Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korpimuijan kotiin yritettiin väkisin sisään

Vierailija
10.07.2025 |

Olipa video (linkki lopussa). Korpimuija oli onnekseen pistänyt ovet lukkoon päivällä. Pihaan tuli auto, sieltä mies, joka yritti suoraan tulla sisään, ei edes koputtanut. Näitä on sattunut useammin, tänäkin vuonna, joskus on joutunut soittamaan poliisit. shit-palstoilla fantasioidaan ra iz kauksista ja tab bamisesta, yksin asuva nainen keskellä metsää... Korpimuija teki asiasta videon eilen ennen puolta yötä.

Uskaltaisitko asua itse yksin keskellä metsää ja vielä kertoa netissä, missä asut? https://youtu.be/gSHqIDYR_XA?si=y87vCSgXYbyftfwN

Kommentit (514)

Vierailija
181/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Maalla nyt vain totuttu hoitamaan asioita naapurien kesken face to face juttelemalla. Ja en todellakaan hiippaillut pitkin pihoja, vaan kerroin avoimesti kuka olen ja mitä asiaa. Ja sen jälkeen jätin lapun, mutta siihenkään ei vastattu. "

Mistä se nainen pystyi tietämään hiippailitko pihoissa vai et. Oikea tapa olisi ollut jättää lappu ensin postilaatikkoon. 

Itsekin asun maalla enkä pidä lainkaan siitä, että ihmiset tulevat pihoihin ovia koputtelemaan, koska saatan olla vaikka suihkussa, jolloin en todellakaan avaa ovea kenellekään. Ja ainoa asiallista muistuttava kerta kun pihaamme on viime vuosina kukaan tullut, oli kaupunkilainen uusi naapuri, joka pyysi palvelusta. Kaikki muut tulijat ovat olleet asiattomia eli kaupustelijoita tai varkaita.

Jopa poliisi kieltää tuntemattomille oven avaamisen, miten tämä on mennyt sinulta ohi? Ja jos tarkoitus on tulla hoitamaan virallisia asioita oviin koputtelemalla, niin ehkä kannatta

Miten noin vainoharhaiseksi tullaan :D? Ajoin keskellä päivää omalla autolla pihaan, nousin autosta, kävelin ovelle ja koputin. Onko tämä sinun mielestä hiippailua? Kun huomasin, että joku on kotona, esittelin itseni, kerroin missä asun ja mitä asiaa minulla on. Olisi tarvinnut vain raottaa ikkunaa ja jutella naapurille, mutta ei. Juuri sen naapurisovun takia maalla hoidetaan niitä asioita juttelemalla, ei virallisilla kirjeilla tai välikäsien kautta. Juuri sellainen aiheuttaa niitä riitoja. Mutta jos nainen ei halunnut olla keskutelyhteydessä, olisi tarvittua vain pari sähköpostia ja asia olisi ollut hoidettu. Nyt tämä typerä piilottelu maksoi rahaa. 

Vierailija
182/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkomaani kirjoitti:

Pakko vielä lisätä. Lähipvinä oli äärimmäisen mauton (amistyylinen?) otsikko, jossa meuhkattiin seuraavin sanoin: 'Onkohan naapurin naisella tosi tiukkakin tavara. Epäilys että on. Mitenkäpä tuosta sais varmuuden, antakeepa vinkkilötä.' *Ei savon murteella, mutta kuitennii. Tämä oli olevinaan  h a u s k a a . Minusta lähinnä ahdistavaa ja  turvattomuuden tunnetta lisäävää. Vastenmielinen ajatuksena, jos/kun naapurustossa pohditaan anatomiaani ja vielä nöyryytetään ihmistä julkisesti. Ei todellakaan naurata. Täytynyt aineissa tai humalassa kirjoittaa tuollaista.

Täytynyt aineissa tai humalassa kirjoittaa tuollaista - todellakin. Kerro nyt meille kaikille millä pääsee tuollaiseen kuntoon? Vai onko joku aivovaurio takana jopa? Otan osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Erinomainen esimerkki näistä nykyaikain psykoottisista naisenpuolista ja niiden käyttäytymisestä!"

Diagnosoin niitä psykoottisia työkseni :) 

Mutta joo, jos poliisin ojeistuskaan ei saa muuttamaan käytöstä järkeväksi, niin tilanne lienee toivoton. Lukuisia kertoja poliisit ovat tästä viestineet, että älä avaa ovea tuntemattomalle, olet mies tai nainen. Mutta silti löytyy naapuri, joka menee koputtelemaan uuden naapurin ovea ja vielä kehtaa valittaa nettiin, kun naapuri ei avaa. Sittemmin oma naapurini on osannut soittaa miehelleni puhelimella, kun on ollut asiaa. 

Toisin kuin palstalla väitetään ketjussa, maalla ei ole tapana tulla vieraan ihmisen ovelle koputtelemaan. Vain tuttu tulee ovelle ja soittaa silloinkin useimmiten etukäteen. Vieras ihminen kuistilla ei ole mukava ylläri kenellekään, kun ei yhtään tiedä mikä tyyppi oikein on kyseessä. Takavuosina näille joskus avattiin, ikinä ei ollut mitään normaalia asiaa. Kyydin pyytäjiä ja varkaita vain.

Vierailija
184/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#En usko. Maankäyttöön liittyvän asian olisit voinut kyllä kirjeessäkin kertoa.#

Minä uskon. Asia on voinut olla niin yksinkertainen, vaikka joku tienkäyttöön liittyvä, että helpoimmin olisi ollut hoitaa asia nokatusten, mutta nykyään ollaan niin hysteerisiä ja pelokkaita, ettei uskalleta hoitaa asioita helpoimman kautta.

Itse hoidin uutena mökkiläisenä tieasiaa puhelimitse. Kohde ei vastannut puhelimeen, luuli varmaan puhelinmyyjäksi. Otti sitten yhteyttä, kun jätin vastaajaan viestin, kuka olen ja millä asialla soitan.

Vierailija
185/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein kalliimmat merkkivaatteet, kengät ja prookameran kämpältä pois Hkiin ystävänaisen luo heti ekana jouluna. Koin, ettei täällä tohdi säilyttää.

Kämpässä ei mtn arvotaidetta. Tyhjät seinät.

Onneksi ei ole mitään kallista pirssiä, sähkötsygää eikä motaria pihassa.

(Mut koetettiin ekana syksynä ryöstää ruokakaupan käytävällä).

On tämä ollut aika keikka yhdelle naiselle, joka ei tee lihasomea eikä mtn provosoivaa perseen esittelyä yhtn missään.

Vierailija
186/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen jörrikkä viimein kerännyt rohkeutta lähestyä naista johon ihastunut niin se onkin poliisiasia? 

Vierailija
187/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovittu juttu tai sitten nuo olivat vain myyjiä/viranomaisia. Kaikenlaista porukkaa täällä maallakin käy koputtelemassa. Ei heti tarvitse olla huutamassa, että siellä oven takana kävi ihmissyöjärxiskaajakannibaalimxrhaaja tai latvialainen ruohonleikkurivaras.

Luulen samaa tai sitten koko juttu on keksitty. 

Vierailija
188/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei käynyt mitään pahempaa. Kertoo videolla että pärjää ilman miestä mutta seurustelee kuitenkin. Vaihtoehtoja vois olla muuttaminen, vartiokoira tai vaikka puomi pihatien eteen.

Ei mitään pahempaa? Mitä sille nyt siten oli käynnyt? En aio roskajuttuja klikata. Oliko tehty väkivaltaa? Oliko ovessa murtautumisen jälkiä?

Vierailija
189/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen jörrikkä viimein kerännyt rohkeutta lähestyä naista johon ihastunut niin se onkin poliisiasia? 

Tottakai se on, jos yksipuolisesti ihastunut tulee yllättäen ja ilmoittamatta ovea kiskomaan. 

Vierailija
190/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei käynyt mitään pahempaa. Kertoo videolla että pärjää ilman miestä mutta seurustelee kuitenkin. Vaihtoehtoja vois olla muuttaminen, vartiokoira tai vaikka puomi pihatien eteen.

Ei mitään pahempaa? Mitä sille nyt siten oli käynnyt? En aio roskajuttuja klikata. Oliko tehty väkivaltaa? Oliko ovessa murtautumisen jälkiä?

Miksi sitten kommentoit näitä "roskajuttuja" jos ei kerran kiinnosta?

Vierailija
191/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten noin vainoharhaiseksi tullaan :D? Ajoin keskellä päivää omalla autolla pihaan, nousin autosta, kävelin ovelle ja koputin. Onko tämä sinun mielestä hiippailua? Kun huomasin, että joku on kotona, esittelin itseni, kerroin missä asun ja mitä asiaa minulla on. Olisi tarvinnut vain raottaa ikkunaa ja jutella naapurille, mutta ei. Juuri sen naapurisovun takia maalla hoidetaan niitä asioita juttelemalla, ei virallisilla kirjeilla tai välikäsien kautta. Juuri sellainen aiheuttaa niitä riitoja. Mutta jos nainen ei halunnut olla keskutelyhteydessä, olisi tarvittua vain pari sähköpostia ja asia olisi ollut hoidettu. Nyt tämä typerä piilottelu maksoi rahaa. "

Ihan oman itsesi takia kannattaisi miettiä omaa toimintaasi. Sanoisin, että jos ei yhtään kykene ajattelemaan tilannetta muiden ihmisten kannalta, niin vaikeuksia on luvassa. Olen satavarma, etteivät edes sinulle tutut naapurit pidä siitä, että saapastelet heidän ovelleen noin vain. He eivät vain kehtaa sanoa. Lapsellista syytellä vainoharhaiseksi.

Vierailija
192/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maalaiskunnassa 10 km keskustasta. Tähän taloon yritettiin kerran tulla, kolme ulkomaalaista yritti väkisin sisälle. Samoin kahteen naapurissa asuvaan taloon.  Olivat kierrelleet taloja ja varastaneet tavaroita. Luulivat varmaan etten ole kotona mutta olin ja soitin poliisin ja ne jäi kiinni. Tyypeiltä löyty pakettiauto täynnä varastettua tavaraa.

Vierailija
193/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#En usko. Maankäyttöön liittyvän asian olisit voinut kyllä kirjeessäkin kertoa.#

Minä uskon. Asia on voinut olla niin yksinkertainen, vaikka joku tienkäyttöön liittyvä, että helpoimmin olisi ollut hoitaa asia nokatusten, mutta nykyään ollaan niin hysteerisiä ja pelokkaita, ettei uskalleta hoitaa asioita helpoimman kautta.

Itse hoidin uutena mökkiläisenä tieasiaa puhelimitse. Kohde ei vastannut puhelimeen, luuli varmaan puhelinmyyjäksi. Otti sitten yhteyttä, kun jätin vastaajaan viestin, kuka olen ja millä asialla soitan.

No se on normaali tapa, että soitetaan ja jätetään viesti ja ihminen vastaa sitten kun hänelle sopii. Jos on maankäyttöasia, nimi on tiedossa eikä ole mitään tarvetta mennä oville koputtelemaan ja häiritsemään. Itsekin teen etätöitä enkä todellakaan voi kesken asiakaspuhelun avata ovea. On yksinkertaisesti huonoa käytöstä tunkea toisen kotiin kutsumatta ja sitten vielä valittaa asiasta nettiin, jos ei sovi avata ovea. Asenne on se, että minä olen maailman napa ja minun asiani hoidetaan ensimmäisenä ja kaikkihan minut tuntevat eikä tarvitse pelätä. On siis muitakin syitä kuin pelko, ettei ovi aukene juuri silloin kun naapurille tulee mieleen haluta tulla käymään. Tällaisille naapureille joutuu niitä rajoja asettamaan, kun ei mene perille. 

Vierailija
194/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin mökillä oman yksityistien päässä.Eilen tuli toisen kerran täysin vieras mies mönkijällä pihaan.Katseli ympärilleen ja lähti.Kilvetön mönkijä.Tie on omani,merkitty kyltein ja puomi oli auki.Myös kamerakyltit ja kamerat.Pelästyin tosi paljon.Tulin mökkiin ja lukitsin ovet.Jos vielä tulee,soitan poliisit.

Vierailija
195/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat miehet olivatkin Korpimuijalle kommentoineet että tämä selkeästi etsii seuraa, koska pukeutuu persettä korostaviin housuihin. Ihan tavallisia työ- ja retkeilyvaatteita hänellä on kyllä ollut päällä. Joskus kesäaikaan toppi. Hui kamala, on kyllä irstasta! Mutta miehille riittää kun edes hieman näkyy pakaran muoto housuista niin sehän on jo kutsu seksiin. 

Vierailija
196/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että jörrikän rohkeus riittää mennä toisen pihaan pyörimään mutta ei ole rohkeutta näin someaikana kirjoittaa asiallista viestiä?

Vierailija
197/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#Ja mä kun luulin, että karhukoira on jalostettu risteyttämällä se karhun kanssa, mäyräkoira mäyrän ja lintukoira...

Mutta saksalaisillapa onkin jopa sikakoira, Sweinehund!#

Mikä se poliisikoira sitten on?

Vierailija
198/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nämä eroottisvihjailevaa sisältöä tekevät naiset ottavat tietoisen riskin kun jakavat asuinpaikkansa sijainnin. Jos ei suoraan, niin kiimainen inseli kyllä selvittää.

Eroottisvihjailevaa?? Vain sairas mieli näkee Korpimuijan videot eroottisesti vihjailevina. Ja vaikka olisivatkin - mitä ne eivät ole - ei se oikeuta ketään tunkeutumaan sinne missään aikeissa. Ei edes viattomasti vain moikkaamaan.

Vierailija
199/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkomaani kirjoitti:

Pakko vielä lisätä. Lähipvinä oli äärimmäisen mauton (amistyylinen?) otsikko, jossa meuhkattiin seuraavin sanoin: 'Onkohan naapurin naisella tosi tiukkakin tavara. Epäilys että on. Mitenkäpä tuosta sais varmuuden, antakeepa vinkkilötä.' *Ei savon murteella, mutta kuitennii. Tämä oli olevinaan  h a u s k a a . Minusta lähinnä ahdistavaa ja  turvattomuuden tunnetta lisäävää. Vastenmielinen ajatuksena, jos/kun naapurustossa pohditaan anatomiaani ja vielä nöyryytetään ihmistä julkisesti. Ei todellakaan naurata. Täytynyt aineissa tai humalassa kirjoittaa tuollaista.

Täytynyt aineissa tai humalassa kirjoittaa tuollaista - todellakin. Kerro nyt meille kaikille millä pääsee tuollaiseen kuntoon? Vai onko joku aivovaurio takana jopa? Otan osaa.

Jaa-a. Mitäpä tuohon tuumaisin?

Itäsuomalaista hyväntahtoista lupsakkuutta,

joka putoaa paikallisiin, mutta ei muihin?

Ei ainakaan minua hymyilytä.

Lähinnä puistattaa.

Ei hän sitä varmaan pahalla, tiedän.

Ei vain käsittänyt, ettei tuo ole asiallista millään spekseillä. Täällä on laajalti tiedossa ratkaisematon 'ovimysteeri' - olettaisi väen sen vuoksi omaavan tunneälyä edes hippusen verran. 

Aka > ympärilläni olevien tiedostavan minun kokeneen neljän ihmisen edestä täysin kohtuutonta stressiä. Lopettaisi alapääfokusoituneen digikiusaamisen; kaiken tällaisen toiminnan, joka vain stressaa/kuormittaa minua lisää.

Vierailija
200/514 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itäsuomalaista hyväntahtoista lupsakkuutta, joka putoaa paikallisiin, mutta ei muihin? Ei ainakaan minua hymyilytä. Lähinnä puistattaa. Ei hän sitä varmaan pahalla, tiedän. Ei vain käsittänyt, ettei tuo ole asiallista millään spekseillä. Täällä on laajalti tiedossa ratkaisematon 'ovimysteeri' - olettaisi väen sen vuoksi omaavan tunneälyä edes hippusen verran. Aka > ympärilläni olevien tiedostavan minun kokeneen neljän ihmisen edestä täysin kohtuutonta stressiä. Lopettaisi alapääfokusoituneen digikiusaamisen; kaiken tällaisen toiminnan, joka vain stressaa/kuormittaa minua lisää.

Ota nyt jo ihan oikeasti ne lääkkeet, h_lvetin sekopää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi