Rupsahdetaan rauhassa
Kyllä ihmetyttää kaikki naamanvääntelijät/kasvonkohotusjumppaajat instassa. Eikö maailmassa ole paljon tärkeämpiäkin juttuja, kuin irvistellä joka päivä? Rypyt ja juonteet kuuluvat elämään.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti: Meidän lapinkoira Nemo haukkuu näin syksyllä myös lentävät lehdet.
Tää kuuluukin tälle palstalle.
Satu??
Saahan sitä rupsahtaa. Itse kyllä aion käydä kasvojenkohotuksessa jos jossain kohtaa siltä tuntuu. Ens vuonna 50v ja ei ole juurikaan ryppyjä tms. Meikkaan, hoidan uhoa, liikun, syön terveellisesti. Elämä on hyvää juuri nyt ja tällaisena
Kyllä se iho löystyy koko kropasta kun ikää tulee ja samaa tahtia ymmärtää, että se ei ole niin tärkeä asia. Vanha saa näyttää vanhalta.
"
Tämä mua tosissaan ärsyttää, että väitetään ettei nelikymppiset ei ole rupsahtaneita. Älkää viitsikö! Tuon takia naiset juuri hakeutuu paniikissa toimenpiteisiin. Kyllä eläminen näkyy jo nelikymppisillä kasvoissa.
Googlatakaa vähän miltä NORMAALIT 40 + naiset näyttää, jos ette enää muista/vielä tiedä. Kyllä on ilmejuonteita, otsaryppyjä, piirteiden valahtamista ym. Ja SE ON NORMAALIA. Täysin normaalia."
Ikääntymismuutokset nelikymppisenä on normaaleja kyllä, mutta itse en kutsuisi niitä ikinä, missään iässä "rupsahtamiseksi". Kovin negatiivinen sana, itselleni rypyt ja roikkumiset iän myötä ei ole negatiivisia ollenkaan. Olen 51, näytän ikäiseltäni, enkä edes haluaisi näyttää nuoremmalta.