Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita naisia, jotka jännittävät uuden miehen kohtaamista ilman meikkiä?

Vierailija
09.07.2025 |

Eli sitä tilannetta kun on uusi miestuttavuus ja sitten tulee se hetki jolloin hän näkee sinut ensimmäistä kertaa ns luomuna? Minua on jotenkin aina jännittänyt tilanne ja tunnen tietynlaista epävarmuutta.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin säälittävää kuin miesten validaatiota koko ikänsä etsivä nainen, joka ei voi viedä edes roskapussia ulos ilman sotamaalausta. 

Joskus sitä voi naamassa olla sellaisia virheitä, ettei kasvot vastaa lainkaan sisäistä mielikuvaa itsestä. Silloin meikki on elämän mahdollistaja eikä suinkaan mikään miesten miellyttämisväline.

Mietipä jotain 25vuotiasta naista, jolla on vinot hampaat, perinnällisesti tummat silmänaluset, akne, pienet hailakat silmät.

Elämä jäisi elämättä tällaisella ihmisellä jos ei meikata saisi. 

Vierailija
82/82 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ahdistaa. Olen aina ollut itsestäni epävarma.

Eli meikkaaminen ei tuo itsevarmuutta? 

Ja ette meikkaa vain itsenne tähden?😂

ITSEvarmuus. Maistelepa tuota sanaa ihan hetki.

No, mikä kelläkin on syynä. Itse en ainakaan ajattele meikkaamisen tarkoituksena olevan ITSEvarmuus. Arvelen, että valtaosa naisista ei edes mitenkään analysoi meikkaamistaan. Se vain suoritetaan aamuisin niinkuin suihkussa käynti ja pukeutuminenkin.

Itse en myöskään kiinnitä huomiota muiden ihmisten meikkiin. Jos  joku minut tapaava henkilö on harkinnut pitkään minkä värisellä huulipunalla on lähtenyt liikkeelle, se menee minun seurassani aivan hukkaan. 

Tuskin se sinua varten on huuliaan maalannut :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä