Korpimuijan kotiin yritettiin väkisin sisään
Olipa video (linkki lopussa). Korpimuija oli onnekseen pistänyt ovet lukkoon päivällä. Pihaan tuli auto, sieltä mies, joka yritti suoraan tulla sisään, ei edes koputtanut. Näitä on sattunut useammin, tänäkin vuonna, joskus on joutunut soittamaan poliisit. shit-palstoilla fantasioidaan ra iz kauksista ja tab bamisesta, yksin asuva nainen keskellä metsää... Korpimuija teki asiasta videon eilen ennen puolta yötä.
Uskaltaisitko asua itse yksin keskellä metsää ja vielä kertoa netissä, missä asut? https://youtu.be/gSHqIDYR_XA?si=y87vCSgXYbyftfwN
Kommentit (514)
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi sellainen Goldbergin laite -tyyppinen ratkaisu? Tunkeilija ajaa pihalle autollaan, jolloin renkaat painavat nurmen alle piiloitettua putkea. Putken paine puhaltaa korkin eteen päin, joka tipahtaa kouruun. Kourusta tiputtuaan korkki liikauttaa heiluria, joka kiepahtaa vastapainon ansiosta. Heiluriin on sidottu tulitikku ja se raapaisee liekin. Liekki sytyttää kynttilän, kynttilä polttaa päälle pingotetun langan poikki. Tällöin vapautuu toinen heiluri, johon on sidottu neula. Heilahtaessaan alas se puhkaisee ilmapallon. Pamahdus pelästyttää kanan, joka munii munan. Muna tipahtaa kourua pitkin vesilasiin, jonka nouseva pinta työntää laipan jne.
Muistan pelanneeni lapsena ysärin lopussa pc-peliä, missä rakenneltiin tällaisia ja rakennusmateriaalikin vastaavanlaista. Tosin siinä oli tavoitteena saada pallo pisteestä A pisteeseen B.
Köyhälle naamarumalle tavismiehelle ei käy näin. Kun kylällä tietävät ettei rahaa tai arvotavaraa löydy, ei käy edes Jeesuksen ystävät.
Luulenpa ettei tämä nainen kestäisi sitä elämää ilman somehuomiota mitä kovin moni yksinäinen joutuu maaseudulla elämään. Tuo voi olla myös se mikä hänessä triggeröi. Ikäänkuin larppaa jotain, esittää. Vaikka miten vetoaa myötätuntoon yms. rahan vähyyteen ja tälläiseen.
Ei ole oikein häiritä ketään. Silti joskus nämä someskenet on falskeja, ikäänkuin liian rakennetunoloisia. Vaikka ihan vain siinä että kaikki on esiteltävä tuntemattomalle yleisölle. Miksi? Jos tyyppi on 100% autenttinen niin silloin yleensä toimii, mutta jos on jotain menneisyyden häikkää niin se tihkuu läpi.Vaikka just semmoista tekoreippautta.
Ihmiset kun voi olla aika kujalla nykyään suorittamismoodissaan. Kukaan vaan ei voi tuota pysäytä kuin he itse ellei sitten polla prakaa pahemmin.
Pelottavaa. En ole tuon Korpimuijan videoita aiemmin katsonut, mutta kävin tsekkaamassa pari ja vaikuttaa ihan viihtyisältä, joskin ei niin kovin itseäni kiinnostavalta sisällöltä.
Äitini asuu maaseudulla sukutilallaan jossa itsekin vietän paljon aikaa, erityisesti talonvahtina silloin kun äiti on matkoilla, ja ehdottomasti pelonaihe numero yksi on kaiken maailman stalkkerit ja muut hullut. Metsän eläimistä ei ole haittaa, hyvä tuuri jos sattuu jotain näkemään, ja kummituksetkin ovat ystävällisiä. Eli kyllä se on tuo ihmislaji joka huolettaa eniten. Joku tuolla ekalla sivulla kertoi miten koronan aikana liikenne maaseudulla on kasvanut hirvittävästi ja samoin roskien määrä, enkä voi kuin kompata täysillä. Täällä käy retkeilijöitä paljon ja roskia on tienvarret täynnä (keräilen niitä lenkilllä), samoin joillain on selkeästi hämärtynyt käsitys siitä, että maaseutu ei ole mikään puuhamaa jossa voi kulkea toisten pihoilla miten huvittaa. Ja että pihat voivat olla isoja, parin sadan metrin päässä oleva rakennus todennäköisesti kuuluu lähimpään taloon eikä ole mikään yleinen tutkimuskohde.
Sanoi "cancelointi" videossa että tykkää todella paljon olla yksin, koska vihaa ihmisiä?! Mutta että kuitenkin alkoi kaipaamaan muidenkin kuin eläintensä seuraa kuten vitsailua ja naurua, joten siksi aloitti uuden harrastuksen jossa tapaa ihmisiä kerran viikossa. Siitä teki videon jossa jotain valitti että jotkut väittää että hän ei oo enää sitten oikea korpimuija (tais lähteä faneja ja tulot tippua?). Mietin vaan että ihan kuin sillä olisi jokin identiteettikriisi kun selittelee miksi teen nyt näin ja minä olen silti se mikä olen? Mun mielestä huolestuttavaa puhetta ja tulee mieleen että ei ole tervettä tuo yksinolo. Kuulostaa siinä videolla siltä ettei ole ihan sinut itsensä ja tuon korpeilunsa kanssa.
Mun mielestä sen pitäis toi korpeilu lopettaa suosiolla, muuttaa kerrostaloon ja jatkaa sitä verhoiluhommaa kun ei tubettamisella näköjään pysty sitä uutta harrastusta maksamaan kun autokin nyt myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa YT-nainen?
YouTube tai white.
Se taitaa olla isämmaallinen muia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YouTube tai white.
Onko se mielestäsi jotenkin paha asia?
Vierailija kirjoitti:
Video poistettu. Oliko tässä siis joku julkinen meltdown kyseessä? Kuulostaa vähän siltä olis ehkä aika lopettaa sometähtösen hommat.
Tässä oli kuulemma kyseessä pelkkä kiusanteko, jos tieto pitää paikkansa.
Ilkiö rehvasteli täällä itse kiusantekomielessä tekemällään perusteettomalla ilmiannolla. Näitä luonnevikaisia häiriköitä riittää aina, niin reaalimaailmassa kuin netissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoosivideo on nyt poistettu.
Kiitos psykoosi poikien ja miesten. Tätähän nämä halusivat. Alentaa naisia ja piilottaa ongelmia joita psykoosimiehet aiheuttavat.
Ainoa ongelma tässä oli se, että korpimuija ei ottanut selvää mitä asiaa pihaan tulleella oli. Jos joku on ovella, silloin mennään ja kysytään mikä on homman nimi. Ei aleta kuvaamaan sekavaa somevideota pyssy piirongin päällä.
Näin toimisi normaali ihminen reaalimaailmassa - luonnollisesti olettaen, että vaaraa ei ole mitään erityistä, nimenomaista suutä odottaa.
"Pyssy piirongin päällä" ei vaivaa ketään järkevää ihmistä sinällään. Itsekin näen tätä kirjoittaessani kaksi metsästysjousta, jotka roikkuvat siististi varusteineen vastapäisellä seinällä.
Minusta hän mokaa hölisemällä näistä kiusaajista. Aivan turhaa. Tulee juuri vaikutelma että m-kut saavat mitä haluavatkin.
Plus että teettää ikävän pelastajat-uhri-vainoajat draamatriangelin mikä on traumapersoonille yleistä. Onko koko kanava kumminkin sitä että koettaa hoitaa pollaansa jostain mitä toisella kädellä uusiintaa.
Suomisome täynnään näitä jotka päälle hirveän skarppeja touhuajia ja pinnan alla on vaikeita kokemuksia/tilanteita. Toivottavasti tubesta ei tule jotain terapiasuhteen korviketta. Jos on melko hyvä taju asioista itsellä ja osaa rajata sopivasti niin toimii.
Asuuko siellä jo myös korpikyrpä?
Täytyy sanoa et uskallan.Olin kerran jättänyt ovet auki yöksi maalla,missä sattuu..Mutta siin mis vakituisesti asun ovet monena yönä auki.Koira saattaa olla ulkooven luona kesäisin ulkona.Portti ,ovi toiseen suuntaan,ei pääse siitä pois.Muutenkin en usko kukaan uskaltaa tulla tyttö pistää semmoset rähinät pystyyn että..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YouTube tai white.
Onko se mielestäsi jotenkin paha asia?
Suomi on yya-ajan jälkeen ollut syvältä, vain tollo/nasse hyväksyy kurjistukset "isämmaam edun" nimissä. Nato on kirsikkana tämän p_skakakun päällä.
Maalla ei ole enää ketään vaikka keskellä päivää tietyissä maakunnissa ajelisi ei ole vastaantulijoita juuri lainkaan eikä missään taajaman ulkopuolella näy ihmisiä kävelemässä tai pihoillaan, ei ole laitumella eläimiä, taloja on mutta ilman postilaatikoita ja heittolaatikotkin poistettu tarpeettomina, harvat kylänmiehet istuvat kirkolla huoltoasemalla, et siis ole kylän tärkein puheenaihe vaikka johonkin muuttaisit. Lukollinen postilaatikko ja lukko liiterin oveen. Sinulla on ihan väärä käsitys mitä Suomi nykyään on Jyväskylän pohjois ja itäpuolella, suurin ongelma syrjässä on yksinäisyys ja pimeys ellei niihin ole tottunut, ennemmin on itse aktiivisesti hankkiuduttava kylälle jos haluaa sosiaalisia kontakteja.