Korpimuijan kotiin yritettiin väkisin sisään
Olipa video (linkki lopussa). Korpimuija oli onnekseen pistänyt ovet lukkoon päivällä. Pihaan tuli auto, sieltä mies, joka yritti suoraan tulla sisään, ei edes koputtanut. Näitä on sattunut useammin, tänäkin vuonna, joskus on joutunut soittamaan poliisit. shit-palstoilla fantasioidaan ra iz kauksista ja tab bamisesta, yksin asuva nainen keskellä metsää... Korpimuija teki asiasta videon eilen ennen puolta yötä.
Uskaltaisitko asua itse yksin keskellä metsää ja vielä kertoa netissä, missä asut? https://youtu.be/gSHqIDYR_XA?si=y87vCSgXYbyftfwN
Kommentit (514)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaseudulla usein marssitaan suoraan tupaan jos ovi on auki. Jos ovi lukossa niin ove jyskytetään voimalla.
No ei kyllä ole ikinä marssittu meillä päin.
Missä on meillä päin? Olin itse joskus talonvahtina savossa ja siellä ainakin marssittiin. Oli vähän vitsit vähissä kun olin itse vielä alasti peiton alla.
Uusimaa.
Arvasin! Niillä statilaisilla ei ole koskaan ollutkaan tapoja!
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta v!tun vertaa mikään rämeikköämmä, mutta ainoastaan idi00tti jakaa sijaintinsa netissä. Ihan oikein, että sellaiset saavat pienen opetuksen. Ihmettelen suuresti, SUURESTI, että jo lapsille teroitetaan varovaisuudesta, mutta sitten kun nämä lapset kasvavat aikuisiksi, ei ole enää pienintäkään itsesuojeluvaistoa jäljellä. 🙄🙄
Jos harjiottaa lähes mitä tahansa laillista liiketoimintaa kotoa käsin, ovat osoitetiedot oltava netissä.
Ylipäätään rikosasioissa homma ei mene niin, että uhri on syyllinen, vaan tekijä. Ihan siitä huolimatta, kuinka helppo ja altis uhri oli. Miksi tämä on joillekin niin vaikea käsittää? Vaikka nainen makaisi tajuttomana alasti edessäsi, et saa r aiskata. Capish?
Hei Korpimuija, heitä yläfemma! 😅
Mitäs me stalkatut naiset.. 🥳
//
Mä en to-del-la-kaan ole kertonut paikkakuntani nimeä koskaan missään.
H U O M. tämä.
Jaksaako joku ihan oikeesti katsoa nuo Korpimuijan videot alusta loppuun? Niihin tarvittaisiin kyllä rankkaa editointia. Tuon viimeisimmänkin avautumisen olisi mainiosti voinut tiivistää kymmeneen minuuttiin.
Joka videolla on tällaista, että laitetaan kamera seisomaan ja kuvaamaan tylsää perusoleilua. Sellainen toimii ehkä jonkin aikaa tubetuksen alussa, että katsoja pääsee kiinni verkkaiseen elämänrytmiin. Mutta ei semmoista jaksa kovin pitkään katsella. Mielenkiintoisempaakin seurattavaa löytyy.
Ei ole ollut enää pitkiin aikoihin tapana paukata kenenkään torppaan suoraan sisälle. Joskus 100 vuotta sitten se saattoi olla maaseudulla tavanomaisempaa kun kaikki oli sukua tai muuten tuttuja keskenään. Nyt ei ole.
Ihan turha yrittää väittää että syrjäseudulla on ihan normaalia mennä jonkun pihaan vain siksi että se on syrjäseudulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täytyy laittaa tielle puomi, missä on lukko. Ja siihen kyltti mahdollisille asiakkaille että soita numeroon se ja se, niin tulet vastaan heitä siihen puomille. Ja sit aitaus pihapiirin ympärille. Tällaistahan se on taajamassakin. Totta kai kuka tahansa voi ajaa pihaan, asuit missä tahansa taajamassa. Eli jos asuntosi on ok-talo, ei keskustassa, muta taajamassa, hieman metsän keskellä, niin ainahan siihen voi ajaa kuka tahansa, joka eksynyt tai hakee jotain toista taloa, yms. On ihan normaalia että ovet pidetään lukossa aina, asuit missä tahansa. Aika monella muutes on kameravalvonta pihassa, jos asuu vähänkin syrjässä, olen huomannut.
Miksi pitäisi olla puhelinnumero? Viranomaisilla on puhelinnumerosi ja muut eivät sitä tarvitse.
Tässä varmaankin viitattiin tuohon Korpimuijan tapaukseen kun hänellähän on
Aivan. Eli miten suosittelisitte että jatkossa naiset harjoittaisivat liiketoimintaa, jos ei uskalla pitää toimipaikkansa osoitetietoja julkisina? Pitäisikö miehenpelosta vaan ryhtyä vaikka jonkun miehen s eksiorjaksi eli vaimoksi, niin mies voisi sitten "suojella" muilta miehiltä?
