaan. Koputin oveen. Auto oli pihassa, joten oletin asukkaan olevan paikalla. Koputteluihin ei vastattu, mikä ei ole ihme kun kyseessä on iso ulkoverannallinen talo. Menin verannalle ja koputin sisäoveen, ei vastausta. Kun palasin pihalle, näin verhojen liikkuvan ikkunassa. Tervehdin kuuluvalla äänellä, kerroin kuka olen (naapuri) ja mitä asiaa minulla on. Verhot liikkuivat, mutta ei vastausta. Lähdin pois. Seuraavana päivänä jätin postilaatikkoon viestin missä esittelin itseni, kerroin asiani ja sen että olin tavoitellut häntä edellisenä päivänä. Koko nimi, puhelinnumero ja sähköposti perään. Ei mitään vastausta. Kävin vielä kerran myöhemmin koputtamassa oveen
Ei kaikkien naistenkaan mielenterveys kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä menin viime kesänä yksin asuvan naisen pihaan.
Yksinäinen nainen osti kylältä talon ja muutti sinne. Meillä on yhteistä rajaa, ja minulla oli maankäyttöön liittyvää asiaa tälle uudelle omistajalle. En tiedä nimeä, numero tai mitään. Ajoin keskellä arkipäivää pihaan. Koputin oveen. Auto oli pihassa, joten oletin asukkaan olevan paikalla. Koputteluihin ei vastattu, mikä ei ole ihme kun kyseessä on iso ulkoverannallinen talo. Menin verannalle ja koputin sisäoveen, ei vastausta. Kun palasin pihalle, näin verhojen liikkuvan ikkunassa. Tervehdin kuuluvalla äänellä, kerroin kuka olen (naapuri) ja mitä asiaa minulla on. Verhot liikkuivat, mutta ei vastausta. Lähdin pois. Seuraavana päivänä jätin postilaatikkoon viestin missä esittelin itseni, kerroin asiani ja sen että olin tavoitellut häntä edellisenä päivänä. Koko nimi, puhelinnumero ja sähköposti perään. Ei mitään vastausta
Maalla nyt vain totuttu hoitamaan asioita naapurien kesken face to face juttelemalla. Ja en todellakaan hiippaillut pitkin pihoja, vaan kerroin avoimesti kuka olen ja mitä asiaa. Ja sen jälkeen jätin lapun, mutta siihenkään ei vastattu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nämä eroottisvihjailevaa sisältöä tekevät naiset ottavat tietoisen riskin kun jakavat asuinpaikkansa sijainnin. Jos ei suoraan, niin kiimainen inseli kyllä selvittää.
Eroottisvihjailevaa?!?!? Kuten esim. puun pilkkominen???? Wtf
Naisen oma syy aina. AINA. Mies toimii vain viettien vietävänä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä lopulta kävi, en jaksa katsella videota?
Itsekin asun metsän keskellä kahdessa paikassa, mutta mulla on suojelukoulutettu koira ja lisäksi, niin, hmm, ase myös. Vihaan noita pihaan tulijoita myös. Pari kertaa on tultu sisälle asti, toisella kertaa ei just ollut silloin koiraa, ukko tuli sisälle asti kaupittelemaan kaloja (!), koirani oli juuri kuollut ja hankin nopeasti aikuisen koiran seuraavalla viikolla. Ja sitten kerran humalainen mies yritti tulla keskellä yötä sisälle ja koirani puri häntä käteen, joten jäi ulos ja soitin ambulanssin hakemaan. Lanssi tuli melkein tunnin kuluttua, poliisi ei ehtinyt koskaan tulla.
Korpimuijan kannattaisi ottaa koira turvakseen, siis s
Pointerit kiinnittävät nenänsä jääkaapin oveen ja pysyvät siinä herkeämättä. Tätä on jalostus. Koulutuksen avulla muutetaan käytöstä ja tämä periytyy seuraavalle sukupolvelle vaistoissa.
Eli kyllä, on olemassa myös taistelu- ja suojelukoiria. Kuten ihmisissäkin on monipolvista psykopatiaa, misogyniaa, jne. Joka näkyy jopa sellaisissa yksilöissä, jotka eivät altistu näille psykopaattivanhemmilleen. Se kulkee heillä geeneissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin asun metsän keskellä kahdessa paikassa, mutta mulla on suojelukoulutettu koira ja lisäksi, niin, hmm, ase myös. Vihaan noita pihaan tulijoita myös. Pari kertaa on tultu sisälle asti, toisella kertaa ei just ollut silloin koiraa, ukko tuli sisälle asti kaupittelemaan kaloja (!), koirani oli juuri kuollut ja hankin nopeasti aikuisen koiran seuraavalla viikolla. Ja sitten kerran humalainen mies yritti tulla keskellä yötä sisälle ja koirani puri häntä käteen, joten jäi ulos ja soitin ambulanssin hakemaan. Lanssi tuli melkein tunnin kuluttua, poliisi ei ehtinyt koskaan tulla.
Korpimuijan kannattaisi ottaa koira turvakseen, siis sellainen, joka toimii käskystä.
Samoin tämä telttanainen otti koulutetun taistelukoiran. Mutta luonnossa on myös hyvin yleinen
Koira- ja kukkotappelut niihin liittyvine vedonlyönteineen olivat Englannissa tosiaan satoja vuosia suorastaan kansallisurheilua.
Yksi suosituimmista ohjelmanumeroista niillä oli syöttää sonni tai paaluun kahlittu karhu elävältä koiralaumalle. Käyttivät jälkimmäisestä termiä "bear biting" ja ne todella jalostivat edellistä varten aivan erikoisen koirarodun, jolla on luonnottoman lyhyet leuat jotta se pystyisi puremaan sonnia kylkeen ja repimään siitä paloja! Käyttävät sellaisesta koirasta nimitystä "sonnikoira", englanniksi "bulldog"!
Very sport!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nämä eroottisvihjailevaa sisältöä tekevät naiset ottavat tietoisen riskin kun jakavat asuinpaikkansa sijainnin. Jos ei suoraan, niin kiimainen inseli kyllä selvittää.
Eroottisvihjailevaa?!?!? Kuten esim. puun pilkkominen???? Wtf
Naisen oma syy aina. AINA. Mies toimii vain viettien vietävänä 🙄
Jeps. Ei niistä kannata välittää sen enempää kuin eläimetkään välittävät. Jos tulee liian lähelle niin reilusti kynttä silmään tai potkua palliin niin ottavat etäisyyttä. Huomiota eikä vihreää valoa anneta yhtään. Yhdellekään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää muija puhuu kuin Riikka Purra?
Mitäs luulet?
Rynkky seinällä ja suomen lippua siellä sun täällä, vain haka ris ti enää puuttui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korpimuijan kannattaisi ottaa koira turvakseen, siis sellainen, joka toimii käskystä.
Samoin tämä telttanainen otti koulutetun ta
Varmaan juuri naiset harrastivat tällaista erittäin tervettä ja hauskaa ajanvietettä. Eikö? Tai sitten se oli naisten vika, kun eivät antaneet miehille pillua niin heidän oli pakko alkaa kiduttamaan koiria ja härkiä. Huh huh mitä hirviöitä ne naiset.
Sovittu juttu tai sitten nuo olivat vain myyjiä/viranomaisia. Kaikenlaista porukkaa täällä maallakin käy koputtelemassa. Ei heti tarvitse olla huutamassa, että siellä oven takana kävi ihmissyöjärxiskaajakannibaalimxrhaaja tai latvialainen ruohonleikkurivaras.
Vierailija kirjoitti:
En uskaltaisi asua korvessa ilman valvontajärjestelmää. Ne on nykyisin tosi halpoja, vähän yli satasella saa hyvän. Miesystävälle voi jakaa sen materiaalin, niin hänkin voi käskyttää kameran avulla tulijaa ja hälyttää apua.
Toivottavasti Korpimuijalle kantautuu nämä tiedot, moni varmaan luulee, että valvontajärjestämät ovat kalliita. Ovat tosi halpoja ja kuva yhtä laadukas kuin telkkarissa. Ei mitään riistakameroita, vaan kunnollinen systeemi, niin ei tartte pelätä.
Ja mukava seurata myös eläinten touhuja pihassa salaa. Kenellekään ei tarvitse avata ovea, vaan voi tosiaan kameran mikrofonin avaamalla kysyä mitä asiaa kulkijalla on.
Olisiko jotain hyviä merkkejä tiedossasi niin voisi netistä katsoa arvosteluja ja mistä niitä saa ostettua?
miksei koskaan meille tulla koittamaan. olisi niin mukava kokeilla uusia kodinpuolustusleluja.
Oliko tällä arvon someh.. tähdellä jonkinlaista todistetta tapauksesta? Ettei nyt vain olisi julkisuustempaus? En tiedä kuka tämä on, en ole klikkaamassa nytkään, mutta varmaankin joku, joka elää YouTube-videoiden mainostuloilla ja nk. simppaajien lahjoituksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korpimuijan kannattaisi ottaa koira turvakseen, siis s
"Totta kai voi. Tämän vuoksi mäyräkoirat ovat yhden näköisiä ja käyttäytyvät vaistonvaraisesti kolojen kanssa, lintukoirat räkyttävät lintuja, karhukoirat karhuja"
Ja mä kun luulin, että karhukoira on jalostettu risteyttämällä se karhun kanssa, mäyräkoira mäyrän ja lintukoira...
Mutta saksalaisillapa onkin jopa sikakoira, Sweinehund!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää muija puhuu kuin Riikka Purra?
Mitäs luulet?
Rynkky seinällä ja suomen lippua siellä sun täällä, vain haka ris ti enää puuttui.
Miksi hänellä Saksan lippu olisi?
Vierailija kirjoitti:
miksei koskaan meille tulla koittamaan. olisi niin mukava kokeilla uusia kodinpuolustusleluja
Ihan varmasti. Sinulla ei mitään siellä ole - eikä varsinkaan mitään varastettavaa. (Rikkinäisiä kalsareita ja reikäisiä sukkia löytyy rosvoilta omasta takaa, raasu.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroottisvihjaileva = nainen joka vain on olemassa
Miehet ovat kokeneet Korpimuijan hyvin vihjailevaksi, kun hän on puita sahannut moottorisahalla, hakannut halkoja, kantanut vettä taloon ja saunalle, pessyt pyykit saunalla, laittanu puulämmitteisellä hellalla ruokaa, lämmittänyt puilla asuntoa, tehnyt käsitöitä, tehnyt lumitöitä, istuttanut kasveja jne. Eikö olekin hyvin rietasta käyttäytymistä?
Pakko vielä lisätä.
>>>
Lähipvinä oli äärimmäisen mauton (amistyylinen?) otsikko, jossa meuhkattiin seuraavin sanoin:
'Onkohan naapurin naisella tosi tiukkakin tavara. Epäilys että on. Mitenkäpä tuosta sais varmuuden, antakeepa vinkkilötä.'
*Ei savon murteella, mutta kuitennii.
>>>
Tämä oli olevinaan h a u s k a a .
Minusta lähinnä ahdistavaa ja turvattomuuden tunnetta lisäävää.
Vastenmielinen ajatuksena, jos/kun naapurustossa pohditaan anatomiaani ja vielä nöyryytetään ihmistä julkisesti.
Ei todellakaan naurata.
Täytynyt aineissa tai humalassa kirjoittaa tuollaista. Eikö mies käsitä, että tällä harkitsemattomalla käytöksellään saattaa koko paikkakunnan kyseenalaiseen maineeseen. Onko muuttotappiokunnassa enää varaa imagoa alentaa?
Toivottavasti ei ollut kukaan minun naapurini. Jäi vaivaamaan aika tavalla.
Näitä lukiessa ei tarvii ihmetellä, miksi nainen valitsee karhun kohtaamisen miehen kohtaamisen sijaan.
Ei pidetä ainakaan meillä.