Rupsahdetaan rauhassa
Kyllä ihmetyttää kaikki naamanvääntelijät/kasvonkohotusjumppaajat instassa. Eikö maailmassa ole paljon tärkeämpiäkin juttuja, kuin irvistellä joka päivä? Rypyt ja juonteet kuuluvat elämään.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Vanhenemisrauha.
Mikä ihana sana
Saahan sitä rupsahtaa. Itse kyllä aion käydä kasvojenkohotuksessa jos jossain kohtaa siltä tuntuu. Ens vuonna 50v ja ei ole juurikaan ryppyjä tms. Meikkaan, hoidan uhoa, liikun, syön terveellisesti. Elämä on hyvää juuri nyt ja tällaisena
Kyllä se iho löystyy koko kropasta kun ikää tulee ja samaa tahtia ymmärtää, että se ei ole niin tärkeä asia. Vanha saa näyttää vanhalta.
Vierailija kirjoitti:
Olen 56 vuotias. En välitä ihon hoidosta, muttei ole ryppyjä. Toki olen lihonnut vuosien aikana. Apteekin perusvoidetta käytän vartalo ja naamarasvana. Ryppyjä en pelkää, mutta toivon että yleiskunto pysyy hyvänä.
60+ alkaa olla ikä, että väkisinkin rypyt hiipivät näkyviksi. Niin no keinoja on kyllä niitä häivyttää.
Kun niitä tulee, niin ihminen hyväksyy senkin.
Milloin eri mieltä olemisesta on tullut toiseen kohdistuvaa epäkunnioitusta?
on kyllä tässä on raha tärkeempää kuin jonku naisen mielenpahoitus.
Näin me tehdään. Eikä jaeta harva se päivä itsestämme suotuisalla filtterillä oikeasta kuvakulmasta otettuja kuvia someen, ja uskotella itsellemme että näyttäisimme siltä oikeassa elämässä. 😂 Lähinnä säälittävää sellainen, kun puhutaan aikuisista ihmisistä.
Aion myös olla värjäämättä hiuksia, antaa harmaiden tulla.
Tää kuuluukin tälle palstalle.
Satu??