Tampereen hipposkylässä ollaan laitettu myyjät pleksikoppiin sekopäisten (mies)asiakkaiden vuoksi.
Kyllä se homma menee niin päin että miehet lopettavat sekoilun tai ongelmia aletaan ennaltaehkäisemään karuilla otteilla. Italiassa jo suunnitellaan seksuaalirikollisten kastrointia. Etelä-aasiassa se on ollut nirri pois jo pitkän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kohta poliisit rynnii korpinuijaan tarkastamaan onko sarjatuliase aito.
Tai he katsovat rekistereistään, että hänellä on aselupa. Lainkuuliaiset kansalaiset voivat saada luvan puoliautomaattiseen aseeseen Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaseudulla usein marssitaan suoraan tupaan jos ovi on auki. Jos ovi lukossa niin ove jyskytetään voimalla.
No ei kyllä ole ikinä marssittu meillä päin.
Missä on meillä päin? Olin itse joskus talonvahtina savossa ja siellä ainakin marssittiin. Oli vähän vitsit vähissä kun olin itse vielä alasti peiton alla.
Uusimaa.
Arvasin! Niillä statilaisilla ei ole koskaan ollutkaan tapoja!
Eipä ole enää Savossakaan ollut tapana enää vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täytyy laittaa tielle puomi, missä on lukko. Ja siihen kyltti mahdollisille asiakkaille että soita numeroon se ja se, niin tulet vastaan heitä siihen puomille. Ja sit aitaus pihapiirin ympärille. Tällaistahan se on taajamassakin. Totta kai kuka tahansa voi ajaa pihaan, asuit missä tahansa taajamassa. Eli jos asuntosi on ok-talo, ei keskustassa, muta taajamassa, hieman metsän keskellä, niin ainahan siihen voi ajaa kuka tahansa, joka eksynyt tai hakee jotain toista taloa, yms. On ihan normaalia että ovet pidetään lukossa aina, asuit missä tahansa. Aika monella muutes on kameravalvonta pihassa, jos asuu vähänkin syrjässä, olen huomannut.
Miksi pitäisi olla puhelinnumero? Viranomaisilla on puhelinnumerosi ja muut eivät sitä tarvitse.
Tässä varmaankin viitattii
Unkarilaisessa kylässä, missä naisten kurmuuttaminen kuului kulttuuriin, kuoli mystisesti 120 miestä. Jonkun tuomion tuosta joku sai, mutta 120 mielenhäiriöistä pyyhittiin pois kartalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisin. Tulija toivotettaisiin tervetulleeksi ruudilla ja pääsisi nukkumaan kukkapenkkiin. Mulla on paha tapa tuhota kaikki mikä tulee liian lähelle, ja miehillä on paha tapa tulla liian lähelle.
t: hullu muija
Oletko monta jo ampunut ja mahtuuko kukkapenkkiin vielä uusia ruumiita?
En kerro. Vain uudet asukit tietää. :D
Mietin myös tosissani sitä, että pyydän Varkauden, Kuopion tai Pieksämäen poliisista sivarikytät muuttopäiväksi mun turvakseni.
Skitsofreniaa sairastava tai douppimies voi saada pystyyn kevätjuhlaskenen siinä käytävätasanteellakin, ja juuri tämä on yksi dilemma, joka mua jo etukäteen stressaa.
Actually yes. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä lopulta kävi, en jaksa katsella videota?
Itsekin asun metsän keskellä kahdessa paikassa, mutta mulla on suojelukoulutettu koira ja lisäksi, niin, hmm, ase myös. Vihaan noita pihaan tulijoita myös. Pari kertaa on tultu sisälle asti, toisella kertaa ei just ollut silloin koiraa, ukko tuli sisälle asti kaupittelemaan kaloja (!), koirani oli juuri kuollut ja hankin nopeasti aikuisen koiran seuraavalla viikolla. Ja sitten kerran humalainen mies yritti tulla keskellä yötä sisälle ja koirani puri häntä käteen, joten jäi ulos ja soitin ambulanssin hakemaan. Lanssi tuli melkein tunnin kuluttua, poliisi ei ehtinyt koskaan tulla.
Korpimuijan kannattaisi ottaa koira turvakseen, siis sellainen, joka toimii käskystä.
Samoin tämä telttanainen otti koulutetun taistelukoiran. Mutta luonnossa on myös hyvin yleinen ellei jopa yleisempi selviytymistapa: piiloutuminen
Mikä se sellainen "taistelukoira" on? Koiratappelut ovat Suomessa ja jopa nykyään Englannissa kielletty!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut enää pitkiin aikoihin tapana paukata kenenkään torppaan suoraan sisälle. Joskus 100 vuotta sitten se saattoi olla maaseudulla tavanomaisempaa kun kaikki oli sukua tai muuten tuttuja keskenään. Nyt ei ole.
Ihan turha yrittää väittää että syrjäseudulla on ihan normaalia mennä jonkun pihaan vain siksi että se on syrjäseudulla.
Totta, kyllä ne papat ovat jo vuosia sitten kuolleet, jotka noin tekivät ja silloinkin tuttaville ja naapureille. Olen siis tuollaisesta syrjäseutujen torpasta kotoisin, isovanhempien talo ja tienoot, nykyisin kesämökkinä. Yksi ainoa pappa tuli joskus käymään marssien sisälle, jos ovi oli auki ja hänen takiaan ryhdyttiin ovea lukossa pitämään, kun tuli kerran vanhempieni ollessa nukkumassa. Muita kulkijoita on ollut todella harvoin. Ei tule enää oikealla asialla kukaan ovia rynkyttämään, siihen on turha vedota.
Toivottavasti korpimuija ottaa Ringin, sellainen on itsellänikin, niin jää sitten kuvaa kuka sinne on tullut eikä tarvitse arvailla. Ringin avulla voi puhuttaa tulijaa kameran kautta avaamatta ovea.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä olis kannattanut kertoa somessa, että luopuu autostaan. Millä hän nyt pääsee pakoon, jos joku hullu ajaa pihaan ja rupee riehuu? Kun asuu yksin kaukana naapureista ja kertoo elämästään avoimesti, ottaa kyllä ihan tietoisen riskin.
Höpsö, stalkkerien takia myi erikoisen autonsa ja uutta autoaan ei aio kuvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta poliisit rynnii korpinuijaan tarkastamaan onko sarjatuliase aito.
Tai he katsovat rekistereistään, että hänellä on aselupa. Lainkuuliaiset kansalaiset voivat saada luvan puoliautomaattiseen aseeseen Suomessa.
Aha joo, kiitos vinkistä.
t. Poliisin tytär
Kyllähän nämä eroottisvihjailevaa sisältöä tekevät naiset ottavat tietoisen riskin kun jakavat asuinpaikkansa sijainnin. Jos ei suoraan, niin kiimainen inseli kyllä selvittää.
Kameroita saa halvalla. Kylttejä ja koiria peliin. Harrasta muodon vuoksi golffia tai pesäpalloa tai heittolajeja a laTörni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta v!tun vertaa mikään rämeikköämmä, mutta ainoastaan idi00tti jakaa sijaintinsa netissä. Ihan oikein, että sellaiset saavat pienen opetuksen. Ihmettelen suuresti, SUURESTI, että jo lapsille teroitetaan varovaisuudesta, mutta sitten kun nämä lapset kasvavat aikuisiksi, ei ole enää pienintäkään itsesuojeluvaistoa jäljellä. 🙄🙄
Jos harjiottaa lähes mitä tahansa laillista liiketoimintaa kotoa käsin, ovat osoitetiedot oltava netissä.
Ylipäätään rikosasioissa homma ei mene niin, että uhri on syyllinen, vaan tekijä. Ihan siitä huolimatta, kuinka helppo ja altis uhri oli. Miksi tämä on joillekin niin vaikea käsittää? Vaikka nainen makaisi tajuttomana alasti edessäsi, et saa r aiskata. Capish?
M.muutto luo tunnetusti uusia innovaatioita ja kyllä Suomessa päällekarkauksen uhri useinkin todetaan käräjillä syylliseksi ja korvausvelvolliseksi, jos se on yrittänyt puolustautua.
Nää tän Korpimuijan videot on mennyt aina vaan oudommiksi. Ens alkuun esitti niin sydämellistä ja maanläheistä yksin eläjää ja nyt on jo rynkyt seinällä ja maastopuvut päällä.
En pystynyt tuota videota paria minuuttia kauempaa katsoa. Ainoastaan n a t s i-lippu puuttui enää seinältä.
Mitä tähän "avautumiseen" tulee, niin ei kai nyt kukaan voi olla niin yksinkertainen, ettei ymmärrä, että netti on pullollaan höyrypäitä ja yksityisyys on kaikkein tärkeintä, kun rupee videoita jukaisemaan, varsinkin jos on nainen ja asuu yksikseen maalla.
Se on sitten kokonaan toinen juttu, kuinka aito tämä avautuminen oli.
Niin tai näin, minua ei militaristit kiinnosta pätkääkään, joten tämä oli vihonviimeinen korpimuija video jota katsoin edes vähää alusta.
Miksi siellä on niin hirveästi asiaa tuntemattomille? Outoa porukkaa. Pitäjän kaupassa on ilmoitustaulu, jos on asiaa tuntemattomille.