Korpimuijan kotiin yritettiin väkisin sisään
Olipa video (linkki lopussa). Korpimuija oli onnekseen pistänyt ovet lukkoon päivällä. Pihaan tuli auto, sieltä mies, joka yritti suoraan tulla sisään, ei edes koputtanut. Näitä on sattunut useammin, tänäkin vuonna, joskus on joutunut soittamaan poliisit. shit-palstoilla fantasioidaan ra iz kauksista ja tab bamisesta, yksin asuva nainen keskellä metsää... Korpimuija teki asiasta videon eilen ennen puolta yötä.
Uskaltaisitko asua itse yksin keskellä metsää ja vielä kertoa netissä, missä asut? https://youtu.be/gSHqIDYR_XA?si=y87vCSgXYbyftfwN
Kommentit (514)
No täytyy laittaa tielle puomi, missä on lukko. Ja siihen kyltti mahdollisille asiakkaille että soita numeroon se ja se, niin tulet vastaan heitä siihen puomille. Ja sit aitaus pihapiirin ympärille. Tällaistahan se on taajamassakin. Totta kai kuka tahansa voi ajaa pihaan, asuit missä tahansa taajamassa. Eli jos asuntosi on ok-talo, ei keskustassa, muta taajamassa, hieman metsän keskellä, niin ainahan siihen voi ajaa kuka tahansa, joka eksynyt tai hakee jotain toista taloa, yms. On ihan normaalia että ovet pidetään lukossa aina, asuit missä tahansa. Aika monella muutes on kameravalvonta pihassa, jos asuu vähänkin syrjässä, olen huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Maaseudulla usein marssitaan suoraan tupaan jos ovi on auki. Jos ovi lukossa niin ove jyskytetään voimalla.
No ei kyllä ole ikinä marssittu meillä päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuli tiktokissa vastaan samanlainen keissi, missä nainen asui teltassa omistamallaan maalla jossakin keskellä ei mitään ja tällaisia "yllätysvieraita" oli tullut paikalle useampiakin.
Sama juttuhan se oli sillä venäläisellä erakkomammalla, mies tuli paikalle ja r aiskasi.
Asuin itse joskus jonkun aikaa yksin luonnon helmassa ja luonnon säännöillähän siellä eletään. Piiloutuminen, uhkailu ja tarvittaessa se että pystyy puolustamaan henkeään ovat ne avainasiat. Ja ennemmin varautuu puolustamaan henkeään kuin tulla jonkun oksettavan sedän siittämäksi.
Mutta joo, miehet ovat iso ongelma joka puolella maailmaa.
He itse kastroivat omistamansa ongelmalliset koiraseläimet. Joten löytyisikö tästä ratkaisu mitä tehdä myös ihmismiehille?
Naiset on kaikkien ongelmien alku ja juuri.
Niin no kun naiset ovat kaiken elämän alku ja juuri niin tavallaan. Mutta kyllä ne kiimaiset sonnit, kukot, ja muut vastaavat ovat aina isompi ongelma kuin kanat ja lehmät. Eläintuotannossahan koiraat kastroidaan jo ihan pieninä poikasina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaseudulla usein marssitaan suoraan tupaan jos ovi on auki. Jos ovi lukossa niin ove jyskytetään voimalla.
Missä on meillä päin? Olin itse joskus talonvahtina savossa ja siellä ainakin marssittiin. Oli vähän vitsit vähissä kun olin itse vielä alasti peiton alla.
Oliko pohjalainen remppakauppias myymässä viemärin sukitusta? Ne on just röyhkeitä.
Vierailija kirjoitti:
No täytyy laittaa tielle puomi, missä on lukko. Ja siihen kyltti mahdollisille asiakkaille että soita numeroon se ja se, niin tulet vastaan heitä siihen puomille. Ja sit aitaus pihapiirin ympärille. Tällaistahan se on taajamassakin. Totta kai kuka tahansa voi ajaa pihaan, asuit missä tahansa taajamassa. Eli jos asuntosi on ok-talo, ei keskustassa, muta taajamassa, hieman metsän keskellä, niin ainahan siihen voi ajaa kuka tahansa, joka eksynyt tai hakee jotain toista taloa, yms. On ihan normaalia että ovet pidetään lukossa aina, asuit missä tahansa. Aika monella muutes on kameravalvonta pihassa, jos asuu vähänkin syrjässä, olen huomannut.
Miksi pitäisi olla puhelinnumero? Viranomaisilla on puhelinnumerosi ja muut eivät sitä tarvitse.
Meillä on mökki melko syrjässä. Kenelläkään ulkopuolisella ei pitäisi olla asiaa. Valvontakameraan on tallentunut lähinnä eläimiä, mutta mökkinaapuri on käynyt uteliaana kurkkimassa pihalla, samoin kääntymässä autollaan. Olisivatko olleet tulossa kylään?
Pari pilkkijää oikaisi pihan poikki, kun jää oli ilmeisesti liian sohjoista. Kuului myös kommentti, että ollaan oikaisemassa.
Yhdelle lenkkeilijälle antoi koira lähdöt haukkumalla. Oli varmaan etsimässä uimapaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisin. Tulija toivotettaisiin tervetulleeksi ruudilla ja pääsisi nukkumaan kukkapenkkiin. Mulla on paha tapa tuhota kaikki mikä tulee liian lähelle, ja miehillä on paha tapa tulla liian lähelle.
t: hullu muija
Id iootti.
Hyvin kasvaa perennat. Siellä on alla hyvät lannoitteet, 3 kpl. Autot myin osina.
Korpimuija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on meillä päin? Olin itse joskus talonvahtina savossa ja siellä ainakin marssittiin. Oli vähän vitsit vähissä kun olin itse vielä alasti peiton alla.
Uusimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Just. En seuraa kyseistä somettajaa.
En itse asu okt:ssa enkä mökissä, vaan pienkerrostalossa lähellä kuntakeskusta.
Minulla ei ole luvattomia aseita, vaikka lain sallima ase itsepuolustukseen näin soolonaisena toisi turvaa. (Kun minunkin asuntooni tosiaan on luvatta lukitusta ovesta tultu. Ventovieras hlö). En tiedä mistä moinen noin röyhkeä 'omanmiehenoikeus' attitude voi olla peräisin.
Tulee väistämättä ajatus jstn diagnoosista, ei järjissään oleva lakia ja toisia ihmisiä kunnioittava mies moista rikosta tekisi missään tilanteessa. Vakavasti häiriintynyt täytyy ihmisen olla mieleltään.
Oman turvallisuuteni takia en enää liiku paikkakunnallani, vaan asioin lähik:gissa tai tarvittavat hankintani: suoraan kotiini toimitettuna.
Näin muuttooni saakka. Tämä on
Testosteroni näyttää sekoittavan monen miehen mielenterveyden.
Ei ehkä olis kannattanut kertoa somessa, että luopuu autostaan. Millä hän nyt pääsee pakoon, jos joku hullu ajaa pihaan ja rupee riehuu? Kun asuu yksin kaukana naapureista ja kertoo elämästään avoimesti, ottaa kyllä ihan tietoisen riskin.
No kannattaako sitä kämppänsä osotetta jakaa? Ei. Suuren maailman striimaajat ovat tämän ymmärtäneet. Suomalaiset ei. Typerää kansaa.
Ei kiinnosta v!tun vertaa mikään rämeikköämmä, mutta ainoastaan idi00tti jakaa sijaintinsa netissä. Ihan oikein, että sellaiset saavat pienen opetuksen. Ihmettelen suuresti, SUURESTI, että jo lapsille teroitetaan varovaisuudesta, mutta sitten kun nämä lapset kasvavat aikuisiksi, ei ole enää pienintäkään itsesuojeluvaistoa jäljellä. 🙄🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla puhelinnumero? Viranomaisilla on puhelinnumerosi ja muut eivät sitä tarvitse.
Tässä varmaankin viitattiin tuohon Korpimuijan tapaukseen kun hänellähän on se joku verhoilufirma ja asiakkaiden pitää päästä pihaan.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä ollut vain joku asiakas joka luuli että paikka on niin kuin kauppa, eli sisään vaan mennään, jos ovessa ei ole ovikelloa tai jotain lappua että soita ovikelloa aina....EI mun mielestä mitään draamaa. Jos sul on yritys, niin miten ihmeessä ne asiakkaat sit saa sulta palvelun mitä ne tulee hakemaan? ?? Outoa hermostua tuosta. Tuli varaan hakemaan tuotetta minkä oli tilannu.
Olipa typerä ja mauton kommentti.
D U D E ! Äläpä siellä puolustele
kriminaalia toimintaa ja lainrikkojaa.
*heristää nyrkkiä* 🥸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ei minulta! 😃
Jaksoin katsoa raivoamista pari minuuttia... Miten hänellä oli tieto, että oven kokeilijalla oli jotain pahaa mielessä? Hän raivoo miten pihaan on ennekin tultu "luvatta". Onko niissäkin tapauksissa siis tapahtunut jotain pahaa?
Maalla nimittäin ihmisiä liikkuu, tulee pihaan, tulee sisälle jos on asiaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusimaa.
Uusimaan maaseutu on varmaan aika eri asia kuin joku syvä savon, karjalan, lapin tai pohjanmaan maaseutu. Ihan kaikin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Ostin mökin ja samantien kans paikalliset yrittämässä kylään, yksi kävi ihan pihassa asti kertomassa r u n k k a u s fantasioitaan. Hommasin pihaan aidan ja aina kun auto pysähtyy niin päästän ihan ekana koirat niin 99,8% kutsumattomista vieraista lähtee menemään. Loput saan häipymään kyllä käskyttämällä.
Onhan taas jutut mökkiläisellä pidä nyt pari selvää päivää.