Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rupsahdetaan rauhassa

Vierailija
08.07.2025 |

Kyllä ihmetyttää kaikki naamanvääntelijät/kasvonkohotusjumppaajat instassa. Eikö maailmassa ole paljon tärkeämpiäkin juttuja, kuin irvistellä joka päivä? Rypyt ja juonteet kuuluvat elämään. 

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Tämä mua tosissaan ärsyttää, että väitetään ettei nelikymppiset ei ole rupsahtaneita. Älkää viitsikö! Tuon takia naiset juuri hakeutuu paniikissa toimenpiteisiin. Kyllä eläminen näkyy jo nelikymppisillä kasvoissa.

Googlatakaa vähän miltä NORMAALIT 40 + naiset näyttää, jos ette enää muista/vielä tiedä. Kyllä on ilmejuonteita, otsaryppyjä, piirteiden valahtamista ym. Ja  SE ON NORMAALIA. Täysin normaalia."

Ikääntymismuutokset nelikymppisenä on normaaleja kyllä, mutta itse en kutsuisi niitä ikinä, missään iässä "rupsahtamiseksi". Kovin negatiivinen sana, itselleni rypyt ja roikkumiset iän myötä ei ole negatiivisia ollenkaan. Olen 51, näytän ikäiseltäni, enkä edes haluaisi näyttää nuoremmalta.

Vierailija
142/149 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kasvojooga kuin leikkely ja täytteet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla kuusikymppisillä ei ole ryppyjä. Useimmilla tosin on.

Vierailija
144/149 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Meidän lapinkoira Nemo haukkuu näin syksyllä myös lentävät lehdet.

Tää kuuluukin tälle palstalle.

Satu??

Vierailija
145/149 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Vanhenemisrauha.

Mikä ihana sana

Vierailija
146/149 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, missä sä elät?

Vierailija
147/149 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä rupsahtaa. Itse kyllä aion käydä kasvojenkohotuksessa jos jossain kohtaa siltä tuntuu. Ens vuonna 50v ja ei ole juurikaan ryppyjä tms. Meikkaan, hoidan uhoa, liikun, syön terveellisesti. Elämä on hyvää juuri nyt ja tällaisena

Vierailija
148/149 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
149/149 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se iho löystyy koko kropasta kun ikää tulee ja samaa tahtia ymmärtää, että se ei ole niin tärkeä asia. Vanha saa näyttää vanhalta.