Ensitreffit alttarilla kausi 11. Australia, alkaa tänään klo 20.00 Aiotko katsoa ?
Minä katson, viime vuodet oli kreisiä menoa, ja muutama kreisi pari :))
Olispa nyt paljon sopivia pareja <3
Kommentit (1957)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen apua kanssasiskot, kun en jaksa kelailla Katsomoa edestakaisin. Se täysin sekaisin ollut meedio ja miehensä, ne katosi jotenkin tosi nopeasti? Sanoivatko molemmat heti Leave, vai mitä tapahtui? En ole siis ihan kaikkia jaksoja katsonut.
Katosivat heti ekalla sohvasessiollaan. Ash tajusi miten sekaisin se nainen oli ja se nainen taas varmaan vajosi johonkin psykoosiin, kun oli niin pettynyt, kun Ash ei ollutkaan messissä juttelemassa hänen kanssaan mielikuvitusolennoille. Kamala ihmiskoe etityisesti Ashia kohtaan. Vaikutti kivalta tyypiltä ja olisi ansainnut parempaa.
Siis mitä se meedio sitten teki? Kenelle hengille se puhui?
Madeleine on näyttelijä, mutta siitä ei kerrottu mitään eikä hän itsekään maininnut mitään asiasta. Kertoi vain että on psychic. Hmmm.
Vai kertoiko hän, että on näyttelijä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen apua kanssasiskot, kun en jaksa kelailla Katsomoa edestakaisin. Se täysin sekaisin ollut meedio ja miehensä, ne katosi jotenkin tosi nopeasti? Sanoivatko molemmat heti Leave, vai mitä tapahtui? En ole siis ihan kaikkia jaksoja katsonut.
Katosivat heti ekalla sohvasessiollaan. Ash tajusi miten sekaisin se nainen oli ja se nainen taas varmaan vajosi johonkin psykoosiin, kun oli niin pettynyt, kun Ash ei ollutkaan messissä juttelemassa hänen kanssaan mielikuvitusolennoille. Kamala ihmiskoe etityisesti Ashia kohtaan. Vaikutti kivalta tyypiltä ja olisi ansainnut parempaa.
Siis mitä se meedio sitten teki? Kenelle hengille se puhui?
Sanoi henkien puhuvan hänelle ja kutsui sen takia itseään meedioksi, mutta todellisuudessa hänellä tuntui olevan jotain erittäin vakavia mielenterveydellisiä ongelmia, joita ohjelman teko vaan pahensi. Vaikutti ihan tosissaan kuulevan päässään erilaisia ääniä. Mielialat ja käyttäytyminenkin oli täysin epävakaata ja vaihteli nopeasti, joten ihan kuin hänellä niiden erilaisten äänien kuulemisen ohella olisi ollut myös useampia persoonallisuuksia tmv.
Vierailija kirjoitti:
Madeleine on näyttelijä, mutta siitä ei kerrottu mitään eikä hän itsekään maininnut mitään asiasta. Kertoi vain että on psychic. Hmmm.
Vai kertoiko hän, että on näyttelijä?
Kyllä se tuotiin esiin. Taidettiin jopa sanoa, että oli jättänyt näyttelijän työnsä kun tajusi alkaneensa kuulla niitä ääniä, eli kykynsä meediona ja halusi keskittyä täysin ko. uraan. Onkohan edes koskaan tehnyt mitään todellisia näyttelijän töitä?
Missä meedio ja puolisonsa? Eivät olleet illallisella ja nyt ei näy sohvalla
Onko Timothylla suomalaiset sukujuuret? Ulkonäkö ja jurous viittaisi tänne.
Vierailija kirjoitti:
Onko Timothylla suomalaiset sukujuuret? Ulkonäkö ja jurous viittaisi tänne.
Vastaan itse että voisi olla mun veli. Hyvin paljon samaa näköä ja toi kyräily ja juroilu sopisi hyvin kuvioon. Joitain sukulaisia muutti Ausseihin aikoinaan, en tunne heitä. Liekö Timothy sukulaiseni?
Vierailija kirjoitti:
Missä meedio ja puolisonsa? Eivät olleet illallisella ja nyt ei näy sohvalla
Lue kommentteja muutama sivu taaksepäin.
Edenhän puhuu myös paskaa. Antoi ymmärtää, että Jayden näki Saran viestit kun ne saapuivat, mutta hänhän kertoi niistä itse Jaydenille myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Lauren luuli koko ajan että hän vie ja Jono vikisee. Tarvitsi myös vahvistuksen ystävältään, että pitääkö tämä Jonosta. Jos vastaus olisi ollut ei, Lauren ois lempannut Jonon. Lauren on hauska ha rehvakas sekä itsevarman oloinen, mutta todellisuudessa herkkä kovan kuoren alla. Hirmu paukku sille Ellien viestit. En olisi kyllä Jonosta uskonut, kun oli niin kiltin oloinen. Toisaalta, kun tunteet leimahtaa niin ne leimahtaa. Ovat hyvän oloinen pari.
Onkohan mulla jäänyt joku jakso välistä kun en nähnyt että tää pari olis ollut tapaamassa kavereitaan tai sukuaan.
Sama meni ohi sen meedion lähtö.
Vierailija kirjoitti:
Torin ja Jackin suhde siis kesti pari vuotta. Mitäköhän tuo nainen näki jätkässä. Hyväksyi täysin miehen typerät ja sairaat jutut mitkä kohdistui naisiin. Mihinköhän suhde kaatui ?
Minua kiinnostaa enemmän, mihin Eden+Jayden kaatui. Erosivat kuulemma neljä(!) kertaa, ja lopulta Jayden lakkasi pitämästä yhteyttä.
[Jayden on edelleen mun ihannemies. Voisin katsella häntä loputtomiin.... 😍🤩🥰 ]
Mä ihastuin Jonoon. Mites muiden miesmaku mafseissa?
Mitkä Saran viestit Jayden näki?
Vierailija kirjoitti:
Mä ihastuin Jonoon. Mites muiden miesmaku mafseissa?
Eniten silmää miellyttää Jono ja Timothy.
Miesmausta ekana Jono ja sitten Timothy ihanine hymyineen. Eilisestä jaksosta kyllä mietin tuota Benin tylytystä asiantuntijoiden taholta. Aikamoista. Kaiken olisi voinut sanoa ihan napakan fiksusti ja rakentavasti. Mistä nämä ns asiantuntijat oikeasti tietää miten joku ottaa tuollaisen kritiikin? Plus, että tuo Elliekin koko ajan jankuttaa sitä, että häntä on petetty. Jos sitä kipinää ei ole niin sitten sitä ei ole. Sitä voi paperilla olla aivan mahtava mätsi, mutta luonnossa ei vaan iske vaikka kuinka ns YRITTÄISI! Parisuhteen ei pitäisi loppuviimeksi olla kuitenkaan koko ajan YRITTÄMISTÄ.
Tosi ilkeää tylytystä Benille. Ilmeisesti Ben ei osannut näytellä ja teeskennellä niin kuin olisi pitänyt, että olisi saanut kehuja ja kannustusta asiantuntijoilta. Nämä nyt Beniä syyttivät, että olet pelannut peliä meidän kanssamme! Ilkeää, jäi tosi ikävä fiilis Benin puolesta. Varsinkin kun täällä on tuotu esille Ellien myöhemmät metkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torin ja Jackin suhde siis kesti pari vuotta. Mitäköhän tuo nainen näki jätkässä. Hyväksyi täysin miehen typerät ja sairaat jutut mitkä kohdistui naisiin. Mihinköhän suhde kaatui ?
Minua kiinnostaa enemmän, mihin Eden+Jayden kaatui. Erosivat kuulemma neljä(!) kertaa, ja lopulta Jayden lakkasi pitämästä yhteyttä.
[Jayden on edelleen mun ihannemies. Voisin katsella häntä loputtomiin.... 😍🤩🥰 ]
Makuasioista ei voi kiistellä, Jayden oli minun mielestä kaikista ällöttävin ja vastenmielisin 🤣
Ihme, ellei tuosta kommentista nouse suurempaa haloota ottaen huomioon ihan jo sen, että Cassandralla on perimässään afrikkalaista taustaa ja itsensä hänen yläpuolelleen nostava Tori on itse vaaleaihoinen. Torihan jopa sanoi Cassandran olevan ketjun alimmaisena ja hän itse on siellä huipulla.