Miksi tavis naiset on mielummin yksin kuin tavis miehen kanssa?
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut parisuhteessa kolme kertaa nimenomaan tavismiehen kanssa ja jokainen näistä miehistä on suhteen alkuvaiheen jälkeen aloittanut saman rutinan kuinka minun pitäisi olla mieluummin sellainen eikä tällainen ja onko mun pakko pitää hiuksia näin ja tiedänkö mä kuinka tyhmältä näytän kun hymyilen ja miksen mä treenaa itselleni littanaa mahaa ja terhakampaa pyllyä ja tissejä jne..
Olin tuolloin(kin) normaalipainoinen, mutta en mitenkään sporttinen kuten ei olleet nämä miehetkään.
Nuo eivät kuulosta tavismiehiltä, vaan huonoilta miehiltä.
Ihan tavallista menoahan tuo on. Ainahan miehet haukkuvat ja lyttäävät naisia. Ne, jotka eivät, ovat ilmeisesti niitä 1 % huippumiehiä, joita kaikki naiset tavoittelee.
minä olen saanut kaikki naiset ketkä olen halunnut ja olen naisvihaaja, koska naiset ovat huonoja ihmisiä.
Näin naisena kuulostaa älyttömältä haluta jotain sellaista mitä vihaa. Ja mies väittää olevansa looginen olento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut parisuhteessa kolme kertaa nimenomaan tavismiehen kanssa ja jokainen näistä miehistä on suhteen alkuvaiheen jälkeen aloittanut saman rutinan kuinka minun pitäisi olla mieluummin sellainen eikä tällainen ja onko mun pakko pitää hiuksia näin ja tiedänkö mä kuinka tyhmältä näytän kun hymyilen ja miksen mä treenaa itselleni littanaa mahaa ja terhakampaa pyllyä ja tissejä jne..
Olin tuolloin(kin) normaalipainoinen, mutta en mitenkään sporttinen kuten ei olleet nämä miehetkään.
minä olen saanut kaikki naiset ketkä olen halunnut ja olen naisvihaaja, koska naisetnovat huonoja ihmisiä
tiedän kokemuksesta
Tyypillisesti ihmiset vetäävät puoleensa samankaltaisia. Jos sinä vedät puoleesi kauheita ihmisiä, se johtuu todennäköisesti siitä, että olet itsekin sellainen. Ja luultavasti ollut jo ennen naisiin katkeroitumista.
Koska tavisnainen kokee ansaitsevansa rikkaan lentäjäkirurgialfan vaikka itse on Alepan kassalla töissä ja lipittää siideriä joka viikonloppu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska me emme jaksa enää pitää teistä huolta.
me emme tarvitse huolenpitoa, koska ilman naisia olemme terveitä ja voimme hyvin, sitäpaitsi parisuhteessa nainen on aina nettohyötyjä, ja siksihän juuri naisille parisuhde on tärkeä, kun miehelle taas riittää ihan random pillu
Ja silti on surullisen paljon miehiä jotka sortuvat vakaviin rikoksiin koska eivät saa vastakaikua naisilta tai ovat tulleet jätetyiksi. Miehet myös herkästi alkavat "kiukuttelemaan" parisuhteessa jos nainen tekee kotityöt, hoitaa jopa lapsen/lapset ja on väsynyt eikä jaksa viettää yhteistä aikaa tai vielä kauheampaa (joillekin) miehille -ei jaksa harrastaa seksiä.
Useimmiten naisesta halutaan se kodin hengetär, äiti ja mies on sitten... mieslapsi. Pahimmassa tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Koska tavisnainen kokee ansaitsevansa rikkaan lentäjäkirurgialfan vaikka itse on Alepan kassalla töissä ja lipittää siideriä joka viikonloppu
Ja miten se häiritsee sinun elämääsi, mitä joku yksittäinen nainen kokee ansaitsevansa? Todennäköisesti kuvailemasi nainen on onnellinen sinkkuna, jos ei unelmamiestä löydy, eikä ota ketä tahansa turjaketta juuri siksi. Miten tämä voi olla niin vaikea asia miehille ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Hmm, en ole koskaan ajatellut tai kokenut että ansaitsen rikkaan miehen. Rikkaudet, raha, materia.. ne eivät minua kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
No prrkl. Pitäähän ensin rakastua.
Miehelle nainen on reikä = pillu.
Siinähän se syy tulikin
Vierailija kirjoitti:
Koska me emme jaksa enää pitää teistä huolta.
nimim. "eipä ylimielinen"
Mä en ottaisi enää miestä, en tarvitse sitä ylimääräistä kiukuttelua ja sotkua kotiini. Miehet on niin samperin oikukkaita ja tunteella käyviä, yksi huono päivä töissä pilaa koko päivän. Kaikenmaailman pikkuasioista tulee mieliharmia ja sitten pitää mököttää ja möyhätä, tai vaihtoehtoisesti taantua kasviksena puhelimen tai telkkarin eteen. Sotkuja ei osata korjata eikä toisia ottaa huomioon. Vaativat enemmän huomiota ja vaivaa kuin keskiverto taapero. Edes vessassa eivät osu pönttöön, mikä siinäkin lie ettei osata istua jos ei osaa pissiä seisaallaan. Ehdotin eksälle että hankkisi vaipat, niin olisi sisäsiisti.
Nyt mulla on kani. Se on ihan mahtava. Nukkuu mun vieressä ja tervehtii aina iloisena kun tulen töistä. Ei pissaa minne sattuu vaan omaan pönttöönsä. Ei haise pahalle eikä röyhtäile. Sen ruokkiminen on samperin halpaa. Voidaan yhdessä käydä kävelyllä ka mökkeily sen kanssa on ihan parasta, kun se ei kiukuttele ajomatkoista eikä mökkitöistä, sen kun istuu tyytyväisenä auringossa ja syö voikukkia
Vierailija kirjoitti:
No prrkl. Pitäähän ensin rakastua.
Miehelle nainen on reikä = pillu.
Eikä ole. Olen korviani myöten rakastunut ukrainalaiseen siroon naiseen. Hän on niin paljon muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ottaisi enää miestä, en tarvitse sitä ylimääräistä kiukuttelua ja sotkua kotiini. Miehet on niin samperin oikukkaita ja tunteella käyviä, yksi huono päivä töissä pilaa koko päivän. Kaikenmaailman pikkuasioista tulee mieliharmia ja sitten pitää mököttää ja möyhätä, tai vaihtoehtoisesti taantua kasviksena puhelimen tai telkkarin eteen. Sotkuja ei osata korjata eikä toisia ottaa huomioon. Vaativat enemmän huomiota ja vaivaa kuin keskiverto taapero. Edes vessassa eivät osu pönttöön, mikä siinäkin lie ettei osata istua jos ei osaa pissiä seisaallaan. Ehdotin eksälle että hankkisi vaipat, niin olisi sisäsiisti.
Nyt mulla on kani. Se on ihan mahtava. Nukkuu mun vieressä ja tervehtii aina iloisena kun tulen töistä. Ei pissaa minne sattuu vaan omaan pönttöönsä. Ei haise pahalle eikä röyhtäile. Sen ruokkiminen on samperin halpaa. Voidaan yhdessä käydä kävelyllä ka mökkeily sen kanssa on ihan parasta, kun se ei kiukuttele ajomatkoista eikä mökkitöistä, sen kun istuu tyytyväisenä auringossa ja syö voikukkia
"Istuu tyytyväisenä auringossa ja syö voikukkia." ai miten ihana kani, paljon rapsutuksia ja hellyyttä minulta! Pakko oli kommentoida näin ohiksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mulla on kani. Se on ihan mahtava. Nukkuu mun vieressä ja tervehtii aina iloisena kun tulen töistä. Ei pissaa minne sattuu vaan omaan pönttöönsä. Ei haise pahalle eikä röyhtäile. Sen ruokkiminen on samperin halpaa. Voidaan yhdessä käydä kävely
Istuu tyytyväisenä auringossa? Noinkohan sinäkään olisit tyytyväinen jos mies vaan istuisi siellä mökillä heinä suussa? Kyllä kuule aina siellä annetaan jotain samperin saunahommia, remontteja ja räystäskourujen puhdistuksia miehelle
Vierailija kirjoitti:
Ap et ole tavis.
Parisuhde on naiselle AINA rasite. Miksi rasittaa itseään moninkertaisesti enemmän olemalla parisuhteessa ap:n ja kaltaisten miesten kanssa, joilla ei ole parisuhteeseen mitään annettavaa. Ei yhtään mitään.
Hoida ap ja kaltaisesi itsenne ensin kuntoon: hankkikaa työpaikka, koulutus ,menkää terapiaan hoitakaa naisvihanne, opetelkaa käytöstapoja ja sosiaalisia taitoja. Ja nuo ovat vasta ihan niitä perustaitoja, lähtökohta. Sen lisäksi pitää olla tarjota paljon muuta. JA SE EI OLE RAHAA EIKÄ STATUS!
Hmmh, tässä kommentissa mua naurattaa naisvihan esilleotto miesvihan ja yleistämisen kautta :D
Itse kyllä saan enemmän parisuhteessani mieheni kanssa kuin ollakseni yksin tai jossain muussa suhteessa. Tulen töistä tal treeneistä valmiille iltaruualle ja hän myös hoitaa asiat ja imuroinnin. Minä pyykkihuollon. Muukin menee sovitusti taloudessamme ml. yhteiset kulut, jotka menevät kulutuksen mukaan eli miehen syödessä enemmän niin hän myös maksaa siitä enemmän (itse syön töissä, mies syö eväät töissä).
Koen myös kasvaneeni aikuisena lisää puolisoni kautta. Oppinut itsestäni enemmän ja kokenut saavani sitä kautta tukea parisuhteelta sellaisiin asioihin ihmisenä kasvussa, joita en ollut osannut itse aiemmin miettiä. Tuen parhaani mukaan myös puolisoani hänen elämässään.
Pitkä parisuhde on usein aaltomaista. Välillä toinen on vetovastuussa ja välillä toinen, kun arki tuo välillä yllätyksiä, kuten läheisten menetyksiä. Toisen kainaloon käpertyminen tuo hetkellisen turvallisuuden tunteen, missä voi hetken hengähtää. Rakkaus ja intohimokin menee usein aaltoliikkeenä, mutta hyvissä parisuhteissa mennään aina me-hengellä. Yhdessä pärjätään, aina keksitään ratkaisu. Se on kuin muuri arjen yllätyksille. Ei, en koe olevani missään tapauksessa menettävä osapuoli. Jos en olisi hetero, uskoisin tämän olevan mahdollinen myös naissuhteessa.
Kyse on kahden aikuisen ja vastuullisen sekä empaattisen ihmisen suhteesta sukupuolesta huolimatta.
Eivät ne tavisnaiset ole omasta halustaan yksin, vaan pakotettuna. Ottaisivat tavismiehen jos kelpaisivat tavismiehelle mutta kun tavismies ei halua tavisnaista. Ei kukaan halua olla tavallisen ihmisen kanssa kun sellainen elämä on medioitten mukaan huipputylsää.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Sä saat ihan vapaasti antaa persettä miehille.
Vierailija kirjoitti:
Istuu tyytyväisenä auringossa? Noinkohan sinäkään olisit tyytyväinen jos mies vaan istuisi siellä mökillä heinä suussa? Kyllä kuule aina siellä annetaan jotain samperin saunahommia, remontteja ja räystäskourujen puhdistuksia miehelle
Saunahommia? Tarkoitatko saunan lämmitystä? Siinäpä sitä vasta miehen urotyö, kun joutuu ihan itse lämmittämään saunan jossa istuu? Minä kun naisena en osannutkaan raapia tikkuja
Nyt hei oikeesti, sen saunan pesän sytyttelyyn menee viis minsaa jos siinä oikein tunaroi. Ja osaan naisena (alapäästäni huolimatta) ihan itse tyhjentää räystäskourut ja tehdä remonttia. En ole siihen hommaan vielä koskaan alapäätä käyttänyt eikä kokemukseni mukaan siihen miehenkään vehkeitä tarvita. Ihmekös tuo että miehillä menee hommat aina päin v***ua, jos te luulette että ne räystäskourut sillä kolmannella jalalla puhdistetaan
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne tavisnaiset ole omasta halustaan yksin, vaan pakotettuna. Ottaisivat tavismiehen jos kelpaisivat tavismiehelle mutta kun tavismies ei halua tavisnaista. Ei kukaan halua olla tavallisen ihmisen kanssa kun sellainen elämä on medioitten mukaan huipputylsää.
Sellaiset harhat sitten sieltä.
Ei mua kukaan pakota olemaan yksin. Tarjokkaita olisi kyllä, mutta ei ketään sellaista joka kiinnostaisi mua. Mielummin olen yksin kuin otan jonkun vain. Ei mulla ole mitään pakottavaa tarvetta parisuhteeseen ja seksisuhde riittää tällä hetkellä mulle oikein hyvin.
N46
Koska en jaksa on ilmaissiivooja. Koska miehen mukana tulee ilkeitä anoppeja ja kaikkea muuta.
Siksi, koska en jaksa viettää aikaa sun sukulaisten kanssa. Ne on ällöttäviä.
Todella hyviä kommentteja naisilta,
vaikka skippaan ketjun tällä kertaa.