Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehen toiminnasta?

Vierailija
08.07.2025 |

Olen pyytänyt että hän ei omin päin ostelisi sisustusjuttuja, koska a) hän ei mieti kokonaisuutta ollenkaan b) hänellä ei ole rahan tajua c) eikä oikeastaan tyylutajuakaan. Hän ei mieti sopiiko asiat tai värit toisiinsa tai mitään muutakaan. Silti hän saattaa ostaa esim lastenhuoneeseen hetken mielijohteesta uudet verhot. Jota lapsi ei edes itse pyytänyt vaan ne oli hänen mielestään kivat! Osti siis tytön huoneeseen todella rumat avaruusverhot. Muuten pinkkiin huoneeseen, jossa esim prinsessatyylinen kattolamppu jne.

Tottakai haluan silti myös itse kuulla hänen mielipiteen jos olen tekemässä hankintoja ja ylipäänsä yhdessä miettiä vaihtoehtoja. Mies ei vaan jaksa kauhean tarkkaan meittiä näitä tai pohtia eri vaihtoehtoja. Ei vaan kiinnosta, eikä häntä toisaalta haittaa vaikka omin päin ostelenkin juttuja häneltä kysymättä.

Mutta hän ei ymmärrä sitä että ollaan eri ihmisiä ja meille eri jutut tärkeitä. Minulle on tärkeää että ympäristö on esteettinen (meillä ei todellakaan ole mitenkään vimpan päälle) ja toisaalta myös ettei minun kotiini kukaan tuo mitään asioita joista en pidä kysymättä minun mielipidettä. 

Miten tällaisessa tilanteessa pitäisi toimia? Mies ei ymmärrä minun näkökulmaani ollenkaan.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lapsi ymmärtää sen verran kun sanon että räikeät avatuusverhot eivät oikein sovi kauniin lampun kanssa yhteen.

Sinä sanot. Sinun mielestä eivät sovi. 

Suosittelen ap:lle ettet sinäkään enää tuhlaa sisustukseen. Säästä nuo rahat, niin lapsesi voi sitten terapiassa kertoa, miten paha olo on ja kaikki ahdistaa kun lapsena oli räikeät verhot huoneessa. 

Vierailija
22/74 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nainen opettele relaamaan. Kuulostat tosi vaikealta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuka sanoi että täysin pinkki 🤣"

Sinä sanoit.

"Muuten pinkkiin huoneeseen, jossa esim prinsessatyylinen kattolamppu jne."

Vierailija
24/74 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko tosiaan ainoa ketä kiinnostaa miltä kotona näyttää tai ylipäänsä sisustaminen? T. Ap

Vierailija
25/74 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin lapsi ymmärtää sen verran kun sanon että räikeät avatuusverhot eivät oikein sovi kauniin lampun kanssa yhteen.

Sinä sanot. Sinun mielestä eivät sovi. 

Suosittelen ap:lle ettet sinäkään enää tuhlaa sisustukseen. Säästä nuo rahat, niin lapsesi voi sitten terapiassa kertoa, miten paha olo on ja kaikki ahdistaa kun lapsena oli räikeät verhot huoneessa. 

Yritätkö sanoa että ihan mikä tahansa sopii ihan minkä tahansa kanssa yhteen? Kyllä minä sanon ja varmasti sanoisi 90% ihmisistä ketä ylipäänsä kiinnostaa yhtään miltä ympäristö näyttää. Se on sitten eri asia jos ei kiinnosta tippaakaan.

Vierailija
26/74 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/74 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti, mies osti verhot, silitti ne, otti edelliset verhot pois ja ripusti uudet verhot. Ihan oma-aloitteisesti ja omasta halustaan 🤔

Vierailija
28/74 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ettei minun kotiini kukaan tuo asioita...". Sinun?? Onhan se miehenkin koti.

Vierailija
29/74 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen satu tänään m.

Vierailija
30/74 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeesti, mies osti verhot, silitti ne, otti edelliset verhot pois ja ripusti uudet verhot. Ihan oma-aloitteisesti ja omasta halustaan 🤔

Osti ne, ei todellakaan silittänyt mitään. Kun oli ostanut ilmoitti siitä minulle. Ei saanut niitä vielä seinään.

Vierailija
31/74 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt nainen opettele relaamaan. Kuulostat tosi vaikealta.

Relaa vaan ja sisusta nyt huone uusiksi verhojen mukaan!

Vierailija
32/74 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuka sanoi että täysin pinkki 🤣"

Sinä sanoit.

"Muuten pinkkiin huoneeseen, jossa esim prinsessatyylinen kattolamppu jne."

Joo totta, mutta huone ei ole kokonaan pinkki. Siellä on eri kuoseja joissa myös pinkkiä ja paljon muitakin värejä. Ja tosiaan vain lamppu on täysin yksivärinen pinkki. 

Vierailija
33/74 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ettei minun kotiini kukaan tuo asioita...". Sinun?? Onhan se miehenkin koti.

Kyllä näin on. En halua että mies ostelee verhoja omin päin. Jos mies olisi tosi tarkka sisustuksesta, niin ilman muuta itsekin kysyisin hänen mielipidettään kaikkiin hankintoihin! Olisi ihana jos hänellä olisi jotain tyylitajua ja olisi tarkka, vaan ei ole.

Vierailija
34/74 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on paskoja. 

Vierailija
35/74 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottaisin aloittajaan ja naisiin yleensäkin sisustusasioissa. Ei mulla ainakaan ole sellaista esteettistä silmää kuin vaimollani. Eikä näytä olevan ap:n miehelläkään. Heräteostos-moka.

Vierailija
36/74 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on syvältä. 

Vierailija
37/74 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa 

Vierailija
38/74 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko tosiaan ainoa ketä kiinnostaa miltä kotona näyttää tai ylipäänsä sisustaminen? T. Ap

Et varmaankaan ole ainoa, mutta miehesi on (melkein) ainoa mies, joka ostelee kotiin sisustustavaroita. Vaikea asettua sinun asemaasi siis.

Vierailija
39/74 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
40/74 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olet ainoa. Meidän koti ei ole Instagram-koti vaan lapsiperheen koti ja kaikki on vähän heikunkeikun. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme