Ensitreffit alttarilla kausi 11. Australia, alkaa tänään klo 20.00 Aiotko katsoa ?
Minä katson, viime vuodet oli kreisiä menoa, ja muutama kreisi pari :))
Olispa nyt paljon sopivia pareja <3
Kommentit (1957)
Vierailija kirjoitti:
Jono kehui moneen kertaan Ellien kauneutta joten ei yllätys. Tykkään kyllä Lauriesta enemmän, miten mahtoi tämän ottaa
Katsoin viimeksi sohvajakson, jossa Lauren totesi, ettei hänellä ole minkäänlaisia romanttisia tunteita Jonoa kohtaan. Sen perusteella häntä siis tuskin ainakaan valtavasti haittaa muuten kuin petetyksi tulo, ellei Jono ole ollut rehellinen ja avoimesti kertonut suhteestaan toiseen, mitä Jonon jo tähän asti nähdyn käärmemäisyyden ja kierouden perusteella tuskin on tapahtunut.
En katso. Vaikka monenlaiseen paskaan aikaani haaskaankin, niin tuollaiseen en.
Jack tuli jo käytännössä suoraan sanoneeksi Torille sohvalla, ettei hänellä vieläkään ole tunteita tätä kohtaan. Tori oli aivan järkyttynyt, sillä sanoi kuulleensa asiasta ensimmäistä kertaa. Toisin sanoen ei siis todellakaan ole yrittänytkään kuunnella muita, jotka jo useammilla illallisilla on tuoneet esiin käytännössä ihan saman asian. Tottakai Jack lopuksi taas kaunisteli ja kierteli puheitaan niin, ettei Tori edelleenkään usko, että hän on suhteen ainut rakastunut osapuoli ja Jack vaan pelailee hänen tunteillaan.
Vierailija kirjoitti:
Jack tuli jo käytännössä suoraan sanoneeksi Torille sohvalla, ettei hänellä vieläkään ole tunteita tätä kohtaan. Tori oli aivan järkyttynyt, sillä sanoi kuulleensa asiasta ensimmäistä kertaa. Toisin sanoen ei siis todellakaan ole yrittänytkään kuunnella muita, jotka jo useammilla illallisilla on tuoneet esiin käytännössä ihan saman asian. Tottakai Jack lopuksi taas kaunisteli ja kierteli puheitaan niin, ettei Tori edelleenkään usko, että hän on suhteen ainut rakastunut osapuoli ja Jack vaan pelailee hänen tunteillaan.
Niin, Jack selitti, että sohvalla tulee paineessa sanottua kaikenlaista ja tämä selitys upposi täysin Toriin 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihastuin Jonoon. Mites muiden miesmaku mafseissa?
Jono ihanin 😍
Pidätte siis ilmeisesti miehistä, jotka hyväksyvät kuonokopan laittamisen naisille. Kaikenlaisia naisia sitä löytyykin...
Minä en hyväksi ketään, joka vaatii kuonokopan laittamista naisille, Jono ei tätä myöskään ole hyväksynyt! Kukaan muukaan miehistä ei tehnyt muuta kuin kauhisteli ja pyöritteli silmiään, joten Jackia vastaan hyökkäämätömyys ei tee Jonosta sen huonompaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihastuin Jonoon. Mites muiden miesmaku mafseissa?
Jono ihanin 😍
Pidätte siis ilmeisesti miehistä, jotka hyväksyvät kuonokopan laittamisen naisille. Kaikenlaisia naisia sitä löytyykin...
Oletko sä jotenkin vajaa, vai meneekö sulla Jack ja Jono sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikki on se Saran kanssa oleva, vaalea mies, jolla on aivan upea hymy!
Tim. Vaikuttaa myös luonteeltaan mukavalta, toisin kuin hänelle valittu puoliso.
Tim on mielestäni ehdottomasti komein ja kivaluonteinen ja ansaitsisi joka suhteessa paremman vaimon kuin Sara.
Mä alan tykätä Laurenista koko ajan enemmän. Reilun oloinen, fiksu, hauska. Alussa hänestä sai ihan hirveän, sähläävän juopon kuvan. Laurenin kanssa ois varmaan hauska olla kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Timothyn murtuminen liikutti itseäkin. Hän tuntee olonsa yksinäiseksi maailmaa vastaan ja siksi on aina nyrkit henkisesti pystyssä ja ärsyyntyy helposti kaikesta. Jotenkin aidoin miehistä.
Aika jumissa ja ahdistunut tuntuu äijä olevan. Minuakin kyllä liikutti se kohtaus, mutta toisaalta taas kerran mietin että onpas Lucindalle annettu työmaa
Mielenkiinnosta kysäisen, että kirjoitteleeko täällä paljonkin samoja tyyppejä, jotka kirjoittelivat jo edelliskauden vastaavaan ketjuun vai oletteko uusia seuraajia ja sitä kautta myös uusia kirjoittajia? Siitä ketjusta jäi mulle silloin hyvä fiilis ja vähän tyhjä olo kun kyseinen kausi loppui ja samalla hiljeni se ketju.:)
Mua vähän sieppaa toi kun Timothy ylenkatsoo muita siksi koska ne on nuorempia ja vähemmän kokeneita. Eikö silti esim. Jaydenilla vois olla jotain ihan rakentavaakin sanottavaa? Ärsyttävää ikärasismia tollanen, siinä boomer ihan itse kaivaa kuoppaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysäisen, että kirjoitteleeko täällä paljonkin samoja tyyppejä, jotka kirjoittelivat jo edelliskauden vastaavaan ketjuun vai oletteko uusia seuraajia ja sitä kautta myös uusia kirjoittajia? Siitä ketjusta jäi mulle silloin hyvä fiilis ja vähän tyhjä olo kun kyseinen kausi loppui ja samalla hiljeni se ketju.:)
Heips, mä oon täysin uusi seuraaja enkä ole tätä Australian ensitreffejä ennen seurannut (🤦 voi mua!) En tiennyt, että tää on näin hyvä ohjelma ja itse asiassa katson vähän televisiota ja mun yli 80-vuotias äitini vinkkasi mulle tästä ohjelmasta... Nyt oon aktiivinen seuraaja ja tähän ketjuun kirjoittaja. Hyviä havaintoja ja pointteja tässä ketjussa!
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän sieppaa toi kun Timothy ylenkatsoo muita siksi koska ne on nuorempia ja vähemmän kokeneita. Eikö silti esim. Jaydenilla vois olla jotain ihan rakentavaakin sanottavaa? Ärsyttävää ikärasismia tollanen, siinä boomer ihan itse kaivaa kuoppaansa.
Oliko Jaydenilla mielestäsi jotain rakentavaa sanottavaa? Hänhän vaan kehui itseään ja parisuhdettaan. Muutenkin omituista, että hyökkää juuri Timothyn kimppuun kun ihan vastaavia ongelmia siellä on käytännössä melkein kaikkien muidenkin suhteessa. Kuulosti pelkältä halulta nostaa itsensä esiin ja kehua omaa erinomaisuuttaan. Jaydenhan on muutenkin moneen otteeseen todennut, että heillä on paras suhde tmv. eli tuntuu suhtautuvan koko hommaan kuin se olisi joku parien välinen kilpailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikki on se Saran kanssa oleva, vaalea mies, jolla on aivan upea hymy!
Tim. Vaikuttaa myös luonteeltaan mukavalta, toisin kuin hänelle valittu puoliso.
Tim on mielestäni ehdottomasti komein ja kivaluonteinen ja ansaitsisi joka suhteessa paremman vaimon kuin Sara.
Ehdottomasti samaa mieltä. Mitenköhän esim. suhde Cassieen olisi toiminut?
Vierailija kirjoitti:
Mä alan tykätä Laurenista koko ajan enemmän. Reilun oloinen, fiksu, hauska. Alussa hänestä sai ihan hirveän, sähläävän juopon kuvan. Laurenin kanssa ois varmaan hauska olla kaveri.
Lauren tuo aidosti esille omaa persoonaansa, mä tykkään myös, toisin kuin esim. Ellie, jonka persoonasta ei jäänyt oikein mitään mieleen. Lauren on kylläkin saanut paljon ruutuaikaa. Mutta tosiaan Lauren vaikuttaa reilulta ja avoimelta ja hauskalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Jaydenilla mielestäsi jotain rakentavaa sanottavaa? Hänhän vaan kehui itseään ja parisuhdettaan. Muutenkin omituista, että hyökkää juuri Timothyn kimppuun kun ihan vastaavia ongelmia siellä on käytännössä melkein kaikkien muidenkin suhteessa. Kuulosti pelkältä halulta nostaa itsensä esiin ja kehua omaa erinomaisuuttaan. Jaydenhan on muutenkin moneen otteeseen todennut, että heillä on paras suhde tmv. eli tuntuu suhtautuvan koko hommaan kuin se olisi joku parien välinen kilpailu.
Jayden on urheilija, ehkä se kilpailullisuus tausta tulee osin sieltä. Olen itsekin siviilissä huomanneet, että jos on oma kova urheilu- tai muu kilpailutausta, niin sen jotenkin omituisesti siirtyy myös muille elämän osa-alueille. Siis sellaisille mitä muut eivät osaa ollenkaan ajatella "kilpailu" edellä
Minusta oli oikeasti liikuttavaa, kun Timothylla vihdoin suojamuurit vähän murtuivat ja hän itki aidosti, semmoista ison miehen kipeää itkua. Minun mielestäni Timothy on miehistä komein ja aidoin, ja hänen puolisonsa olisi niin lempeä ja kivan näköinen ja mukava nainen. Mutta se kemia puuttuu ja ei sitä varmaan löydykään. Niin se vaan on, että pelkän seksin varassa ei kunnon parisuhdetta voi syntyä, mutta toisaalta ei myöskään kokonaan ilman sitä. Nainenhan voisi aina teeskennellä, jos jostain syystä haluaisi suhteen syntyvän, mutta mieshän ei sitä taida voida tehdä. Tälle pariskunnalle olisin toivonut onnellisen avioliiton.
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli oikeasti liikuttavaa, kun Timothylla vihdoin suojamuurit vähän murtuivat ja hän itki aidosti, semmoista ison miehen kipeää itkua. Minun mielestäni Timothy on miehistä komein ja aidoin, ja hänen puolisonsa olisi niin lempeä ja kivan näköinen ja mukava nainen. Mutta se kemia puuttuu ja ei sitä varmaan löydykään. Niin se vaan on, että pelkän seksin varassa ei kunnon parisuhdetta voi syntyä, mutta toisaalta ei myöskään kokonaan ilman sitä. Nainenhan voisi aina teeskennellä, jos jostain syystä haluaisi suhteen syntyvän, mutta mieshän ei sitä taida voida tehdä. Tälle pariskunnalle olisin toivonut onnellisen avioliiton.
Sekin olisi ollut kaiken muun lisäksi hieno juttu, kun Timothy olisi voinut "saada" Lucindan perheestä itselleenkin perheen. Niin hyvin tuntui hänellä synkkaavan Lucindan vanhempien, varsinkin isän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ikärasismi ihan paistaa läpi tästäkin kommentista, eli pata kattilaa.. Ymmärrän Timothyä, kyllä ikä tuo usein (huom, ei aina) kokemusta ja viisautta. Sen takia voi olla vaikeaa ottaa vastaan neuvoja joltain tyypiltä, joka voisi olla oma lapsi. Jaydenillä olisi voinut olla hyvääkin sanottavaa, mutta omakehu saisi jäädä siitä pois. Nostais minunkin karvat pystyyn kyllä.
Oon seurannut nyt Jonoa silmä tarkkana, niin hän oli sängyllä loikoillessaan melko kyllästyneen ja väsyneen oloinen siinä, kun valmistautuivat eilisillan jaksossa iltajuhliin ja Lauren siinä kaunistautui. Tosin olihan Lauren jo sohvalla ilmoittanut, ettei ole romanttisia tunteita tällä hetkellä tms. Lauren on kyllä jotenkin ollut aidomman tuntuinen kuin Ellie.