Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita naisia, jotka jännittävät uuden miehen kohtaamista ilman meikkiä?

Vierailija
09.07.2025 |

Eli sitä tilannetta kun on uusi miestuttavuus ja sitten tulee se hetki jolloin hän näkee sinut ensimmäistä kertaa ns luomuna? Minua on jotenkin aina jännittänyt tilanne ja tunnen tietynlaista epävarmuutta.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kohtaain mieheni ensimmäisen kerran minulla ei ollut meikkiä vaan juoksin juoksumatolla naama punaisena. Miehet ja myös naiset ovat rakastuneet meikittömiin naisiin jo satojatuhansia vuosia.

Vierailija
2/82 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ahdistaa. Olen aina ollut itsestäni epävarma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää. Mulla on kasvoissa aknen jäljiltä tosi epätasainen iho joka myös punoittaa. Ripset ovat vaaleat ja niitä hädintuskin erottaa. Kulmakarvatkin ovat vaaleat mutta niitä värjään. Olen ihan nätti meikin kanssa kun saa piilotettua tai korostettua noita mutta ilman meikkiä olen aika kamalan näköinen. En mielelläni näyttäydy ilman meikkiä koska itsetuntoa nakertaa niin kovasti huono iho. 

Kun alettiin tapailla mieheni kanssa niin vähensin meikkiä aina vähän kerrallaan jotta ero ei olisi hänen silmissään niin räikeä. Asia ei häntä ole ikinä häirinnyt ja varmasti itsekin teen asiasta isomman kuin mitä se on mutta minkäs teet.

Vierailija
4/82 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kohtaain mieheni ensimmäisen kerran minulla ei ollut meikkiä vaan juoksin juoksumatolla naama punaisena. Miehet ja myös naiset ovat rakastuneet meikittömiin naisiin jo satojatuhansia vuosia.

Nainen, huijaa olevansa terveempi, hedelmällisempi ja halukkaampi, on ihan perusmuija päivämeikissä. Ei pariutuminen ole kiinni meikkaamisesta. Suurin osa ihmisistä löytää jonkun, jonka kanssa jakaa elämänsä.

Vierailija
5/82 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli meikkaaminen ei tuo itsevarmuutta? 

Vierailija
6/82 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jännitä. Olen ihan nätti ilman meikkiäkin. 

Vierailija
7/82 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännittää. Mulla on kasvoissa aknen jäljiltä tosi epätasainen iho joka myös punoittaa. Ripset ovat vaaleat ja niitä hädintuskin erottaa. Kulmakarvatkin ovat vaaleat mutta niitä värjään. Olen ihan nätti meikin kanssa kun saa piilotettua tai korostettua noita mutta ilman meikkiä olen aika kamalan näköinen. En mielelläni näyttäydy ilman meikkiä koska itsetuntoa nakertaa niin kovasti huono iho. 

Kun alettiin tapailla mieheni kanssa niin vähensin meikkiä aina vähän kerrallaan jotta ero ei olisi hänen silmissään niin räikeä. Asia ei häntä ole ikinä häirinnyt ja varmasti itsekin teen asiasta isomman kuin mitä se on mutta minkäs teet.

Jos mies piirtelisi mustekynällä tiliotteeseensa lisänollia ja näyttäisi mielikuvitusmiljoonia deiteillä naiselle, säälittävänä friikkinä jätkää pidettäisin. Naisten meikkaamisessa on näköjään kyse just samasta.

Vierailija
8/82 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo ainakin minulle ja varmasti myös monille muille. 

Vierailija
9/82 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai aina jännittää miehen kohtaaminen, harvemmin he ovat mitään kivoja tyyppejä tai jos ovat, niin yrittävät silti siittää. Siksi pysyttelen ihan suosiolla erossa.

Vierailija
10/82 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies piirtelisi mustekynällä tiliotteeseensa lisänollia ja näyttäisi mielikuvitusmiljoonia deiteillä naiselle, säälittävänä friikkinä jätkää pidettäisin. Naisten meikkaamisessa on näköjään kyse just samasta.

Miten nuo asiat mielestäsi liittyvät toisiinsa?

Vierailija
11/82 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ette meikkaa vain itsenne tähden?😂

Vierailija
12/82 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä meikkiä juurikin siitä syystä, että olen tällainen mikä olen ja hyväksynyt sen. Jos se jollekin kelpaa niin hyvä. Ihanaa kun ei tarvitse tuntea pitävänsä maskia ja peitellä mitään keinotekoisesti. En tietystikään tuomitse meikkiä käyttäviä, ei sitä kaikki käytä samoista syistä, mutta omalla kohdallani käytin juurikin itsetunnon vuoksi ja paras päätös on ollut hyväksyä itsensä täysin luomuna. 

Vierailija
13/82 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenes sitten? Miten mun meikkaaminen voisi parantaa jonkun muun itsevarmuutta?

Vierailija
14/82 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies piirtelisi mustekynällä tiliotteeseensa lisänollia ja näyttäisi mielikuvitusmiljoonia deiteillä naiselle, säälittävänä friikkinä jätkää pidettäisin. Naisten

Miten nuo asiat mielestäsi liittyvät toisiinsa?

Siten, että nainen aloittaa patologisen valehtelunsa heti aamusta. Se hiippailee takkuisena ja unen turvottamana otuksena kylpyhuoneeseen. Ja simsala-helv*tin-bimsa. Ulos se tulee vaniljan ja sateenkaarien tuoksuisena. 

Vierailija
15/82 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikki ei ole vähentänyt ulkonäköpaineita. Eivätkä ulkonäköpaineet katoa koskaan tässä naisten toisiaan vastaan aloittamassa kilpavarustelussa.

Vierailija
16/82 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset meikkaavat, pukeutuvat, muokkaavat kehoaan vain itseään varten. Vain saadakseen itselleen enemmän huomiota.

Vierailija
17/82 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikkaan jos huvittaa. Ei kuulu kenellekään, että miksi.

Vierailija
18/82 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas jännää 🤭

Vierailija
19/82 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu naimisissa jo yli 20v ja kyllä voin olla ilman meikkiä, mutta mielelläni laitan edes ripsari muutaman sutaisun. Niinpä aamullakin pesen kasvot, laitan rasvat ja sitten vähän ripsaria yläripsiin. Herään arkisin aikaisemmin niin viimeistään silloin kun mies herää niin laittaudun tolleen edes vähän.

Vierailija
20/82 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä meikkiä juurikin siitä syystä, että olen tällainen mikä olen ja hyväksynyt sen. Jos se jollekin kelpaa niin hyvä. Ihanaa kun ei tarvitse tuntea pitävänsä maskia ja peitellä mitään keinotekoisesti. En tietystikään tuomitse meikkiä käyttäviä, ei sitä kaikki käytä samoista syistä, mutta omalla kohdallani käytin juurikin itsetunnon vuoksi ja paras päätös on ollut hyväksyä itsensä täysin luomuna. 

Vielä en ole halunnut luopua meikeistä kokonaan, mutta hiusten värjäämisen lopetin enkä pidä enää mitään tekoripsiä tai kynsiä. Meikkiäkin käytän hyvin vähän ja se piristää mieltä ja ilmettä.