Korpimuijan kotiin yritettiin väkisin sisään
Olipa video (linkki lopussa). Korpimuija oli onnekseen pistänyt ovet lukkoon päivällä. Pihaan tuli auto, sieltä mies, joka yritti suoraan tulla sisään, ei edes koputtanut. Näitä on sattunut useammin, tänäkin vuonna, joskus on joutunut soittamaan poliisit. shit-palstoilla fantasioidaan ra iz kauksista ja tab bamisesta, yksin asuva nainen keskellä metsää... Korpimuija teki asiasta videon eilen ennen puolta yötä.
Uskaltaisitko asua itse yksin keskellä metsää ja vielä kertoa netissä, missä asut? https://youtu.be/gSHqIDYR_XA?si=y87vCSgXYbyftfwN
Kommentit (514)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää tän Korpimuijan videot on mennyt aina vaan oudommiksi. Ens alkuun esitti niin sydämellistä ja maanläheistä yksin eläjää ja nyt on jo rynkyt seinällä ja maastopuvut päällä.
En pystynyt tuota videota paria minuuttia kauempaa katsoa. Ainoastaan n a t s i-lippu puuttui enää seinältä.
Mitä tähän "avautumiseen" tulee, niin ei kai nyt kukaan voi olla niin yksinkertainen, ettei ymmärrä, että netti on pullollaan höyrypäitä ja yksityisyys on kaikkein tärkeintä, kun rupee videoita jukaisemaan, varsinkin jos on nainen ja asuu yksikseen maalla.
Se on sitten kokonaan toinen juttu, kuinka aito tämä avautuminen oli.
Niin tai näin, minua ei militaristit kiinnosta pätkääkään, joten tämä oli vihonviimeinen korpimuija video jota katsoin edes vähää alusta.
En seuraa Korpimuijaa, mutta eiköhän maalla yksinään asuvat naiset ole melko militaristisia tarvittaessa kaikki... Ainakin omassa tapauksessa eli ulkonäkö pettää eikä kukaan tiedä miten pitkälle olen varautunut ihan kaikkeen. Joku voi arvata koirien perusteella.
Ei ainakaan yksikään tuntemani maalla asuva nainen. Varautua on hyvä tietysti kaikkeen, mutta militaritouhujen ihannointi ei liity varautumiseen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä lopulta kävi, en jaksa katsella videota?
Itsekin asun metsän keskellä kahdessa paikassa, mutta mulla on suojelukoulutettu koira ja lisäksi, niin, hmm, ase myös. Vihaan noita pihaan tulijoita myös. Pari kertaa on tultu sisälle asti, toisella kertaa ei just ollut silloin koiraa, ukko tuli sisälle asti kaupittelemaan kaloja (!), koirani oli juuri kuollut ja hankin nopeasti aikuisen koiran seuraavalla viikolla. Ja sitten kerran humalainen mies yritti tulla keskellä yötä sisälle ja koirani puri häntä käteen, joten jäi ulos ja soitin ambulanssin hakemaan. Lanssi tuli melkein tunnin kuluttua, poliisi ei ehtinyt koskaan tulla.
Korpimuijan kannattaisi ottaa koira turvakseen, siis sellainen, joka toimii käskystä.
Samoin tämä telttanainen otti koulutetun ta
"Sellainen joka on jalostettu hyökkäämään ihmisen kimppuun. En tiedä sen tarkemmin koiraharrastajien terminologiaa, en ole eläimiinsekaantuja."
Tarkoittatko siis: "Hyökkäämään SEKSUAALISESTI ihmisten kimppuun"? Sepä olisi jotain! Oudot ovat fantasiasi!
Minä menin viime kesänä yksin asuvan naisen pihaan.
Yksinäinen nainen osti kylältä talon ja muutti sinne. Meillä on yhteistä rajaa, ja minulla oli maankäyttöön liittyvää asiaa tälle uudelle omistajalle. En tiedä nimeä, numero tai mitään. Ajoin keskellä arkipäivää pihaan. Koputin oveen. Auto oli pihassa, joten oletin asukkaan olevan paikalla. Koputteluihin ei vastattu, mikä ei ole ihme kun kyseessä on iso ulkoverannallinen talo. Menin verannalle ja koputin sisäoveen, ei vastausta. Kun palasin pihalle, näin verhojen liikkuvan ikkunassa. Tervehdin kuuluvalla äänellä, kerroin kuka olen (naapuri) ja mitä asiaa minulla on. Verhot liikkuivat, mutta ei vastausta. Lähdin pois. Seuraavana päivänä jätin postilaatikkoon viestin missä esittelin itseni, kerroin asiani ja sen että olin tavoitellut häntä edellisenä päivänä. Koko nimi, puhelinnumero ja sähköposti perään. Ei mitään vastausta. Kävin vielä kerran myöhemmin koputtamassa oveen.
Jouduin sitten hoitamaan asian viranomaisten kautta, vaikka oltaisiin voitu sopia asia ihan vain juttelemalla. Myöhemmin kuulin, että nainen valittaa kylillä miten häntä on yritetty ahdistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemmenkipeä mies kosiomatkalla. Kukkapuska ja suklaarasia kädess. Ei sellaisen takia poliisia tarvitse häiritä!
Haista sinä v i t t t u .
Kolmella teellä.
I said it.
No kun et muuta osaa, ja tuokin on sitäpaitsi väärin kirjoitettu!
Vierailija kirjoitti:
Lemmenkipeä mies kosiomatkalla. Kukkapuska ja suklaarasia kädess. Ei sellaisen takia poliisia tarvitse häiritä!
Ei kannatakaan jos ei halua vankilaan sen miehen listimisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä lopulta kävi, en jaksa katsella videota?
Itsekin asun metsän keskellä kahdessa paikassa, mutta mulla on suojelukoulutettu koira ja lisäksi, niin, hmm, ase myös. Vihaan noita pihaan tulijoita myös. Pari kertaa on tultu sisälle asti, toisella kertaa ei just ollut silloin koiraa, ukko tuli sisälle asti kaupittelemaan kaloja (!), koirani oli juuri kuollut ja hankin nopeasti aikuisen koiran seuraavalla viikolla. Ja sitten kerran humalainen mies yritti tulla keskellä yötä sisälle ja koirani puri häntä käteen, joten jäi ulos ja soitin ambulanssin hakemaan. Lanssi tuli melkein tunnin kuluttua, poliisi ei ehtinyt koskaan tulla.
Korpimuijan kannattaisi ottaa koira turvakseen, siis sellainen, joka toimii käskystä.
Totta kai voi. Tämän vuoksi mäyräkoirat ovat yhden näköisiä ja käyttäytyvät vaistonvaraisesti kolojen kanssa, lintukoirat räkyttävät lintuja, karhukoirat karhuja... Samoin muuten ihmisillä psykopatia periytyy.
"Roskaa! Mikä hyvänsä eläin voidaan KOULUTTAA hyökkäämään käskystä, mutta sitä ei voi JALOSTAA siihen!"
Ihmisen kimppuun hyökkäämistä ei voi jalostaa, mutta voimankäyttöön liittyviä ominaisuuksia (toimintakyky, terävyys, vartiointitaipumus, epäluuloisuus vieraita kohtaan, dominanssipyrkimys ym.) voi jalostaa ja jalostetaan koko ajan. Tuollainen koira ei aina sovellu välttämättä normaaliin perhe-elämään ja on yleensä vain yhden henkilön ohjattavissa, tosin löytyy normaaleja perhekoiriakin noilla ominaisuuksilla. Tällainen koira ei milloinkaan sovellut kokemattomalle ohjaajalle eikä niitä yleensä sellaisille myydäkään.
Mikäs tää tämmönen korpipmuija oikein on? Ainakin rekvisiitasta päätellen ehta persumuija, vai peräti sinimustien porukkaa. On kyllä muijalla viimesen päälle äärioikeistolaista rekvisiittaa, että tuon öyhömmäksi on enää paha laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Maaseudulla usein marssitaan suoraan tupaan jos ovi on auki. Jos ovi lukossa niin ove jyskytetään voimalla.
Maalaiset on hiukka outoja.
Miksi lukittua ovea jyskytetään?
En ole aikoihin katsonut Korpimuijan videoita kun teennäinen uhriutuminen ei enää kiinnostanut. Mutta täytyy sanoa, että aika maanista menoa nykyään!
"Ei ainakaan yksikään tuntemani maalla asuva nainen. Varautua on hyvä tietysti kaikkeen, mutta militaritouhujen ihannointi ei liity varautumiseen mitenkään."
Mitä tarkoitat militariatouhujen ihannoinnilla? Et välttämättä tiedä tuttaviesi touhuista, koska hän ei kerro. Kukaan ei tiedä minunkaan jutuistani, paitsi tietty koirista, kun on niitä aina ollut ja harrastusta kaikki vieroksuvat :) Siis suojelua, koska eivät ymmärrä siitä enkä esittele, jos ei kysytä. Koirani ovat hyvin pidettyjä ja asiallisesti kohdeltuja "petoja" ja minulle kaikki kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin mökin ja samantien kans paikalliset yrittämässä kylään, yksi kävi ihan pihassa asti kertomassa r u n k k a u s fantasioitaan. Hommasin pihaan aidan ja aina kun auto pysähtyy niin päästän ihan ekana koirat niin 99,8% kutsumattomista vieraista lähtee menemään. Loput saan häipymään kyllä käskyttämällä.
Onhan taas jutut mökkiläisellä pidä nyt pari selvää päivää.
