Ensitreffit alttarilla kausi 11. Australia, alkaa tänään klo 20.00 Aiotko katsoa ?
Minä katson, viime vuodet oli kreisiä menoa, ja muutama kreisi pari :))
Olispa nyt paljon sopivia pareja <3
Kommentit (1957)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä edelliseen. Myös Jonolla on kauniit silmät ja Timissä jotain karismaa. Nutturapitkäleteistä en pidä alkuunkaan.
Naisista viehättävin on se musta nainen ja se hullu meedionainen oli myös tosi kaunis.
Jep. Ei nutturoita eikä pitkälettejä. Ne pitkäletit on monesti tosi sotkuiset! Siksi kai laittavatkin kuontalonsa nutturalle.
Mun mielestä se pitkälettinen homo, jonka nimeä en muista, on tosi söpö. Nuorenpana lankesin aina just sen näköisiin miehiin ja sekä elämäni suurin rakkaus ja viimeisin aviomieheni ( eri miehet) on olleet just samaa tyyppiä. Ne tosin oli tietysti heteroita 😁
Tämä pitkälettinen homo olis vielä söpömpi, jos letti olis siistimpi. Onhan hän kampaaja itse niin vois laittaa tuota omaakin frisyyriä... 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä edelliseen. Myös Jonolla on kauniit silmät ja Timissä jotain karismaa. Nutturapitkäleteistä en pidä alkuunkaan.
Naisista viehättävin on se musta nainen ja se hullu meedionainen oli myös tosi kaunis.
Jep. Ei nutturoita eikä pitkälettejä. Ne pitkäletit on monesti tosi sotkuiset! Siksi kai laittavatkin kuontalonsa nutturalle.
Mun mielestä se pitkälettinen homo, jonka nimeä en muista, on tosi söpö. Nuorenpana lankesin aina just sen näköisiin miehiin ja sekä elämäni suurin rakkaus ja viimeisin aviomieheni ( eri miehet) on olleet just samaa tyyppiä. Ne tosin oli tietysti heteroita 😁
Tämä pitkälettinen homo olis vielä söpömpi, jos letti olis siistimpi. Onhan hän kampaaja itse niin vois laittaa tuota omaaki
Joo, söpö hän oli. Letti vain hyvin ysein aivan liian likainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä oli häissä identtinen veli, jolla siistimpi tukkakin. Taisi olla hetero.
Laurenin operaatio mietitytti, laskimotukos kädessä? Meni kuitenkin mereen uimaan, käsivarressa ei näkynyt mitään haavaa tai tikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs ihmeen Ellie-vihaaja tänne on eksynyt? Mä oon katsonut joka jakson tähän mennessä, enkä ole kyllä nähnyt mitään myrkyllistä käytöstä vaan mukavan ja kiltin oloisen nuoren naisen. Tosin en ole nähnyt kautta loppuun, koska ei ole maksullista Katsomoa, joten voihan se olla, että sieltä vielä jotain kamaluuksia paljastuu, mutta toistaiseksi ei ainakaan mitään sellaista ole näkynyt.
Itsekään en ole nähnyt jaksoja etukäteen ja tajusin Ellien todellisen luonteen kunnolla vasta sillä hetkellä, kun kameran edessä kaivoi esiin muistiinpanonsa ja oikein paperista lukien luetteli kaikkia olevinaan järkyttäviä kauheuksia mitä Ben on hänelle sanonut.
Elliestä on tosiaan alusta alkaen annettu mukavan ja kiltin oloinen kuva. Ensimmäinen ristiriita annetun mielikuvan ja todellisen käytöksen perusteella tuli esiin jaksossa, jossa naiset tapasi keskenään ja Ellie valitti ka
Jos saa pyytää niin et viitsisi jatkuvasti käyttää sanaa olevinaan väärin.
Vierailija kirjoitti:
Jono taitaa olla vain selkärangaton ja toisaalta Jack kaikkine sekopäisine piirteineen oli aika vahva vastus. Pitää olla todella rohkea ja riitelyä pelkäämätön, että Jackin eteen asettuu poikkiteloin, eikä Jonossa ollut sellaista vahvuutta. Hyvä mies varmasti tilanteissa, joissa ei tarvitse pitää omia tai vaimon puolia.
Ettekö te oikeasti huomanneet, miten kierosti Jono toimi? Ihan sama mitä kameralle väittää, hän kyllä tiesi, ettei Lauren Torin parhaana ystävänä tule pitämään tietoa salassa, vaan ottaa sen esille. Ennen illallista hän vielä vakuutteli, että Lauren on ymmärtänyt asian oikein ja hän kyllä tukee Laurenia tarvittaessa.
Jono siis halusi, että Jackin puheet tulee julki ja hän joutuu niistä vastuuseen, mutta usutti Laurenin ottamaan ne esiin. Kun sitä hänen lupaamaansa tukea tarvittiin hän perääntyi ja pyörsi puheensa, niin tuen antamisesta kuin siitä mitä Jack hänelle sanoi jättäen La
En tiedä oliko tuo vain tekijöiden stailaamaa draaman kaarta koko episodi, niin kummalliselta se näytti! Jos mä kertoisin puolisolleni ikävän asian omasta kaveristani niin sanoisin jo etukäteen että jos puhuu siitä eteenpäin niin on itse vastuussa siitä mitä sitten tapahtuu, eikä noin että sanoisin tukevani mutta en tukisikaan. Itse olisin kyllä jättänyt kertomatta kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikki on se Saran kanssa oleva, vaalea mies, jolla on aivan upea hymy!
Tim. Vaikuttaa myös luonteeltaan mukavalta, toisin kuin hänelle valittu puoliso.
Kyllä tuo Tim saisi saada myös suunsa auki, kun selkeästi oli pettynyt Saran käytökseen. Varmaan kummatkin turhautuneita toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihastuin Jonoon. Mites muiden miesmaku mafseissa?
Jono ihanin 😍
Pidätte siis ilmeisesti miehistä, jotka hyväksyvät kuonokopan laittamisen naisille. Kaikenlaisia naisia sitä löytyykin...
Jonohan myös esittää miellyttävää ja hyväntahtoista, mutta teot kertoo kaikkea muuta. Miehistä varmaan pahin juoruilija ja selän takana juonittelija sekä selkään puukottaja, kuten Laurenin ja Jackin välinen illalliskeskustelu paljasti.
Herää vaan kysymys, että oliko Jonolla jopa ihan tarkoituksena saada Lauren huonoon valoon? Jono kyllä tiesi tasan tarkkaan, miten Lauren Torin hyvänä ystävänä reagoi Jonon paljastukseen siitä, mitä Jack oli todellisista ajatuksistaan suhteessa Tor
Jack on niin avoimen hölmösti narsistinen, että ei todella tarvitse tuossa tilanteessa olla vahva tai rohkea, kun on kyse vain kaverisuhteesta joka alkanut pari viikkoa aiemmin. RIittää kun on järki päässä eikä ole myötäilynhaluinen tossukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihastuin Jonoon. Mites muiden miesmaku mafseissa?
Jono ihanin 😍
Pidätte siis ilmeisesti miehistä, jotka hyväksyvät kuonokopan laittamisen naisille. Kaikenlaisia naisia sitä löytyykin...
Jonohan myös esittää miellyttävää ja hyväntahtoista, mutta teot kertoo kaikkea muuta. Miehistä varmaan pahin juoruilija ja selän takana juonittelija sekä selkään puukottaja, kuten Laurenin ja Jackin välinen illalliskeskustelu paljasti.
Herää vaan kysymys, että oliko Jonolla jopa ihan tarkoituksena saada Lauren huonoon valoon? Jono kyllä tiesi tasan tarkkaan, miten Lauren Torin hyvänä ystävänä reagoi Jonon paljastukseen siitä, mitä Jack oli todellisista ajatuksistaan suhteessa Tor
Missä tilanteissa se hyvä miehuus mitataan, jos ei oman tai vaimon puolia pitäessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tim. Vaikuttaa myös luonteeltaan mukavalta, toisin kuin hänelle valittu puoliso.
Kyllä tuo Tim saisi saada myös suunsa auki, kun selkeästi oli pettynyt Saran käytökseen. Varmaan kummatkin turhautuneita toisiinsa.
Tim vaikuttaa olevan ihminen, joka välttelee turhia konflikteja, kun taas Sara näyttää hakeutuvan tällaisiin mittelöihin. Voipi olla, ettei Timin ole sitä mukava seurata sivusta. Miten tukea vaimoaan niin, ettei homma lähde ihan lapasesta. Ainakaan ei saa vahingossa sanoa Saralle, että relax.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tim on jo käytännössä suoraan todennut, että joutuu varomaan puheitaan Saran läsnäollessa, ettei suututtaisi tätä. Ben tunsi selvästi samoin Ellietä kohtaan. Hänhän yrittikin sanoa, että kaipaisi parinsa kanssa kunnon keskusteluja, mikä oli kuitenkin täysin mahdotonta, kun toinen loukkaantui kaikesta niin herkästi. Eipä ollut mikään yllätys, että juuri Saran mielestä se oli todella törkeästi sanottu. Toki hän samalla ilmaisi sen herkkyyden tarkoituksella toisin kuin mitä Ben sillä tarkoitti. Hieman kyllä ihmetyttää, miten Sara niin nopeasti muuttui Timin suhteen täysin välinpitämättömästä mukamas korviaan myöten rakastuneeksi. Vaikuttaa pelkältä esitykseltä, mutta selkeä tosiasia on, että Timin ja Saran suhteessa Timillä ei juurikaan ole sananvaltaa.
Porukka on aina eniten täpinöissään silloin kun aletaan juoruilla ja puhua pashaa muista osallistujista, esim. tuolla minilomalla Timothy, Sara ja Lauren. Olisivatpa yhtä innoissaan omista kumppaneistaan ja avioliitoistaan, saamari.
Mutta mitä jos Tim ei halua sokeasti pitää vaimonsa puolia? Jos hän rauhaarakastavana miehenä on sitä mieltä että Sara on draamanhaluinen riidankylväjä eikä voi sietää tämän käytöstä? Pitäisikö hänen siltikin vaan tukea vaimoa ja got her back? Mä en kyllä rupeis.
Stephen oli minusta liikuttavan rehellinen kun se puhui siitä kipinästä kampaajan kanssa. Että tää on se mikä meiltä puuttuu ja että näinhän vaivattomasti ja nopeasti se löytyy kun on löytyäkseen. Minusta virkistävän suoraa ja rehellistä. Michael veti herneen nenään ihan turhaan. En tykkää Michaelista ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Stephen oli minusta liikuttavan rehellinen kun se puhui siitä kipinästä kampaajan kanssa. Että tää on se mikä meiltä puuttuu ja että näinhän vaivattomasti ja nopeasti se löytyy kun on löytyäkseen. Minusta virkistävän suoraa ja rehellistä. Michael veti herneen nenään ihan turhaan. En tykkää Michaelista ollenkaan.
Samaa mieltä. Tosin eikö se ollut niin, että Michael yllätti heidät tilanteesta? Olisikohan hän kertonut asiasta yhtä rehellisesti, jos ei olisi jäänyt kiinni? Kuitenkin osoittaa taas sitä ettei sitä kemiaa voi teeskennellä. Sitä joko on tai sitten ei.
Timothyn murtuminen liikutti itseäkin. Hän tuntee olonsa yksinäiseksi maailmaa vastaan ja siksi on aina nyrkit henkisesti pystyssä ja ärsyyntyy helposti kaikesta. Jotenkin aidoin miehistä.
PALJASTUS: Jonosta ja Elliestä tulee pariskunta! He asuu yhdessä
Vierailija kirjoitti:
PALJASTUS: Jonosta ja Elliestä tulee pariskunta! He asuu yhdessä
Old news is no news 🥱
Jono kehui moneen kertaan Ellien kauneutta joten ei yllätys. Tykkään kyllä Lauriesta enemmän, miten mahtoi tämän ottaa