Random sinkkumiehet "simppaavat"?
Puolitutut miehet ovat monta kertaa tarjonneet muuttoapua/kyytiä tai tehneet puolestani töissä tai yliopistossa tuntikaupalla töitä.
Olen tehnyt alusta asti selväksi, että p*llua ei ole luvassa (olen ollut kihloissa tai naimisissa näiden "simppauksien" aikana, niin aika helppoa) ja jotenkin tuntuu, että tämä ei ole ollut näiden miesten tavoitteenakaan. Ne eivät ole olleet "panomies"-tyyppiä, vaan vähän sellaisia reppanoita. Tiedon siitä, että mies löytyy, ne ottavat vastaan ilmeenkään värähtämättä hymyillen ja jotkut kyselevät myös miehestä ja ilmaisevat jopa ihailua miestäni kohtaan. Silti jotenkin olen varma, että yhdellekään miehelle nämä simppaajat eivät olisi apuaan tarjonneet.
En ole myöskään mikään mallikaunotar, vaan lyhyt ja lihava :D
Ovatko nämä sankarit
a) aidosti auttamisenhaluisia
b) toivovat saavansa p*llua
c) niin epätoivoisia, että ovat valmiita tekemään ilmaista työtä päästäkseen vain puhumaan naiselle
Kommentit (109)
Minulla on yksi kaveri, jolla oli aika pitkään joku Tinderistä löytämänsä nainen. Kertoi, että on korjannut hänen autoaan ja ovat käyneet syömässä (hänen piikkiinsä) ym., ja tosiaan mitään seksuaalista ei ole koskaan ollut. Kysyin, että eikö hän ymmärrä naisen käyttävän häntä hyväksi. Vastasi vaan jotain, että kyllä hän sen naisen vielä valloittaa. No, eipä kyllä valloittanut. 😅
Että joo, kyllä mä sanoisin, että siellä taustalla on romanttisia ja seksuaalisia haaveita, eivät vain itse tajua että ne eivät tule toteutumaan.
Harvoin nainen haluaa mitään hyödyksikäytettävää äijää panoksi. Panoksi otetaan joku komea pelimies.
Itsellä se on jotain (A) ja (C) yhdistelmää. Olen hyväksynyt sen etten kelpaa ikinä parisuhteeseen ja menen paniikkiin jos joku nainen yrittää lähestyä. Pidän kuitenkin naisten kanssa juttelusta ja ajan viettämisestä. Tulee hetkeksi hyvä mieli kun huomaan naisen olevan iloinen seurassani. Eikö olekin surkeaa...
Näitä palveluksia ei tehdä kuin hyvännäköisille. Sama kun jotkut setämiehet päästävät bussiin jonottaessa kauniin nuoren naisen edelleen ja menevät sitten itse bussiin tämän perässä vähemmän kauniiden naisten edestä, nämä joutavat jonottaa kauemmin.
Miten ap itse suhtaudut asiaan, kun käytät näitä reppanoita hyväksi?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi kaveri, jolla oli aika pitkään joku Tinderistä löytämänsä nainen. Kertoi, että on korjannut hänen autoaan ja ovat käyneet syömässä (hänen piikkiinsä) ym., ja tosiaan mitään seksuaalista ei ole koskaan ollut. Kysyin, että eikö hän ymmärrä naisen käyttävän häntä hyväksi. Vastasi vaan jotain, että kyllä hän sen naisen vielä valloittaa. No, eipä kyllä valloittanut. 😅
Että joo, kyllä mä sanoisin, että siellä taustalla on romanttisia ja seksuaalisia haaveita, eivät vain itse tajua että ne eivät tule toteutumaan.
Minusta tuossa ei ole mitään naureskelun aihetta. Se on oikeasti surullista kun jotkut miehet on niin epätoivoisia yksin että suostuvat jopa hyväksikäytettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Näitä palveluksia ei tehdä kuin hyvännäköisille. Sama kun jotkut setämiehet päästävät bussiin jonottaessa kauniin nuoren naisen edelleen ja menevät sitten itse bussiin tämän perässä vähemmän kauniiden naisten edestä, nämä joutavat jonottaa kauemmin.
Tämä on kyllä tuttu ilmiö!
Vierailija kirjoitti:
Miten ap itse suhtaudut asiaan, kun käytät näitä reppanoita hyväksi?
Samaa mietin. Miksei kieltäydy avusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuossa ei ole mitään naureskelun aihetta. Se on oikeasti surullista kun jotkut miehet on niin epätoivoisia yksin että suostuvat jopa hyväksikäytettäväksi.
Hyvin moni parisuhteessa oleva mies on de facto hyväksikäytetty.
Oletko jotenkin internetin ryvettämä vai muuten vain kyyninen, kun ystävällisyys ja avunanto on mielestäsi aina taka-ajatuksilla tarjoiltua?
Tässä nähdään naisten ajatusmaailma, eli heidän mielestään koskaan kukaan ei tee mitään hyvyyttään, vaan aina taustalla hyötymistarkoitus. Siten ajattelee nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin moni parisuhteessa oleva mies on de facto hyväksikäytetty.
Ja tyytynyt siihen asemaansa ja naiseen josta ei liiemmin ole ollut kiinnostunut. Yksinkään ei haluta olla ja tulee siinä huonossakin suklaakohvehdissa joskus hyvä maku vastaan.
Ap on nainen, joka selvästi nauttii siitä, kun saa huomiota muilta miehiltä ja pystyy pompottelemaan reppanoita. Onko se vallan tunne vai mikä, joka tässä houkuttaa? Tai se, että kun mä voin? Mutta ei taida kuitenkaan riittää siihen, että pystyisi juoksuttamaan tasokkaampia tai itseään arvostavia miehiä?
Niinpä, panomies mainitaan reppanan vastakohtana.
Varmaankin sitten nimimerkillä "miksi en löydä kunnollista miestä"
-kuten tuhat muutakin palstanaista.
Tämä tarina on valetta. Kukaan mies ei mielistele lihavalle ja epäseksikkäälle naiselle. Mies voi mielistellä ainoastaan kauniille naiselle p*llun toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nähdään naisten ajatusmaailma, eli heidän mielestään koskaan kukaan ei tee mitään hyvyyttään, vaan aina taustalla hyötymistarkoitus. Siten ajattelee nainen.
Mutta naisen onkin aina erityisesti pidettävä se mielessä toimiessaan miesten kanssa.
Tämä olisi ensimmäinen kerta kun nainen käyttää termiä simppaaminen, paitsi ap ei olekaan nainen. Ap haluaa vain levittää termiä ja omaa ideologiaansa, jossa kaikki miehet ovat vain pillun perään, eivätkä tee mitään jollei sitä ole tarjolla. Ja erityisesti ne miehet, jotka eivät koskaan ole naisen kanssa olleet.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, nainen on monoliitti, mies on hyveellinen yksilö
Kyllä se fantasia pillun saannista aina siellä taustalla on, myönti reppanat sen tai ei.