Juu, en olisi uskonut minäkään kunnes sama setä pysähtyy mennen tullen ja palatessa ja viimeisellä kerralla alkaa kertoa kuinka tietää että mökin seinien läpi kuuluu hyvin p a n e m i s en äänet läpi (olen siis naimisissa ja tontilla pyörii myös mies). Seuraavan kerran kun pysähtyi niin päästin koirat irti niin juoksi autoonsa, sen jälkeen tuli aita ja portti.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen nainen osti kylältä talon ja muutti sinne. Meillä on yhteistä rajaa, ja minulla oli maankäyttöön liittyvää asiaa tälle uudelle omistajalle. En tiedä nimeä, numero tai mitään. Ajoin keskellä arkipäivää pihaan. Koputin oveen. Auto oli pihassa, joten oletin asukkaan olevan paikalla. Koputteluihin ei vastattu, mikä ei ole ihme kun kyseessä on iso ulkoverannallinen talo. Menin verannalle ja koputin sisäoveen, ei vastausta. Kun palasin pihalle, näin verhojen liikkuvan ikkunassa. Tervehdin kuuluvalla äänellä, kerroin kuka olen (naapuri) ja mitä asiaa minulla on. Verhot liikkuivat, mutta ei vastausta. Lähdin pois. Seuraavana päivänä jätin postilaatikkoon viestin missä esittelin itseni, kerroin asiani ja sen että olin tavoitellut häntä edellisenä päivänä. Koko nimi, puhelinnumero ja sähköposti perään. Ei mitään vastausta. Kävin vielä kerran myöhemmin koputtamassa oveen
En usko. Maankäyttöön liittyvän asian olisit voinut kyllä kirjeessäkin kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen nainen osti kylältä talon ja muutti sinne. Meillä on yhteistä rajaa, ja minulla oli maankäyttöön liittyvää asiaa tälle uudelle omistajalle. En tiedä nimeä, numero tai mitään. Ajoin keskellä arkipäivää pihaan. Koputin oveen. Auto oli pihassa, joten oletin asukkaan olevan paikalla. Koputteluihin ei vastattu, mikä ei ole ihme kun kyseessä on iso ulkoverannallinen talo. Menin verannalle ja koputin sisäoveen, ei vastausta. Kun palasin pihalle, näin verhojen liikkuvan ikkunassa. Tervehdin kuuluvalla äänellä, kerroin kuka olen (naapuri) ja mitä asiaa minulla on. Verhot liikkuivat, mutta ei vastausta. Lähdin pois. Seuraavana päivänä jätin postilaatikkoon viestin missä esittelin itseni, kerroin asiani ja sen että olin tavoitellut häntä edellisenä päivänä. Koko nimi, puhelinnumero ja sähköposti perään. Ei mitään vastausta. Kävin vielä kerran myöhemmin koputtamassa oveen
Sellaista se on. Minäkään en pidä miesten kanssa asioinnista. Kun sähkärit ja yleistalkkarit ja muut vastaavat soittelevat kännissä diipadaapapuheluita perään niin lopulta oppii että parempi hoitaa asiat virallisia reittejä, niin on sitten ainakin ahdistelijalla jotakin muutakin menetettävää kuin mahdollinen olematon maineensa.
Isompi osa tietysti ei soittele perään. Mutta kun otanta kasvaa yhdestä useammaksi, mieli alkaa varautumaan tähän todennäköisenä skenaariona.
Vierailija kirjoitti:
En ole aikoihin katsonut Korpimuijan videoita kun teennäinen uhriutuminen ei enää kiinnostanut. Mutta täytyy sanoa, että aika maanista menoa nykyään!
Totta. Ens alkuun vaikutti sellaselta pullan tuoksuselta kodin hengettäreltä. Aika nopeasti kuitenkin alkoi uhriutuminen ja heti perään nää asetouhut, ja nyt on Suomen lippua hihoissa ja lippiksessä. Eipä tarvi enää arvailla millä agendalla eukko on liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Maaseudulla usein marssitaan suoraan tupaan jos ovi on auki. Jos ovi lukossa niin ove jyskytetään voimalla.
Joo, mutta ne on tuttuja, ja osataan odottaa.
Onneksi ei käynyt mitään pahempaa. Kertoo videolla että pärjää ilman miestä mutta seurustelee kuitenkin. Vaihtoehtoja vois olla muuttaminen, vartiokoira tai vaikka puomi pihatien eteen.
Tottakai uskaltaisin asua keskellä metsää yksin (mökillä ollessa asunkin) mutten osoitetta missään jaa.
Vierailija kirjoitti:
"Ei ainakaan yksikään tuntemani maalla asuva nainen. Varautua on hyvä tietysti kaikkeen, mutta militaritouhujen ihannointi ei liity varautumiseen mitenkään."
Mitä tarkoitat militariatouhujen ihannoinnilla? Et välttämättä tiedä tuttaviesi touhuista, koska hän ei kerro. Kukaan ei tiedä minunkaan jutuistani, paitsi tietty koirista, kun on niitä aina ollut ja harrastusta kaikki vieroksuvat :) Siis suojelua, koska eivät ymmärrä siitä enkä esittele, jos ei kysytä. Koirani ovat hyvin pidettyjä ja asiallisesti kohdeltuja "petoja" ja minulle kaikki kaikessa.
En tietenkään sinua kommentoinut mitenkään, kun en touhuistasi mitään tietenkään tiedä, eikä sinun touhusi minua pätkääkään kiinnosta. Kommentoin lähinnä yleisellä tasolla sekä ketjun aiheena olevan muijan touhuja.
Haista sinä v i t t t u .
Kolmella teellä.
I said it.