Onko muita naisia, jotka jännittävät uuden miehen kohtaamista ilman meikkiä?
Eli sitä tilannetta kun on uusi miestuttavuus ja sitten tulee se hetki jolloin hän näkee sinut ensimmäistä kertaa ns luomuna? Minua on jotenkin aina jännittänyt tilanne ja tunnen tietynlaista epävarmuutta.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Itsellänikin tämä sama paine ja johtuu siitä, etteivät miehet tunnu ymmärtävän meikin vaikutusta ympäristössään.
Jos itse olisin täysin ilman meikkiä, muut nähtäisiin "parempina", vaikka olisivat "huonompia" ilman meikkiä. Miehet tuntuvat arvottavan visuaalisia seikkoja kuitenkin huomattavasti. Miesten katseet harhailee ulkonäön perässä, mikä vaikuttaa itsetuntoon.
Asiaa ei yhtään helpota julkkisten / somen "meikittömät" kuvat kestopigmentointineen ja muine parannuksineen. Ole siinä sitten viehkeä luomu.
Tajuan varmaan mitä tarkoitat!
Kyllähän meikattu, siis voimakkaastikin meikattu nainen kerää paljon huomiota, vaikka se sama nainen ei ilman meikkiä saisi ollenkaan huomiota osakseen.
Jos olet tuollaisen seurassa ilman meikkiä tai vain pienellä, luonnollisella ehostuksella, niin tietysti sitä jää vähemmälle huomiolle, mutta se taas on ihan omasta itsetunnosta kiinni haittaako se yhtään :D
Ja olen huomannut, että jos on ilman meikkiä/luonnollisena tuollaisen voimakkaasti meikatun ja laitetun naisen seurassa, niin ne oman tyyliset miehet lähestyy silti minua, ei sitä voimakkaasti meikattua kaveria.
Toki valtaosa miehistä tykkää siitä voimakkaasti meikatusta. Varsinkin sellaiset basic bro-tyyppiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ahdistaa. Olen aina ollut itsestäni epävarma.
Eli meikkaaminen ei tuo itsevarmuutta?
Ja ette meikkaa vain itsenne tähden?😂
ITSEvarmuus. Maistelepa tuota sanaa ihan hetki.
No, mikä kelläkin on syynä. Itse en ainakaan ajattele meikkaamisen tarkoituksena olevan ITSEvarmuus. Arvelen, että valtaosa naisista ei edes mitenkään analysoi meikkaamistaan. Se vain suoritetaan aamuisin niinkuin suihkussa käynti ja pukeutuminenkin.
Itse en myöskään kiinnitä huomiota muiden ihmisten meikkiin. Jos joku minut tapaava henkilö on harkinnut pitkään minkä värisellä huulipunalla on lähtenyt liikkeelle, se menee minun seurassani aivan hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muista miehistä mutta saunapuhdas nainen on aivan hiton hot.
M
Totta. Ei ole mitään parempaa kuin panna kaunista 18-vuotiasta tyttöystävääni saunassa. M34
Vierailija kirjoitti:
Itsellänikin tämä sama paine ja johtuu siitä, etteivät miehet tunnu ymmärtävän meikin vaikutusta ympäristössään.
Jos itse olisin täysin ilman meikkiä, muut nähtäisiin "parempina", vaikka olisivat "huonompia" ilman meikkiä. Miehet tuntuvat arvottavan visuaalisia seikkoja kuitenkin huomattavasti. Miesten katseet harhailee ulkonäön perässä, mikä vaikuttaa itsetuntoon.
Asiaa ei yhtään helpota julkkisten / somen "meikittömät" kuvat kestopigmentointineen ja muine parannuksineen. Ole siinä sitten viehkeä luomu.
Huoh
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin sulle vielä, että kannattaa myös miettiä realistisesti niitä miehiä ja niiden kiinnostavuutta, tasoa ym.
Saatat huomata, että suurin osa miehistä ei ole sellaisia, joiden huomiolla olisi sinulle mitään arvoa :D Ylipäätään kannattaa keskittyä siihen, että itse voi hyvin ja se sitten viehättää ketä viehättää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset jauhavat meikkimainosten keskellä ulkonäköpaineistaan. Kukas niitä ulkonäköpaineita aiheuttaa? Yhteiskunta. Ja mistäs koostuu yhteiskunta? Ihmisistä, joista Suomessakin yli puolet on naisia. Naiset nyt vain tutkitusti vatvovat paljon enemmän kuin miehet, mitä muut heistä ajattelevat.
Vain lehdistä löytyy karvattomia ja meikattuja naisia ilman ihohuokosia. Jos haluaa nähdä naisia ilman ulkonäköpaineita, kannattaa suunnata uimahalliin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt miksi miesten mielipide ja ymmärtämättömyys vaikuttaa sinuun niin paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset jauhavat meikkimainosten keskellä ulkonäköpaineistaan. Kukas niitä ulkonäköpaineita aiheuttaa? Yhteiskunta. Ja mistäs koostuu yhteiskunta? Ihmisistä, joista Suomessakin yli puolet on naisia. Naiset nyt vain tutkitusti vatvovat paljon enemmän kuin miehet, mitä muut heistä ajattelevat.
Vain lehdistä löytyy karvattomia ja meikattuja
Ei tarvitse uimahalliin asti mennä.
Kun näkee livenä niitä somessa hienon näköisiä, voimakkaasti meikattuja naisia, niin naama on poikkeuksetta jauhoinen, mähmäinen ja jotenkin suttuinen. Ei ne meikit näytä livenä hyvältä eikä freesiltä, mutta toki monet miehet tykkää - jos se on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Surullinen fakta ja varmaankin myös syy epävarmuuteen, ei me olla mitenkään erikoisia. Jokainen tahtoo olla kaunis ja fiksu, mutta aina on joku on kauniimpi ja fiksumpi. Ei tämä aikuisuus helppoa ole yhtään kenellekään. Jokainen muukin meistä kamppailee sen kanssa, rakastetaanko minua vai kuolenko yksin vanhainkodin siivouskaapin lattialle. Välillä sitä koettaa unohtaa tuskan ja vetää kännit viinalla tai jeesuksella. Lopun aikaa meidän muidenkin täytyy pitää torjunta päällä ja elää feikkihymy naamalla epävarmuuksiemme kanssa.
Annatte nyt liikaa arvoa miesten mielipiteille.
Suurin osa miehistä on yhden kerroksen ihmisiä, eli pelkkiä kuoria.
Ihmisellä kun on kaksi kerrosta: ulkoinen ja sisäinen. Ulkoinen on se kuori josta tietysti kannattaa pitää huoli, ja sisäinen on sitten se joka sytyttää valot kuoren sisälle ja yhdistää ihmisen kokonaisuudeksi.
Ihminen ilman tuota sisäistä valoa ja sisältöä on kuin autio, pimeä talo, kun taas kokonainen ihminen on se kaunis talo jonka sisältä paistaa lämmin valo ja elämä.
Miksi janoatte jotain rakkaudeksi kutsumaanne ihmisiltä, joissa ei ole rakkautta?
Suosittelisin teitä joitain ketjun naisia ottamaan pään pois ahterista, ja tarkkailemaan vähän enemmän maailmaa.
Voi olla, että sen jälkeen olette vähän vahvempia! Tuo miesten validaation janoaminen näyttää aivan älyttömältä näin sivusta seurattuna.
Vierailija kirjoitti:
Jännittää. Mulla on kasvoissa aknen jäljiltä tosi epätasainen iho joka myös punoittaa. Ripset ovat vaaleat ja niitä hädintuskin erottaa. Kulmakarvatkin ovat vaaleat mutta niitä värjään. Olen ihan nätti meikin kanssa kun saa piilotettua tai korostettua noita mutta ilman meikkiä olen aika kamalan näköinen. En mielelläni näyttäydy ilman meikkiä koska itsetuntoa nakertaa niin kovasti huono iho.
Kun alettiin tapailla mieheni kanssa niin vähensin meikkiä aina vähän kerrallaan jotta ero ei olisi hänen silmissään niin räikeä. Asia ei häntä ole ikinä häirinnyt ja varmasti itsekin teen asiasta isomman kuin mitä se on mutta minkäs teet.
Jos iho vaivaa sinua päivittäin noin paljon, kannattaa tehdä asialle jotain.
Mene yksityisen, asiaan erikoistuneen ihotautilääkärin pakeille. Nykyään on vaikka mitä kemiallisia kuorintoja ja laserhoitoja, joilla ihoa voidaan tasoittaa ja arpia häivyttää. Älä mene kosmetologille, vaan tosiaan lääkärille, niin et hukkaa rahojasi.
Elämänlaatusi parantuisi varmasti, jos ei tarvitsisi aina miettiä ihoa ja sen peittämistä.
Olen aina ilman meikkiä, joten minun kohdallani what you see is what you get 24/7. Jos joku ei tykkään niin se on voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä kun on kaksi kerrosta: ulkoinen ja sisäinen. Ulkoinen on se kuori josta tietysti kannattaa pitää huoli, ja sisäinen on sitten se joka sytyttää valot kuoren sisälle ja yhdistää ihmisen kokonaisuudeksi.Ihminen ilman tuota sisäistä valoa ja sisältöä on kuin autio, pimeä talo, kun taas kokonainen ihminen on se kaunis talo jonka sisältä paistaa lämmin valo ja elämä.
Miksi janoatte jotain rakkaudeksi kutsumaanne ihmisiltä, joissa ei ole rakkautta?
Olet vyötäröstä alaspäin kuollut, jos et ymmärrä miksi ihmiset hamuavat vastakkaisen sukupuolen seuraa, kosketusta ja kiinnostusta.
Frigidille ihmiselle tällaisia asioita on mahdotonta selittää. Et ikinä ymmärtäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä kun on kaksi kerrosta: ulkoinen ja sisäinen. Ulkoinen on se kuori josta tietysti kannattaa pitää huoli, ja sisäinen on sitten se joka sytyttää valot kuoren sisälle ja yhdistää ihmisen kokonaisuudeksi.Ihminen ilman tuota sisäistä valoa ja sisältöä on kuin autio, pimeä talo, kun taas kokonainen ihminen on se kaunis talo jonka sisältä paistaa lämmin valo ja elämä.
Olet vyötäröstä alaspäin kuollut, jos et ymmärrä miksi ihmiset hamuavat vastakkaisen sukupuolen seuraa, kosketusta ja kiinnostusta.
Frigidille ihmiselle tällaisia asioita on mahdotonta selittää. Et ikinä ymmärtäisi.
Minua panettaa yleensä päivittäin, en silti ole tuollainen.
Eli joku muu sen sinun kohdallasi selittää, miksi janoat noin!
Olen koko elämäni aikana meikannut tosi harvoin. Jokaiseen mieheen olen tutustunut ilman meikkiä. . Jännittäisi meikit naamassa, koska en tunne oloani hyväksi meikattuna.
N49
Vierailija kirjoitti:
Puhut asiaa, mutta eipä sillä valollakaan mitään tee jos kuoret puuttuu. En minä lahonnutta puutaloakaan ostaisi vaikka siellä olisi miten kaunis ja lämmin tunnelma istua sisällä kynttilänvalossa.
Mikään ei ole niin säälittävää kuin miesten validaatiota koko ikänsä etsivä nainen, joka ei voi viedä edes roskapussia ulos ilman sotamaalausta.
En jännitä uuden miehen kohtaamista ilman meikkiä. Oletan edeltäpäin, ettei hän käytä meikkiä, joten jännitys on turhaa.