Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käteinen kassalla

Vierailija
08.07.2025 |

On ihan v.....n naurettavaa kun jokainen seteli jopa kakskymppiset skannataan . Ihan kuin jokainen mukamas olis väärennettyä rahaa. Jokainen seteli pitää 8 kertaa vetää läpi ku kone ei meinaa lukee. Tästäkin tehty ihan turha "ongelma"

Heittäkää helvettiin tollaset vehkeet mitkä ei meinaa toimia.

Käytän ihan kiusallakin käteistä. Eipä saa kauppa tai muukaan taho kerättyä ostostietojani.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nykyihmisen elämä niin kiireistä ettei jaksa kassajonossa odottaa sen hetken että joku maksaa käteisellä. Enemmän sulla on päässä vikaa ja elämänhallintaongelmia. Kiire päästä kotiin vetämään luottokortilla ostetut kaljat? 

On teillä harhaisilla mummoilla sitten vaikeaa. Kaikki tarkkailee ja salaliittoja joka kulman takana. 

Vierailija
22/59 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on teille mummoille nyt todella ikävä viesti, että istukaa kun luette tämän:

Kekkonen on kuollut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et käytä ihan kiusallasi käteistä, vaan siksi, ettei sinulle myönnetä mitään kortteja eikä mobiilimaksutapoja. Kyllä sinua todellakin kassajonossa halveksien katsotaan, että tuollainen loinen.

Vähänpä sinäkin tiedät todellisuudesta. 

Vierailija
24/59 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä toitoteta, että aina pitää olla varalla käteistä ellei kortti jostain (itsestä riippumattomasta) syystä toimi. Mulla on aina satasen verran käteistä lompakossa juuri niitä tilanteita varten.

Pelottaa tosiaan nykyään noi mainokset mitä kännyyn tulee sovelluksista. Eilen jos ostin sittarista Pirkka maustekurkkuja, silliä tai Juhlamokkaa niin seuraavana päivänä tulee "henkilökohtainen" tarjous juuri samoista tuotteista.

Vierailija
25/59 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et käytä ihan kiusallasi käteistä, vaan siksi, ettei sinulle myönnetä mitään kortteja eikä mobiilimaksutapoja. Kyllä sinua todellakin kassajonossa halveksien katsotaan, että tuollainen loinen.

Eikö se loinen olekaan se luottokortilla elävä?

Vierailija
26/59 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelaa kusettavalle rotalle, huumekauppiaalle ja torihuijarille käteinen on elintärkeä työkalu. Kukaan muu ei sitä enää tarvitse.

Vierailija
27/59 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään muussa maassa ei ole tällaista käteisvihaa kuin Suomessa, tässä maassa ei näköjään enää osata suhtautua järkevästi ja kohtuudella mihinkään asiaan vaan aina pitää repäistä äärilaidasta toiseen, skannailla nyt jotain vitosen seteleitäkin. Aika aivovammaista touhua tällainen 0 tai 1, kaikki tai ei mitään ääriajattelu. Aina menee yliampuvaksi nykyään ihan jokaikinen asia eikä mitään kohtuutta ja järkeä ole missään asiassa enää. Tällainen on eräs seikka joka on tehnyt ennen niin hyvästä maasta täyden paskavaltion.

Vierailija
28/59 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se nykyihmisen elämä niin kiireistä ettei jaksa kassajonossa odottaa sen hetken että joku maksaa käteisellä. Enemmän sulla on päässä vikaa ja elämänhallintaongelmia. Kiire päästä kotiin vetämään luottokortilla ostetut kaljat? 

Se on ainoa paikka kaupassa, jossa käytetty aika riippuu muista asiakkaista ja työntekijästä. Minä en vi ttu jonota millekään kassalle missään kaupassa missään tilanteessa. Jos teillä on varaa pitää kauppaa, teillä pitää olla valmius hoitaa asiakkaat myös ulos tehokkaasti. Erityisesti kommarikaupat ovat tässä onnistuneet hyvin.

Ja ainoa paikka kaupassa missä ihmisillä yhtäkkiä alkaa se kiire. Voidaan haahuilla tunti ja toinenkin siellä kaupassa mutta auta armias kun tullaan kassalle niin alkaakin hermo jo mennä kun muutaman minuutin joutuu odottamaan.

Vierailija
29/59 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteinen on ainoa oikea maksutapa.

Vierailija
30/59 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä loinen siellä auo kitaasi. Jokaisella on oikeus käyttää käteistä halutessaan. Itse en muuta käytäkkään.

Vierailija
31/59 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurattaa köyhät korttihomot kassalla

Vierailija
32/59 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa tosiaan nykyään noi mainokset mitä kännyyn tulee sovelluksista. Eilen jos ostin sittarista Pirkka maustekurkkuja, silliä tai Juhlamokkaa niin seuraavana päivänä tulee "henkilökohtainen" tarjous juuri samoista tuotteista.

Jos oikeasti olet niin ahdistunut että jotkut juhlamokkatarjoukset pelottaa, niin miksi et kiellä tuoteseurantaa tai lopeta etukortin käyttöä? En voi käsittää ihmisiä jotka eivät edes yritä auttaa itse itseään vaikka sen voisi tehdä maailman yksinkertaisimmalla tavalla.

Vierailija
33/59 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin se käteinen toimii kuin kaikenlaiset mobiilimaksuhimmelit. Jatkuvasti saa odotella kassoilla kun joku soijapirkkapetteri hinkkaa luuria maksupäätteeseen ja mumisee jotain.

Vierailija
34/59 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käteistä käyttävät enää seniilit vanhukset, rikolliset ja Kelan tukihuijarit. Kauppojen pitäisi pitää maksimissaan yhtä kassaa auki jossa käteistä edes hyväksytään, mieluummin lopettaa sen vastaanottaminen kokonaan jotta kaikki sujuu sujuvammin.

Tiedätkö paljonko kaupat joutuu maksamaan provisiota siitä kortin hyväksymisestä vaihdon välineeksi? Visa-firmalle ja Luottokunnalle? Se provisio lisätään tuotteiden hintaan. Jos teitä luotolla eläviä ei olisi tuotteiden ja ruuan hinnat olisivat paljon halvempia.

Vierailija
35/59 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käteistä käyttävät enää seniilit vanhukset, rikolliset ja Kelan tukihuijarit. Kauppojen pitäisi pitää maksimissaan yhtä kassaa auki jossa käteistä edes hyväksytään, mieluummin lopettaa sen vastaanottaminen kokonaan jotta kaikki sujuu sujuvammin.

Tämä.

Aina on kassalla joku kelmusilmä tai rollamummo kaivelemassa homeisia seteleitä ja kolikoita taskunpohjilta ja kassajono sen kuin pitenee perässä.

kyllä se käteisellä masaminen sujuu joutuisammin kuin monen kortin larppaajalla jolla ei ole katetta yhdelläkään lpyskällä

Vierailija
36/59 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ennakkoluuloinen asenne,velkakorttiluottotapissa kortinkäyttäjän näkemys.

Miksi,velkaa pitäisi olla

Vierailija
37/59 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on teille mummoille nyt todella ikävä viesti, että istukaa kun luette tämän:

Kekkonen on kuollut. 

ei voi olla, eilenhän se oli telkussa

Vierailija
38/59 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään muussa maassa ei ole tällaista käteisvihaa kuin Suomessa, tässä maassa ei näköjään enää osata suhtautua järkevästi ja kohtuudella mihinkään asiaan vaan aina pitää repäistä äärilaidasta toiseen, skannailla nyt jotain vitosen seteleitäkin. Aika aivovammaista touhua tällainen 0 tai 1, kaikki tai ei mitään ääriajattelu. Aina menee yliampuvaksi nykyään ihan jokaikinen asia eikä mitään kohtuutta ja järkeä ole missään asiassa enää. Tällainen on eräs seikka joka on tehnyt ennen niin hyvästä maasta täyden paskavaltion.

Jep

Vierailija
39/59 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin takavuosina autokaupoilla. Olin painanut kovaa vuorotyöduunia että saisin autorahat kasaan. Lopulta löytyi autoliikkeestä haluttu auto. Aloin vääntää kauppaa erään yövuoron jälkeen pirun väsyneenä. Virhe tietysti oli. Ensinnäkin tämä myyjä ilmeisesti epäli että olin ryypännyt edellisen illan väsyneestä habituksesta päätellen tai jotain. Sen pystyi päättelmään käytöksestä. Oikeasti en edes käytä alkoa. Tuohon aikaan käytettiin vielä paljon käteistä jota itsellänikin oli pinkka mukana. Kun katselin ja istuin autossa myyjä vihjaili että sen ostamiseen tarvitaan rahaa ym hauskaa. Teki mieli jo lähteä muualle mutta oli niin s....n hyvä auto ja juuri sopiva hinta. Ajattelin tehdä kaupat ja lähdettiin tekemään paperit. Myyjä tenttasi että miten maksat ja oli jo ottamassa osamaksulappu pinkkaa esiin. No mä että käteismaksu. Äijä olin puulla päähän lyöty kun kaivoin pinkan esiin ja löin käteen että tasaraha. Ja mitä tämä tyyppi alkoi tehdä? V...u alkoi syynätä jokaisen setelin lamppua vasten ja tarkasti on seteli aito. Vielä tuossa vaiheessa meinasin perua kaupan senverran suoraan sanoen vi...i epäluottamus. Tuohon aikaa väärää raahaa liikkui tosi vähän jos yhtään. Että sellanen kokemus😆

Vierailija
40/59 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin takavuosina autokaupoilla. Olin painanut kovaa vuorotyöduunia että saisin autorahat kasaan. Lopulta löytyi autoliikkeestä haluttu auto. Aloin vääntää kauppaa erään yövuoron jälkeen pirun väsyneenä. Virhe tietysti oli. Ensinnäkin tämä myyjä ilmeisesti epäli että olin ryypännyt edellisen illan väsyneestä habituksesta päätellen tai jotain. Sen pystyi päättelmään käytöksestä. Oikeasti en edes käytä alkoa. Tuohon aikaan käytettiin vielä paljon käteistä jota itsellänikin oli pinkka mukana. Kun katselin ja istuin autossa myyjä vihjaili että sen ostamiseen tarvitaan rahaa ym hauskaa. Teki mieli jo lähteä muualle mutta oli niin s....n hyvä auto ja juuri sopiva hinta. Ajattelin tehdä kaupat ja lähdettiin tekemään paperit. Myyjä tenttasi että miten maksat ja oli jo ottamassa osamaksulappu pinkkaa esiin. No mä että käteismaksu. Äijä olin puulla päähän lyöty kun kaivoin pinkan esiin ja löin käteen että tasaraha. Ja mitä tämä t

Myyjä ei halunnut ottaa isoa riskiä, turvasi oman selustansa ja se oli sinulle traumatisoiva ongelma jota märehdit vielä vuosikausien päästä? Hanki mielenterveydellistä apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän