Korpimuijan kotiin yritettiin väkisin sisään
Olipa video (linkki lopussa). Korpimuija oli onnekseen pistänyt ovet lukkoon päivällä. Pihaan tuli auto, sieltä mies, joka yritti suoraan tulla sisään, ei edes koputtanut. Näitä on sattunut useammin, tänäkin vuonna, joskus on joutunut soittamaan poliisit. shit-palstoilla fantasioidaan ra iz kauksista ja tab bamisesta, yksin asuva nainen keskellä metsää... Korpimuija teki asiasta videon eilen ennen puolta yötä.
Uskaltaisitko asua itse yksin keskellä metsää ja vielä kertoa netissä, missä asut? https://youtu.be/gSHqIDYR_XA?si=y87vCSgXYbyftfwN
Kommentit (514)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nämä eroottisvihjailevaa sisältöä tekevät naiset ottavat tietoisen riskin kun jakavat asuinpaikkansa sijainnin. Jos ei suoraan, niin kiimainen inseli kyllä selvittää.
Sairasta tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin myös tosissani sitä, että pyydän Varkauden, Kuopion tai Pieksämäen poliisista sivarikytät muuttopäiväksi mun turvakseni.
Skitsofreniaa sairastava tai douppimies voi saada pystyyn kevätjuhlaskenen siinä käytävätasanteellakin, ja juuri tämä on yksi dilemma, joka mua jo etukäteen stressaa.
Actually yes. 🙄
Teeppä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä lopulta kävi, en jaksa katsella videota?
Itsekin asun metsän keskellä kahdessa paikassa, mutta mulla on suojelukoulutettu koira ja lisäksi, niin, hmm, ase myös. Vihaan noita pihaan tulijoita myös. Pari kertaa on tultu sisälle asti, toisella kertaa ei just ollut silloin koiraa, ukko tuli sisälle asti kaupittelemaan kaloja (!), koirani oli juuri kuollut ja hankin nopeasti aikuisen koiran seuraavalla viikolla. Ja sitten kerran humalainen mies yritti tulla keskellä yötä sisälle ja koirani puri häntä käteen, joten jäi ulos ja soitin ambulanssin hakemaan. Lanssi tuli melkein tunnin kuluttua, poliisi ei ehtinyt koskaan tulla.
Korpimuijan kannattaisi ottaa koira turvakseen, siis sellainen, joka toimii käskystä.
Samoin tämä telttanainen otti koulutetun taistelukoiran. Mutta luonnossa on myös hyvin yleinen
Sellainen joka on jalostettu hyökkäämään ihmisen kimppuun. En tiedä sen tarkemmin koiraharrastajien terminologiaa, en ole eläimiinsekaantuja.
Vierailija kirjoitti:
Nää tän Korpimuijan videot on mennyt aina vaan oudommiksi. Ens alkuun esitti niin sydämellistä ja maanläheistä yksin eläjää ja nyt on jo rynkyt seinällä ja maastopuvut päällä.
En pystynyt tuota videota paria minuuttia kauempaa katsoa. Ainoastaan n a t s i-lippu puuttui enää seinältä.
Mitä tähän "avautumiseen" tulee, niin ei kai nyt kukaan voi olla niin yksinkertainen, ettei ymmärrä, että netti on pullollaan höyrypäitä ja yksityisyys on kaikkein tärkeintä, kun rupee videoita jukaisemaan, varsinkin jos on nainen ja asuu yksikseen maalla.
Se on sitten kokonaan toinen juttu, kuinka aito tämä avautuminen oli.
Niin tai näin, minua ei militaristit kiinnosta pätkääkään, joten tämä oli vihonviimeinen korpimuija video jota katsoin edes vähää alusta.
Tuo on hyvin tyypillinen etenemiskäyrä myös parisuhteissa. Kun nainen on sinkku ja naiskaverien kanssa, on täynnä rakkautta ja hyvinvointia. Sitten kun suhde alkaa niin mieshuomiota saadessaan stressi ja väkivaltaisuus kasvavat. Tämän vuoksi en itse halua enää mitään mieshuomiota, parempi kun huomioivat toisiaan vaan.
Kävikö hän kysymässä ovella mitä asiaa oli? Vai tuliko vain kiire alkaa kuvata somevideota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nämä eroottisvihjailevaa sisältöä tekevät naiset ottavat tietoisen riskin kun jakavat asuinpaikkansa sijainnin. Jos ei suoraan, niin kiimainen inseli kyllä selvittää.
Eroottisvihjaileva = nainen joka vain on olemassa
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaseudulla usein marssitaan suoraan tupaan jos ovi on auki. Jos ovi lukossa niin ove jyskytetään voimalla.
No ei kyllä ole ikinä marssittu meillä päin.
Missä on meillä päin? Olin itse joskus talonvahtina savossa ja siellä ainakin marssittiin. Oli vähän vitsit vähissä kun olin itse vielä alasti peiton alla.
Uusimaa.
Uusimaan maaseutu on varmaan aika eri asia kuin joku syvä savon, karjalan, lapin tai pohjanmaan maaseutu. Ihan kaikin tavoin.
Varmasti! Uusimaa on kaikkein monikulttuurisinta = vaarallisinta aluetta Suomessa!
Uusimaalla asuvana kommentoin, että täällä on tavallisia roistoja, jotka ryöväävät tavaraa, mutta sitten taas korvessa enemmän peräkammarin outoja otuksia. Mökillä oli sellainen, ahdisteli marjatilan naisia ja paikallisiakin, istui vankilassakin. Ei tullut ikinä omaan pihaan, kun pelkäsi luultavasti koiria :) Nyttemmin jo edesmennyt kaveri tuokin eikä uusia ole tullut. Ketään ei enää asu tuolla vakituisesti ja mökkiläiset normaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Nää tän Korpimuijan videot on mennyt aina vaan oudommiksi. Ens alkuun esitti niin sydämellistä ja maanläheistä yksin eläjää ja nyt on jo rynkyt seinällä ja maastopuvut päällä.
En pystynyt tuota videota paria minuuttia kauempaa katsoa. Ainoastaan n a t s i-lippu puuttui enää seinältä.
Mitä tähän "avautumiseen" tulee, niin ei kai nyt kukaan voi olla niin yksinkertainen, ettei ymmärrä, että netti on pullollaan höyrypäitä ja yksityisyys on kaikkein tärkeintä, kun rupee videoita jukaisemaan, varsinkin jos on nainen ja asuu yksikseen maalla.
Niin tai näin, minua ei militaristit kiinnosta pätkääkään, joten tämä oli vihonviimeinen korpimuija video jota katsoin edes vähää alusta.
Sieltä taas uudet victim blamingit.
Miehet, vaikka tietäisitte naisen asuvan yksin metsässä ja tietäisitte jopa sijainnin, ette saa r aiskata! Vaikka nainen olisi jopa ihan avoin tästä kaikesta, ei saa silti r aiskata!!!! Vaikka se nainen olisi sielä tontillaan alasti, SILLOINKAAN EI SAA R AISKATA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D
Näistä kommenteista on kyllä helppo ymmärtää, miksi kaikki maaimlan ongelmat johtuvat miehistä. Säännöt ovat hyvin yksinkertaiset, mutta silti ei mene kaaliin vaan kaikki on naisen vika, aina!
Vierailija kirjoitti:
En seuraa Korpimuijaa, mutta eiköhän maalla yksinään asuvat naiset ole melko militaristisia tarvittaessa kaikki... Ainakin omassa tapauksessa eli ulkonäkö pettää eikä kukaan tiedä miten pitkälle olen varautunut ihan kaikkeen. Joku voi arvata koirien perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, vaikka tietäisitte
Kuka tässä on ollut raiskaamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisin. Tulija toivotettaisiin tervetulleeksi ruudilla ja pääsisi nukkumaan kukkapenkkiin. Mulla on paha tapa tuhota kaikki mikä tulee liian lähelle, ja miehillä on paha tapa tulla liian lähelle.
t: hullu muija
Id iootti.
Kuka se on suurempi idiootti, minä vai sinä joka tulet hiipparoimaan hullun pihalle luullen ettei nainen osaa puolustaa itseään? Huutele sitten sieltä mullan alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä taas uudet victim bla
Jokainen ukko joka lähestyy yksinasuvaa naista tämän tontilla kutsumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamana viime vuotena tämä pihapiiriin eksyminen/tunkeutuminen/saapuminen on lisääntynyt huimasti. Ennen sai maalla asua ihan rauhassa, pihapiiriä ja kotitietä kunnioitettiin, mutta koronan aikana ja sen jälkeen on tullut ihan tavaksi, että kaikki asemakaava-alueen ulkopuolella oleva on jokamiehenoikeudella kenen tahansa käytössä. Taloon halutaan sisälle, kun pitäisi päästä vessaan! Marjapensaista halutaan kerätä marjat, koska siihen on oikeus (näytetään puhelimesta Ympäristöministeriön sivu asiasta ja selitetään, että marjoja saa kerätä, Suomessa on sellainen laki) ja käytännössä kaikki irtonainen tavara pihassa kiinnostaa. Vastaavasti metsätien reunaan ei ole koskaan ennen kipattu niin paljon kaatopaikkatavaraa kuin 2020-luvulla.
Ennen kodissaan sai asua rauhassa, nyt piha ja lasten leikkimökkikin on satunnaisten kulkijoiden mielestä heidän käyttöönsä, koska kotirauhaa rikotaan
Lähikauppaan 18 km, omia aitaamattommia tiluksia ympärillä vähän yli 170 ha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, vaikka tietäisitte
naisen asuvan yksin metsässä ja tietäisitte jopa sijainnin, ette saa r aiskata! Vaikka nainen olisi jopa ihan avoin tästä kaikesta, ei saa silti r aiskata!!!! Vaikka se nainen olisi sielä tontillaan alasti, SILLOINKAAN EI SAA R AISKATA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D
Näistä kommenteista on kyllä helppo ymmärtää, miksi kaikki maaimlan ongelmat johtuvat miehistä. Säännöt ovat hyvin yksinkertaiset, mutta silti ei mene kaaliin vaan kaikki on naisen vika, aina!
Täh???
Miten tuo kommenttisi liittyi mitenkään lainaukseesi???
Kritisoin ainoastaan Korpimuijan touhujen muuttumista militaritouhuksi, en mitään muuta.
En uskaltaisi asua korvessa ilman valvontajärjestelmää. Ne on nykyisin tosi halpoja, vähän yli satasella saa hyvän. Miesystävälle voi jakaa sen materiaalin, niin hänkin voi käskyttää kameran avulla tulijaa ja hälyttää apua.
Toivottavasti Korpimuijalle kantautuu nämä tiedot, moni varmaan luulee, että valvontajärjestämät ovat kalliita. Ovat tosi halpoja ja kuva yhtä laadukas kuin telkkarissa. Ei mitään riistakameroita, vaan kunnollinen systeemi, niin ei tartte pelätä.
Ja mukava seurata myös eläinten touhuja pihassa salaa. Kenellekään ei tarvitse avata ovea, vaan voi tosiaan kameran mikrofonin avaamalla kysyä mitä asiaa kulkijalla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä lopulta kävi, en jaksa katsella videota?
Itsekin asun metsän keskellä kahdessa paikassa, mutta mulla on suojelukoulutettu koira ja lisäksi, niin, hmm, ase myös. Vihaan noita pihaan tulijoita myös. Pari kertaa on tultu sisälle asti, toisella kertaa ei just ollut silloin koiraa, ukko tuli sisälle asti kaupittelemaan kaloja (!), koirani oli juuri kuollut ja hankin nopeasti aikuisen koiran seuraavalla viikolla. Ja sitten kerran humalainen mies yritti tulla keskellä yötä sisälle ja koirani puri häntä käteen, joten jäi ulos ja soitin ambulanssin hakemaan. Lanssi tuli melkein tunnin kuluttua, poliisi ei ehtinyt koskaan tulla.
Korpimuijan kannattaisi ottaa koira turvakseen, siis sellainen, joka toimii käskystä.
Samoin tämä telttanainen otti koulutetun ta
Roskaa! Mikä hyvänsä eläin voidaan KOULUTTAA hyökkäämään käskystä, mutta sitä ei voi JALOSTAA siihen!
Lemmenkipeä mies kosiomatkalla. Kukkapuska ja suklaarasia kädess. Ei sellaisen takia poliisia tarvitse häiritä!
[*#114 on
💯 totta
mutta ei minulta].
.
Poistun ketjusta.
.
👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaseudulla usein marssitaan suoraan tupaan jos ovi on auki. Jos ovi lukossa niin ove jyskytetään voimalla.
Kyllä sieltäkin löytyy
No ei kyllä ole ikinä marssittu meillä päin.
Missä on meillä päin? Olin itse joskus talonvahtina savossa ja siellä ainakin marssittiin. Oli vähän vitsit vähissä kun olin itse vielä alasti peiton alla.
Uusimaa.
Uusimaan maaseutu on varmaan aika eri asia kuin joku syvä savon, karjalan, lapin tai pohjanmaan maaseutu. Ihan kaikin tavoin.
Kyllä sieltäkin löytyy melko syrjäistä aluetta. Muistan kerran syyspimeällä ajettiin Pohjasta Karjalohjan kautta Sammattiin. Eipä ole Lapissakin joka puolella niin synkkää ja hiljaista.
Eroottisvihjaileva = nainen joka vain on olemassa