Onko muita naisia, jotka jännittävät uuden miehen kohtaamista ilman meikkiä?
Eli sitä tilannetta kun on uusi miestuttavuus ja sitten tulee se hetki jolloin hän näkee sinut ensimmäistä kertaa ns luomuna? Minua on jotenkin aina jännittänyt tilanne ja tunnen tietynlaista epävarmuutta.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännittää. Mulla on kasvoissa aknen jäljiltä tosi epätasainen iho joka myös punoittaa. Ripset ovat vaaleat ja niitä hädintuskin erottaa. Kulmakarvatkin ovat vaaleat mutta niitä värjään. Olen ihan nätti meikin kanssa kun saa piilotettua tai korostettua noita mutta ilman meikkiä olen aika kamalan näköinen. En mielelläni näyttäydy ilman meikkiä koska itsetuntoa nakertaa niin kovasti huono iho.
Kun alettiin tapailla mieheni kanssa niin vähensin meikkiä aina vähän kerrallaan jotta ero ei olisi hänen silmissään niin räikeä. Asia ei häntä ole ikinä häirinnyt ja varmasti itsekin teen asiasta isomman kuin mitä se on mutta minkäs teet.
Jos mies piirtelisi mustekynällä tiliotteeseensa lisänollia ja näyttäisi mielikuvitusmiljoonia deiteillä naiselle, säälittävänä friikkinä jätkää pidettäisin. Naisten
Kummassakin tapauksessa yritetään peittää todellisuus näyttämään sitä oikeaa totuutta paremmalta.
E. Olen kaunis joka tapauksessa.
Ja jos on meikistä kiinni, etsiköön eri naisen. Ei ole sopiva mies sitten minulle.
Miehet haluavat virheettömiä naisia yhtä paljon kuin naiset haluavat vihreiden jäsenkirjan naisenhimoissaan hankkinutta miestä, jolla on letitetty leukaparta.
Minä pääsin tuosta eroon joskus alle kolmekymppisenä. Nykyään meikkaan niin minimaalisesti, ettei naamani paljoa eroa meikittömästä. Mieheni on nähnyt minut alusta asti luomuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännittää. Mulla on kasvoissa aknen jäljiltä tosi epätasainen iho joka myös punoittaa. Ripset ovat vaaleat ja niitä hädintuskin erottaa. Kulmakarvatkin ovat vaaleat mutta niitä värjään. Olen ihan nätti meikin kanssa kun saa piilotettua tai korostettua noita mutta ilman meikkiä olen aika kamalan näköinen. En mielelläni näyttäydy ilman meikkiä koska itsetuntoa nakertaa niin kovasti huono iho.
Kun alettiin tapailla mieheni kanssa niin vähensin meikkiä aina vähän kerrallaan jotta ero ei olisi hänen silmissään niin räikeä. Asia ei häntä ole ikinä häirinnyt ja varmasti itsekin teen asiasta isomman kuin mitä se on mutta minkäs teet.
Jos mies piirtelisi mustekynällä tiliotteeseensa lisänollia ja näyttäisi mielikuvitusmiljoonia deiteillä naiselle, säälitt
No simsala-helv*tin-bim vaan kai sinäkin itseäsi siistit harjaat hiukset ja hampaat peset naamasi jne. Miksi tämä on sinulle noin arka asia?
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan oltu naimisissa jo yli 20v ja kyllä voin olla ilman meikkiä, mutta mielelläni laitan edes ripsari muutaman sutaisun. Niinpä aamullakin pesen kasvot, laitan rasvat ja sitten vähän ripsaria yläripsiin. Herään arkisin aikaisemmin niin viimeistään silloin kun mies herää niin laittaudun tolleen edes vähän.
Menetkö saunaan/nukkumaan meikit naamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ahdistaa. Olen aina ollut itsestäni epävarma.
Eli meikkaaminen ei tuo itsevarmuutta?
Ja ette meikkaa vain itsenne tähden?😂
ITSEvarmuus. Maistelepa tuota sanaa ihan hetki.
Ei koska jos meikkaankin niin aika luonnollisesti normaalisti, juhliin voin laittaa hieman ekstraa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat virheettömiä naisia yhtä paljon kuin naiset haluavat vihreiden jäsenkirjan naisenhimoissaan hankkinutta miestä, jolla on letitetty leukaparta.
Jos miehellä on vaatimuksia ulkonäön suhteen tai hän järkyttyy meikittömästä naamasta miestä kannattaa käskeä vetämään käteen.
Ei kun en meikkaa muutenkaan, joskus juhliin.
Kun tapasin mieheni niin mulla ei ollut meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on vaatimuksia ulkonäön suhteen tai hän järkyttyy meikittömästä naamasta miestä kannattaa käskeä vetämään käteen.
Eikös miehet juuri aina toitota joka paikassa että kaunein nainen on meikitön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies piirtelisi mustekynällä tiliotteeseensa lisänollia ja näyttäisi mielikuvitusmiljoonia deiteillä naiselle, säälitt
Ei ole sama asia. Ulkonäköön ihmiset kiinnittävät tietenkin ensin huomiota. En ole ikinä nähnyt ketään kulkemassa tiliotteet tanassa missään. Jos haaveilee parisuhteesta niin ihan turha yrittää lähestyä ketään jos on haiseva resupekka. Kuka haluaisi puolisokseen ihmisen joka on niin välinpitämätön ja laiska ettei viitsi edes itsestään pitää huolta?
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan oltu naimisissa jo yli 20v ja kyllä voin olla ilman meikkiä, mutta mielelläni laitan edes ripsari muutaman sutaisun. Niinpä aamullakin pesen kasvot, laitan rasvat ja sitten vähän ripsaria yläripsiin. Herään arkisin aikaisemmin niin viimeistään silloin kun mies herää niin laittaudun tolleen edes vähän.
Jos nukkuisit senkin ajan jonka käytät meikkaamiseen, olisit levänneempi ja vähintään yhtä kaunis.
On harvoja asioita mitä naiset pelkäisivät enemmän kuin meikittömyyttä tai ylipäätään edes kasvojensa näyttämistä tykkäämänsä komean miehen edessä. Voin kertoa kokemuksesta. Poikkeuksena tavallista paremman näköiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös miehet juuri aina toitota joka paikassa että kaunein nainen on meikitön?
Eikös se ole ihan yleinen vitsi että kun pyytää miestä näyttämään somessa jonkun meikittömän naisen kuvan niin sieltä tulee joku jossa naisella saattaa olla paljonkin meikkiä mutta meikkityyli on ns luonnollinen meikkivoidetta, poskipunaa, huulipunaa, kulmat laitettu jne.
Vierailija kirjoitti:
On harvoja asioita mitä naiset pelkäisivät enemmän kuin meikittömyyttä tai ylipäätään edes kasvojensa näyttämistä tykkäämänsä komean miehen edessä. Voin kertoa kokemuksesta. Poikkeuksena tavallista paremman näköiset naiset.
Kyllä minä pelkään huomattavasti enemmän kaikenlaista muuta, ja olen tosi tavallisen näköinen. Mieheni näkee minut meikittä päivittäin.
Jos meikkaaminen lisää ahdistusta voisi olla hyödyllistä tutkia, mistä tämä johtuu.
Miehen tekemä aloitus johon hän vastaa itse esittäen eri naisia. Outo on tämä palsta.
Ei. Olin myös treffeillä ilman meikkiä..en sitten tiedä olenko kaunis mutta mies tuijotti koko ajan ja nyt ollaan oltu yhdessä 8vuota