Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla kausi 11. Australia, alkaa tänään klo 20.00 Aiotko katsoa ?

Vierailija
09.07.2025 |

Minä katson, viime vuodet oli kreisiä menoa, ja muutama kreisi pari   :))

Olispa nyt paljon sopivia pareja    <3

Kommentit (1957)

Vierailija
821/1957 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta kysäisen, että kirjoitteleeko täällä paljonkin samoja tyyppejä, jotka kirjoittelivat jo edelliskauden vastaavaan ketjuun vai oletteko uusia seuraajia ja sitä kautta myös uusia kirjoittajia? Siitä ketjusta jäi mulle silloin hyvä fiilis ja vähän tyhjä olo kun kyseinen kausi loppui ja samalla hiljeni se ketju.:)

Täällä yksi!

Vierailija
822/1957 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän sieppaa toi kun Timothy ylenkatsoo muita siksi koska ne on nuorempia ja vähemmän kokeneita. Eikö silti esim. Jaydenilla vois olla jotain ihan rakentavaakin sanottavaa? Ärsyttävää ikärasismia tollanen, siinä boomer ihan itse kaivaa kuoppaansa.

Oliko Jaydenilla mielestäsi jotain rakentavaa sanottavaa? Hänhän vaan kehui itseään ja parisuhdettaan. Muutenkin omituista, että hyökkää juuri Timothyn kimppuun kun ihan vastaavia ongelmia siellä on käytännössä melkein kaikkien muidenkin suhteessa. Kuulosti pelkältä halulta nostaa itsensä esiin ja kehua omaa erinomaisuuttaan. Jaydenhan on muutenkin moneen otteeseen todennut, että heillä on paras suhde tmv. eli tuntuu suhtautuvan koko hommaan kuin se olisi joku parien välinen kilpailu.

Näki kasvoista että Jayden tahallaan provosoi. Näki kuinka nyhäili, kun osui. En sano etteikö Timothyllä olis samaa joskus. Retreatissa oli hyvin erilaisella päällä sekä Jayden että Timothy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1957 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihastuin Jonoon. Mites muiden miesmaku mafseissa?

Jono ihanin 😍

Pidätte siis ilmeisesti miehistä, jotka hyväksyvät kuonokopan laittamisen naisille. Kaikenlaisia naisia sitä löytyykin...

Minä en hyväksi ketään, joka vaatii kuonokopan laittamista naisille, Jono ei tätä myöskään ole hyväksynyt! Kukaan muukaan miehistä ei tehnyt muuta kuin kauhisteli ja pyöritteli silmiään, joten Jackia vastaan hyökkäämätömyys ei tee Jonosta sen huonompaa!

Kyllä tekee, koska Jono nimenomaisesti lupasi tukea Laurenia, mutta alkoikin vaan myötäillä Jackia. Hän siis hiljaisesti hyväksyi Jackin kuonokoppapuheet. Jonohan kaiken lisäksi pyysi vielä seuraavana päivänä Jackilta oikein vuolaasti anteeksi, vaikka Jack jos kuka sen anteeksipyynnön olisi saanut esittää.

Vierailija
824/1957 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta kysäisen, että kirjoitteleeko täällä paljonkin samoja tyyppejä, jotka kirjoittelivat jo edelliskauden vastaavaan ketjuun vai oletteko uusia seuraajia ja sitä kautta myös uusia kirjoittajia? Siitä ketjusta jäi mulle silloin hyvä fiilis ja vähän tyhjä olo kun kyseinen kausi loppui ja samalla hiljeni se ketju.:)

Mä olin mukana edelliskauden ketjussa (siis mafs australia), ja sama fiilis jäi, meillä oli silloin hyvä henki! Tehdään sama tänä vuonna! 💪🤩

Mulle nämä kuuluu jotenkin yhteen: Ensitreffit Australiassa ja vauva-palstan ketju 😂

Vierailija
825/1957 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta oli oikeasti liikuttavaa, kun Timothylla vihdoin suojamuurit vähän murtuivat ja hän itki aidosti, semmoista ison miehen kipeää itkua. Minun mielestäni Timothy on miehistä komein ja aidoin, ja hänen puolisonsa olisi niin lempeä ja kivan näköinen ja mukava nainen. Mutta se kemia puuttuu ja ei sitä varmaan löydykään. Niin se vaan on, että pelkän seksin varassa ei kunnon parisuhdetta voi syntyä, mutta toisaalta ei myöskään kokonaan ilman sitä. Nainenhan voisi aina teeskennellä, jos jostain syystä haluaisi suhteen syntyvän, mutta mieshän ei sitä taida voida tehdä. Tälle pariskunnalle olisin toivonut onnellisen avioliiton.

niinhän siinä käy, kun Lucinda on terapoinut tarpeeksi, niin Mothy on valmis suhteeseen, nimittäin jonkun toisen (23-v) kanssa.

Vierailija
826/1957 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta oli oikeasti liikuttavaa, kun Timothylla vihdoin suojamuurit vähän murtuivat ja hän itki aidosti, semmoista ison miehen kipeää itkua. Minun mielestäni Timothy on miehistä komein ja aidoin, ja hänen puolisonsa olisi niin lempeä ja kivan näköinen ja mukava nainen. Mutta se kemia puuttuu ja ei sitä varmaan löydykään. Niin se vaan on, että pelkän seksin varassa ei kunnon parisuhdetta voi syntyä, mutta toisaalta ei myöskään kokonaan ilman sitä. Nainenhan voisi aina teeskennellä, jos jostain syystä haluaisi suhteen syntyvän, mutta mieshän ei sitä taida voida tehdä. Tälle pariskunnalle olisin toivonut onnellisen avioliiton.

niinhän siinä käy, kun Lucinda on terapoinut tarpeeksi, niin Mothy on valmis suhteeseen, nimittäin jonkun toisen (23-v) kanssa.

Jep. Niin tyypillistä. Miehet on niin ennalta-arvattavia!

Vierailija
827/1957 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin mukana edelliskauden ketjussa (siis mafs australia), ja sama fiilis jäi, meillä oli silloin hyvä henki! Tehdään sama tänä vuonna! 💪🤩

Mulle nämä kuuluu jotenkin yhteen: Ensitreffit Australiassa ja vauva-palstan ketju 😂

Ensitreffit Australiassa alttarilla 👍😄

Vierailija
828/1957 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa selviämään, miksi Tim ei saanut katsoa Saran kännykkää...

Vierailija
829/1957 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jack tuli jo käytännössä suoraan sanoneeksi Torille sohvalla, ettei hänellä vieläkään ole tunteita tätä kohtaan. Tori oli aivan järkyttynyt, sillä sanoi kuulleensa asiasta ensimmäistä kertaa. Toisin sanoen ei siis todellakaan ole yrittänytkään kuunnella muita, jotka jo useammilla illallisilla on tuoneet esiin käytännössä ihan saman asian. Tottakai Jack lopuksi taas kaunisteli ja kierteli puheitaan niin, ettei Tori edelleenkään usko, että hän on suhteen ainut rakastunut osapuoli ja Jack vaan pelailee hänen tunteillaan.

Niin, Jack selitti, että sohvalla tulee paineessa sanottua kaikenlaista ja tämä selitys upposi täysin Toriin 🤣

Se oli kyllä ihan uskomatonta se Jackin selittely! Ja Tori nyökytteli että joo se on kamalan paineinen paikka istua siinä sohvalla, tulee sanottua kaikenlaista. 😂😂

Vierailija
830/1957 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mothy!! 😂 I love it!

Vierailija
831/1957 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mothy lienee saanut tän ohjelman jälkeen paljon ihailijoita, kun noin keskimäärin tässäkin ketjussa on useita häntä symppaavia ja hänestä tykkääviä. Jotain karismaa hänessä on, selvästi enemmän kuin vaikkapa kokeilun toisessa "ikämiehessä" Richardissa. Ehkäpä se aitous ja perinteinen maskuliinisuus puhuttelee, hyvässä ja pahassa.

Vierailija
832/1957 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jonkun mielestä tuo Jack edes hyvän näköinen ? Omasta mielestäni ei todellakaan. Ilkeä on ja valehtelija. Mitäköhän Tori oikeasti näki hänessä. Hyväksyi täysin jätkän rumat puheet. 

Vierailija
833/1957 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jack tuli jo käytännössä suoraan sanoneeksi Torille sohvalla, ettei hänellä vieläkään ole tunteita tätä kohtaan. Tori oli aivan järkyttynyt, sillä sanoi kuulleensa asiasta ensimmäistä kertaa. Toisin sanoen ei siis todellakaan ole yrittänytkään kuunnella muita, jotka jo useammilla illallisilla on tuoneet esiin käytännössä ihan saman asian. Tottakai Jack lopuksi taas kaunisteli ja kierteli puheitaan niin, ettei Tori edelleenkään usko, että hän on suhteen ainut rakastunut osapuoli ja Jack vaan pelailee hänen tunteillaan.

Niin, Jack selitti, että sohvalla tulee paineessa sanottua kaikenlaista ja tämä selitys upposi täysin Toriin 🤣

Se oli kyllä ihan uskomatonta se Jackin selittely! Ja Tori nyökytteli että joo se on kamalan paineinen paikka istua siinä sohvalla, tulee sanottua kaikenlaista. 😂😂<

Nämä kaks järjen jättiläistä siinä keskenään analysoi, mitä sohvalla tapahtui ja että joo, ollaan samalla levelillä eikö ollakin ja joo sovitaan että ollaan 🤣🤣

Vierailija
834/1957 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa selviämään, miksi Tim ei saanut katsoa Saran kännykkää...

Selväähän se, että hänellä oli jotain salattavaa. Selviääkö tämä siinä parien yhteislomajaksossa vai myöhemmin?

Vierailija
835/1957 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli kyllä ihan uskomatonta se Jackin selittely! Ja Tori nyökytteli että joo se on kamalan paineinen paikka istua siinä sohvalla, tulee sanottua kaikenlaista. 😂😂<

Uskomatonta, miten Tori raivostui niin silmittömästi Timothyn jostain kommentista Jaydenille, että huusi sen takia Cassiellekin, mutta edellisellä illallisella hyväksyi täysin ja sanallakaan vastaan sanomatta Jackin naisia halveksivat puheet kuonokopasta.

Vierailija
836/1957 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä jos Tim ei halua sokeasti pitää vaimonsa puolia? Jos hän rauhaarakastavana miehenä on sitä mieltä että Sara on draamanhaluinen riidankylväjä eikä voi sietää tämän käytöstä? Pitäisikö hänen siltikin vaan tukea vaimoa ja got her back? Mä en kyllä rupeis. 

Voi olla niinkin, että Timiä nolottaa Saran käytös noissa yhteenotoissa. Olis ihan ymmärrettävää. Aika vaikea siinä on Timin astua keskelle draamaa, joka yleensä tulee aika puskista kuten viimeksi oli Saran ja Michaelin kiivas sanasota. Ei Tim ole vastuussa siitä sotkusta.

Vierailija
837/1957 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saran vilppi tulee esille myöhemmin, ehkä maanantain jaksossa. 

Vierailija
838/1957 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saran vilppi tulee esille myöhemmin, ehkä maanantain jaksossa. 

Sitäkö Eden stressaa?

Vierailija
839/1957 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kattonu kai 10 kautta. Heittäydyn aina täysil mukaan, en mieti käsikirjoituksia. Joo, oma elämä on rajoitettua, joten sijaistoimintaa, mutta viihdyttävää sellaista. Suosikkikausi oli 9, siinä oli mm. Jaydenin veli Mitch, josta en ensin tykännyt, muodostuikin yhdeksi suosikeista, Ellan ohella. Domenicaa unohtamatta.

Vierailija
840/1957 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän sieppaa toi kun Timothy ylenkatsoo muita siksi koska ne on nuorempia ja vähemmän kokeneita. Eikö silti esim. Jaydenilla vois olla jotain ihan rakentavaakin sanottavaa? Ärsyttävää ikärasismia tollanen, siinä boomer ihan itse kaivaa kuoppaansa.

Oliko Jaydenilla mielestäsi jotain rakentavaa sanottavaa? Hänhän vaan kehui itseään ja parisuhdettaan. Muutenkin omituista, että hyökkää juuri Timothyn kimppuun kun ihan vastaavia ongelmia siellä on käytännössä melkein kaikkien muidenkin suhteessa. Kuulosti pelkältä halulta nostaa itsensä esiin ja kehua omaa erinomaisuuttaan. Jaydenhan on muutenkin moneen otteeseen todennut, että heillä on paras suhde tmv. eli tuntuu suhtautuvan koko hommaan kuin se olisi joku parien välinen kilpailu.

Näki kasvoista että Jayden tahallaan provosoi. Näki kuinka nyhäil

Juu, Jayden on professional kickboxer, osaa kyllä ärsyttää vastustajaa. Lucinda ja Timothy, suhde on enemmän ja enemmän Lucindan toimimista terapeuttina. Ei taida seksuaalinen jännite sillä lisääntyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi