Onko muita naisia, jotka jännittävät uuden miehen kohtaamista ilman meikkiä?
Eli sitä tilannetta kun on uusi miestuttavuus ja sitten tulee se hetki jolloin hän näkee sinut ensimmäistä kertaa ns luomuna? Minua on jotenkin aina jännittänyt tilanne ja tunnen tietynlaista epävarmuutta.
Kommentit (82)
Meillä ensitapaaminen (live) oli juoksulenkki. Tai no kait tapaamista treffeiksi voisi kutsua koska deittiapissa tavattiin. Etsin siis juoksukaveria ja miestä ja tämä nyt tuli yhdessä paketissa. Lähdin tapaamiseen sillä fiiliksellä että jos salama ei lyö tulta niin voisin ehkä saada hänestä sen juoksukaverin vähintään.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On harvoja asioita mitä naiset pelkäisivät enemmän kuin meikittömyyttä tai ylipäätään edes kasvojensa näyttämistä tykkäämänsä komean miehen edessä. Voin kertoa kokemuksesta. Poikkeuksena tavallista paremman näköiset naiset.
Kyllä minä pelkään huomattavasti enemmän kaikenlaista muuta, ja olen tosi tavallisen näköinen. Mieheni näkee minut meikittä päivittäin.
Ja sinä olet yhtä kuin kaikki naiset?
Teidän naisten solipsismi jaksaa naurattaa joka kerta. :D
Vierailija kirjoitti:
Kun kohtaain mieheni ensimmäisen kerran minulla ei ollut meikkiä vaan juoksin juoksumatolla naama punaisena. Miehet ja myös naiset ovat rakastuneet meikittömiin naisiin jo satojatuhansia vuosia.
Tämä.
Olen tavannut useastikin jonkun miehen eka kertaa ilman meikkiä.
Toki ymmärrän, että tuo voi olla iso juttu joillekin sellaisille naisille, jotka peittelevät piirteitään meikillä ja meikkaavat aina kun menevät ulos talosta - ja usein kotonakin, eli eivät tykkää edes katsoa itseä peilistä ilman meikkiä.
Sitten taas me, joille meikittömyys on luontevaa emmekä harrasta (voimakasta) meikkausta, niin onhan se eri juttu ja tietysti helpompi nähdä miehiäkin ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ahdistaa. Olen aina ollut itsestäni epävarma.
Eli meikkaaminen ei tuo itsevarmuutta?
Ja ette meikkaa vain itsenne tähden?😂
ITSEvarmuus. Maistelepa tuota sanaa ihan hetki.
No, mikä kelläkin on syynä. Itse en ainakaan ajattele meikkaamisen tarkoituksena olevan ITSEvarmuus. Arvelen, että valtaosa naisista ei edes mitenkään analysoi meikkaamistaan. Se vain suoritetaan aamuisin niinkuin suihkussa käynti ja pukeutuminenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miehen tekemä aloitus johon hän vastaa itse esittäen eri naisia. Outo on tämä palsta.
Ulimiehellä ei ole muutakaan tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan oltu naimisissa jo yli 20v ja kyllä voin olla ilman meikkiä, mutta mielelläni laitan edes ripsari muutaman sutaisun. Niinpä aamullakin pesen kasvot, laitan rasvat ja sitten vähän ripsaria yläripsiin. Herään arkisin aikaisemmin niin viimeistään silloin kun mies herää niin laittaudun tolleen edes vähän.
Jos nukkuisit senkin ajan jonka käytät meikkaamiseen, olisit levänneempi ja vähintään yhtä kaunis.
Pah minä en ainakaan olisi. Jos ero meikittömän ja meikatun naaman välillä ei olisi niin positiivinen en ehkä meikkaisi mutta naama kun on mikä on niin hyvä vähän parannella kun kerran voi. Siinä touhutessa myös virkistyy aamulla kun vähän näpertelee.
Naiset siis käyttää meikkiä, jotta saisivat paremmin kullia kullbergin himoissaan. Eihän muutoin ole mitään syytä käyttää, koska jos tuo ei ole tähtäimessä, niin ei tarvitse tehdä kehenkään mitään sen erityisempää vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset siis käyttää meikkiä, jotta saisivat paremmin kullia kullbergin himoissaan. Eihän muutoin ole mitään syytä käyttää, koska jos tuo ei ole tähtäimessä, niin ei tarvitse tehdä kehenkään mitään sen erityisempää vaikutusta.
Totta. Kaupassakin käyn vain vaanimassa joka kerta uutta kullia ja töissä nyt paneskellaan ihan porukalla tuttuja kun jo ollaan. Pakko sinnekin silti on meikata koska mä saan muuten vähemmän kuin muut jos oon rumempi ja asiakkaitakin välillä käy niin siinä nyt viimeistään on pantava parastaan.
Minulle käy vain mies, jonka kanssa ei tarvi jännittää tämmöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen tekemä aloitus johon hän vastaa itse esittäen eri naisia. Outo on tämä palsta.
Niinpä. Mies tekee aloituksen esittäen naista, jotta saa jotain hyväksyntää omalle agendalleen. Sitten mies vastaa itse omaan aloitukseensa, vieläkin esittäen naista. Sitten muut miehet käyttävät näistä viestejä jonain todisteena siitä, miten hirveitä ja pinnallisia naiset ovat. :D
Vierailija kirjoitti:
En käytä meikkiä juurikin siitä syystä, että olen tällainen mikä olen ja hyväksynyt sen. Jos se jollekin kelpaa niin hyvä. Ihanaa kun ei tarvitse tuntea pitävänsä maskia ja peitellä mitään keinotekoisesti. En tietystikään tuomitse meikkiä käyttäviä, ei sitä kaikki käytä samoista syistä, mutta omalla kohdallani käytin juurikin itsetunnon vuoksi ja paras päätös on ollut hyväksyä itsensä täysin luomuna.
Itsetunto onkin jännä juttu. Luulisi tosiaan, että meikkaaminen auttaisi siihen, ja tavallaan kai auttaakin, mutta toisaalta on haitallista. Meikkasin nuorena ja sitten lopetin moneksi vuodeksi. Tarkoitan ihan yli 10v. Juhliin laitoin vähän. Mulla oli ja on mielestäni ihan hyvä itsetunto. Nyt vuosi sitten aloin kokeilla meikkejä laittautumisvideoiden innoittamana. Ostin ja kokeilin kaikkia erilaisia, ihan omaksi ilokseni. Usein esim. vaikka olin yksin kotona. Vähitellen aloin tehdä aamuisin nopean meikin, jne. Nyt havahduin siihen, että en ole meikannut lomalla kotona ja olin lähdössä kauppaan. Mielessä kävi, että kehtaanko nyt tän näköisenä, ilman mitään meikkiä.
Ja alkuperäiseen kysymykseen. Jos olisi tuo tilanne niin jännittäisin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se siitä miehestä ole kiinni vaan naisen itsetunnosta. On niitäkin moukkia toki varmasti jotka sanovat että nainen ei näytä kauhean hyvältä ilman meikkiä mutta useimmiten se on vaan naisen epävarmuutta omasta naamasta. Kuka nyt haluaisi sellaisen miehen että hänen takiaan joutuu meikkaamaan vaikka itselle ei ole ongelma olla ilmankin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se siitä miehestä ole kiinni vaan naisen itsetunnosta. On niitäkin moukkia toki varmasti jotka sanovat että nainen ei näytä kauhean hyvältä ilman meikkiä mutta useimmiten se on vaan naisen epävarmuutta omasta naamasta. Kuka nyt haluaisi sellaisen miehen että hänen takiaan joutuu meikkaamaan vaikka itselle ei ole ongelma olla ilmankin?
No kai joitain niin pinnallisia voi olla, mutta eihän sellainen ole mikään catch
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä meikkiä juurikin siitä syystä, että olen tällainen mikä olen ja hyväksynyt sen. Jos se jollekin kelpaa niin hyvä. Ihanaa kun ei tarvitse tuntea pitävänsä maskia ja peitellä mitään keinotekoisesti. En tietystikään tuomitse meikkiä käyttäviä, ei sitä kaikki käytä samoista syistä, mutta omalla kohdallani käytin juurikin itsetunnon vuoksi ja paras päätös on ollut hyväksyä itsensä täysin luomuna.
Itsetunto onkin jännä juttu. Luulisi tosiaan, että meikkaaminen auttaisi siihen, ja tavallaan kai auttaakin, mutta toisaalta on haitallista. Meikkasin nuorena ja sitten lopetin moneksi vuodeksi. Tarkoitan ihan yli 10v. Juhliin laitoin vähän. Mulla oli ja on mielestäni ihan hyvä itsetunto. Nyt vuosi sitten aloin kokeilla meikkejä laittautumisvideoiden innoittamana. Ostin ja kokeilin kaikkia erilaisia, ihan omaksi ilokseni. Usein esim. vaikka olin yksin kotona. Väh
Meikkaaminen on kivaa! Just katsoa jotain opetusvideoita ja kokeilla uusia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mies tekee aloituksen esittäen naista, jotta saa jotain hyväksyntää omalle agendalleen. Sitten mies vastaa itse omaan aloitukseensa, vieläkin esittäen naista. Sitten muut miehet käyttävät näistä viestejä jonain todisteena siitä, miten hirveitä ja pinnallisia naiset ovat. :D
Voi tsiisus! On teillä mammoilla ajatuksenjuoksu 🤣 Ei miehet jaksa harrastaa tuollaista, joka taasen naisille on luontaista. Vain naisella voi ylipäätään tulla päähän jotain tuollaista, kun ajattelee niillä naisen aivoillaan, että miehet ovat samanlaisia kuin he itse 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei se liity mitenkään tuohon, sillä naiset meikkaa naisteniltoihin ja vertailee toisiaan. Osa naisista siis.
Ja on paljon parisuhteessa olevia naisia, joiden mies näkee heidät joka päivä kotona ilman meikkiä, ja joiden mies jatkuvasti panee heitä kun ovat ilman meikkiä. Silti nuo samat naiset meikkaa lähtiessään töihin, kaverin luokse tai jonnekin pois kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tsiisus! On teillä mammoilla ajatuksenjuoksu 🤣 Ei miehet jaksa harrastaa tuollaista, joka taasen naisille on luontaista. Vain naisella voi ylipäätään tulla päähän jotain tuollaista, kun ajattelee niillä naisen aivoillaan, että miehet ovat samanlaisia kuin he itse 😂
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa ;) Oletko kenties AP?
En tiedä muista miehistä mutta saunapuhdas nainen on aivan hiton hot.
M
Entä tuoko luomutuhero epävarmuutta?