Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tavis naiset on mielummin yksin kuin tavis miehen kanssa?

Vierailija
08.07.2025 |

Eikö tavikset sovi hyvin yhteen?

Kommentit (208)

Vierailija
81/208 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tavis nainen, ottaisin koska tahansa tavismiehen. 

Vierailija
82/208 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä halua mitään riippakiveä elämääni jota katsoessa mietin myrkkykeison ja koiranputken eroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/208 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mieluummin yksin, seksin harrastaminen ei voisi vähempää kiinnostaa ja miehet haluaa vain helpon pillun. 

Miehet on alkanut ällöttää niin, että ei pysty runkatessakaan ajattelemaan niitä. Viimeksi runkkasin ajatukselle käsin maalatuista posliinisista kahvikupeista. Yleensä ei haluta yhtään, mutta katsoin aika paljon niitä kahvikuppien kuvia ja Arabian vanhaa tuotantoa illan aikana.

Vierailija
84/208 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tavis nainen, ottaisin koska tahansa tavismiehen. 

Ota minut.

Vierailija
85/208 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en koe parisuhteen tuovan mitään lisäarvoa elämääni. Olen valinnut yksinelämisen, koska se nyt vaan on niin paljon helpompaa, huolettomampaa ja stressivapaampaa elämää. Kun on miehen kanssa aloittanut parisuhteen, niin arjen työtaakka on kasvanut. Yhtäkkiä huomaan kuinka joudun olemaan kuin äiti. Enemmän kotitöitä, ruoan laittamista jne. Ei kiitos.

Vierailija
86/208 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan itseään kunnioittava nainen ei ota tavismiestä.

Vierailija
87/208 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tavisnaiset pariutuvat lähes aina tavismiesten kanssa. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kuka tahansa tavismieheksi itsensä tulkitseva kelpaisi.

Vierailija
88/208 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen sanoi kerran minulle että olen liian lyhyt, hän haluaa 180 cm miehen.

Mulle on useampikin mies sanonut,  että olen liian lyhyt (152 cm). Haluavat itselleen missimittaisen eli vähintään 176 cm pitkän naisen. 

Vaikea uskoa :D

Monet miehet tykkäävät pienistä naisista, eli lyhyys ei ole ongelma. Toki pitkistä ja keskimittaisistakin naisista tykätään, mutta kuulostaa todella oudolta, että olisi muka liian lyhyt nainen. Ja vielä useamman mielestä.. 

Lisäksi tuossa typerässä viestissä oli missin mitatkin väärin.

Monet missit kun on 173-175cm. 

Vierailija
89/208 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykysysteemillä heistä suurin osa on mielestään korkeakoulutettuja, jopa entiset merkonoomit kuvittelevat näin. Ei kelpaa tavis, kun oma pää leijuu pilvissä.

Vierailija
90/208 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen sanoi kerran minulle että olen liian lyhyt, hän haluaa 180 cm miehen.

Mulle on useampikin mies sanonut,  että olen liian lyhyt (152 cm). Haluavat itselleen missimittaisen eli vähintään 176 cm pitkän naisen. 

Olen juuri ja juuri valmis uskomaan, että joku mies on sanonut sinulle että olet liian lyhyt (152cm) hänelle. 

Sitä en usko hetkeäkään, että yksikään mies olisi sanonut sinulle että hän haluaa vähintään 176cm pitkän naisen. Keksit tämän osuuden päästäsi. 

Vierailija
91/208 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tavisnainen = ei päihdeongelmaa, hoitaa kotinsa ja elää siististi, usein korkeakoulutettu, töissä, ei peliongelmaa, talous tasapainossa, elää terveellisesti, arki on tasapainossa, on harrastuksia ja ystäviä. Terveitä ihmissuhteita, ja kyky reflektoida toimintaansa. 

Tavismies: joko päihde- tai peliongelma, terapian tarpeessa. Arki ei mitenkään tasapainossa, oli sitten töissä tai työtön. kavereita on joko kaksi tai sitten laaja ryyppyporukka. Lukumäärällä ei sinänsä väliä, sillä ei niiden kanssa kuitenkaan puhu muusta kuin tisseistä, perseistä ja jääkiekosta. Koti epäsiisti, terveysviranomaiset puuttuisivat jos tietäisivät. ruokavaliona on lihapiirakka ja uunilenkki, kahvi ja satunnaisesti maito. Liikkunut viimeksi yläasteella, jolloin voitti pituushyppykisan kerran ja kuvittelee siksi olevansa hyvässä kunnossa. Harrastuksena jääkiekon katsominen. 

Tosiasia on että korkealuokkainen mies on vain tavisnainen, jos tasosta puhutaan. Siksi. 

Vierailija
92/208 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen luulee itsestään liikoja vaikka on keskinkertainen tai jopa alempaa tasoa. Amistutkinto, pieni palkka, hankala luonne, laiska, kunnianhimoton jne.

Tuo sun teksti pätee aika moneen mieheen. Miehissä niitä itsestään liikoja luulevia nimenomaan riittää.

Vierailija
93/208 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tavisnainen = ei päihdeongelmaa, hoitaa kotinsa ja elää siististi, usein korkeakoulutettu, töissä, ei peliongelmaa, talous tasapainossa, elää terveellisesti, arki on tasapainossa, on harrastuksia ja ystäviä. Terveitä ihmissuhteita, ja kyky reflektoida toimintaansa. 

Tavismies: joko päihde- tai peliongelma, terapian tarpeessa. Arki ei mitenkään tasapainossa, oli sitten töissä tai työtön. kavereita on joko kaksi tai sitten laaja ryyppyporukka. Lukumäärällä ei sinänsä väliä, sillä ei niiden kanssa kuitenkaan puhu muusta kuin tisseistä, perseistä ja jääkiekosta. Koti epäsiisti, terveysviranomaiset puuttuisivat jos tietäisivät. ruokavaliona on lihapiirakka ja uunilenkki, kahvi ja satunnaisesti maito. Liikkunut viimeksi yläasteella, jolloin voitti pituushyppykisan kerran ja kuvittelee siksi olevansa hyvässä kunnossa. Harrastuksena jääkiekon katsominen. 

Tosiasia on että korkealuokkainen mies on vain tavisnaine

En tunne yhtäkään tuollaista miestä, vaikka elinpiirini miehet on taviksia. 

Tavisnaista kuvaava osuus pitänee muuten paikkaansa, paitsi nykyään on paljon lihavia tavisnaisia ja mielenterveyshaasteita. 

Vierailija
94/208 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis miehiä on niin vähän että ne vähätkin on yleensä varattuja. Huonoon mieheen ei ikinä kannata tyytyä. Yksin on ihan hyvä olla.

Vierailija
95/208 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykysysteemillä heistä suurin osa on mielestään korkeakoulutettuja, jopa entiset merkonoomit kuvittelevat näin. Ei kelpaa tavis, kun oma pää leijuu pilvissä.

No eikä kuvittele vaan kyllä tuo on sun oma harha, että naiset muka kuvittelee itsestään noin.

Vierailija
96/208 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, merkonomit eivätkä muutkaan amikset eivät luule olevansa korkeakoulutettuja. Olen itsekin duunari, en ole korkeasti koulutettu enkä ole ikinä kuvitellut sitä olevani. Ja onko sinusta siis korkea koulutus jotain aivan ihmeellistä, jotain mikä tekee ihmisestä vallan muuta kuin taviksen? Sen verran iso osa kansasta on nykyajan Suomessa korkeakoulun käynyttä, että kyllä ihan tavikset ovat nykyään usein korkeasti koulutettuja. 

Tämäntyyppiset kommentit kertovat teidän miesasiamiesten täydellisestä todellisuudesta vieraantumisesta. En tiedä mikä teille olisi se tavismies, enkä kyllä oikeastaan haluakaan tietää.

Vierailija
97/208 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkä on taviksen määritelmä? Julkkiksen vastakohta? Siis ei-julkisuudne henkilö? Eiköhän nimenomaan suurin osa ole juurikin tavisten kanssa. Ei niitä julkkiksia niin paljoa ole. Ja suuri osa julkkiksistakin on taviksia. Pari kertaa telkkarissa laulanut on kai tavis.

Muuten sitten on vaan  niin, että naiset eivät jaksa olla miesten kanssa, jotka ovat henkisesti lapsia. Aika mo

Miehille asia on tietenkin toisin. Järjellinen seura, seksi, intimiteetti, hellyys, lapset tai viihtyisä koti ei suurimmalle osalle mieheistä ole mahdollisuuksien rajoissa ilman naista.

Vierailija
98/208 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset tavis naiset on tosi nirsoja.Eivät lähde treffeille. Esimerkiksi usassa pääsin heti treffeille."

Eikö sitten kannattaisi jatkaa jenkkien treffailua? He tosin suurella todennäköisyydellä olettavat, että elätät molemmat. Mutta jos se ei ole ongelma. Ja mistä sen tietää, ei kaikki ajattele samalla tavalla heistäkään. Jos olet löytänyt tavan päästä treffeille, niin eikö kannattaisi jatkaa samalla linjalla.

Vierailija
99/208 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten joutuisi paneskelemaan ja sitä emme halua.

Vierailija
100/208 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mieluummin yksin, seksin harrastaminen ei voisi vähempää kiinnostaa ja miehet haluaa vain helpon pillun. 

Miehet on alkanut ällöttää niin, että ei pysty runkatessakaan ajattelemaan niitä. Viimeksi runkkasin ajatukselle käsin maalatuista posliinisista kahvikupeista. Yleensä ei haluta yhtään, mutta katsoin aika paljon niitä kahvikuppien kuvia ja Arabian vanhaa tuotantoa illan aikana.

Ymmärrän sinua. Kun ajatteleekin miesten jalkoväliä niin oksettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän