Rupsahdetaan rauhassa
Kyllä ihmetyttää kaikki naamanvääntelijät/kasvonkohotusjumppaajat instassa. Eikö maailmassa ole paljon tärkeämpiäkin juttuja, kuin irvistellä joka päivä? Rypyt ja juonteet kuuluvat elämään.
Kommentit (140)
En halua rupsahtaa, onneksi botox keksitty yms.
Rupsahtamista odotellessa. 65-v. minulla ei vielä ole ryppyjä (kiitos äiti!), en suostu syömään mitään lisäaineita enkä varsinkaan tökkimään mitään botoxeja naamaani. Ihonhoitotutiinit on samat jo vuosia: puhdistus, kosteutus, öljy ja aurinkovoide. Kasvo- ja kaulahieronnan teen aamuin illoin ja kerran kuukaudessa käyn kosmetologilla.
Vierailija kirjoitti:
Rupsahtamista odotellessa. 65-v. minulla ei vielä ole ryppyjä (kiitos äiti!), en suostu syömään mitään lisäaineita enkä varsinkaan tökkimään mitään botoxeja naamaani. Ihonhoitotutiinit on samat jo vuosia: puhdistus, kosteutus, öljy ja aurinkovoide. Kasvo- ja kaulahieronnan teen aamuin illoin ja kerran kuukaudessa käyn kosmetologilla.
Minä taas sain 65-vuotiaana rypytkin oikenemaan eikä silmäluometkaan enää roiku; lopetin tupakoinnin, muutin ruokavalioni ja ruoka-annosten koon ja ruokailurytmini lopuksi elämää, pudotin painoni 30 vuoden takaisiin lukemiin ja aloin harrastamaan liikuntaa säännöllisesti ja lisäksi aloin hoitamaan kasvojen ja vartalon ihoa säännöllisesti ( seerumit käytössä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee mitään jumppia vaan vedän kollageenia ja iho on kuultavan sileä. T. av-mamma 40v
Kaikilla on nuorekas iho nelikymppisenä. Kuusikymppusenä se alkaa vasta näyttää vanhentuneelta.
Olen kiinnittänyt samaan huomiota eli palstalla nelikymppiset ja jopa nuoremmat kehuskelevat "nuorekkuudellaan" :) Hehän ovat nuoria. Ei kukaan rupsahda nelikymppisenä, silloinhan on parhaassa iässään. Tyyli on useimmiten löytynyt, mutta vanhenemisen merkkejä ei vielä normaalisti ole. Toki palstan ikisinkkupoikien mielestä kaikki yli kolmekymppiset ovat mummoja, mutta ottaako joku heidät vakavasti?
Vasta sitten kun kuukautisten loppumisesta on vuosi eli menopaussissa, alkavat ikääntymismuutokset toden teolla. Itselläni tämä tapahtui 56,5v. iässä (menopaussi). Toistaiseksi muutokset ovat olleet maltillisia, mu
Tämä mua tosissaan ärsyttää, että väitetään ettei nelikymppiset ei ole rupsahtaneita. Älkää viitsikö! Tuon takia naiset juuri hakeutuu paniikissa toimenpiteisiin. Kyllä eläminen näkyy jo nelikymppisillä kasvoissa.
Googlatakaa vähän miltä NORMAALIT 40 + naiset näyttää, jos ette enää muista/vielä tiedä. Kyllä on ilmejuonteita, otsaryppyjä, piirteiden valahtamista ym. Ja SE ON NORMAALIA. Täysin normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Kollageeni syötynä ei selviä vatsan hapoista. Eli ihan turhaan sitä syötte. Tosin mulle aiheutti suun ympärysihottuman, että joku vaikutus sentään.
Kauan ehdit syödä sitä kun sinulle tuli suun ympärysihottuma?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se vuosikymmeniä kestänyt naamanvääntelyvoimistelu onkin turhaa eikä estä rupsahtamista?
tuskin siitä isompaa haittaa kuitenkaan on, ja onhan se hyvä voimistella kasvojenkin lihaksia siinä missä muita, vaikka se ei rupsahtamista estä eikä ehkä edes vähennä.
Elämä on, mutta se ei järjestäydy itsestään.
Kyllä mä ainakin rupsahdin nelikymppisenä samoihin aikoihin kun kuukautiskierto rupesi heittelemään. Naama valahti, hiukset oheni puoleen, painoa tuli parikymmentä kiloa samoilla ruokatottumuksilla mitkä ennen piti hoikkana.
Olen jo rupsahtanut mutta ei haittaa. Miestä en saanut edes nuorena ja laihana ja nykyään ihan sama sitten olla vanha, läski ja rupsahtanut rummo. Ikisinkkuna hautaan. N37
niin me tehdään. näytin tämän heti 50v ystävälleni ja sillä meni naama väärinpäin. on otettu täytettä ja potoksia ja silikoonia nuorempana. ei sovi tuon ikäiselle, kun nyt sitten näyttää viiskymppisenä 47v. liskolta. on kamala naama ja kaikki sitä kutsuu kumitissi-tanjaksi kylillä. myös miehensä joka on puolisokea. tuitui tissukkatanja.
Nauratti oikein koko ketju ei voi muuta sanoa :)
Vierailija kirjoitti: Älä polta röökiä
Niin just
Mä ainakin rupsahdan ihan raivolla!
Mä teen joka ilta suihkun jälkeen telkkaria katsellessa fascia-käsittelyä itselleni, mukaanlukien kasvot, pää, kaula ja niska. Keneltä se on pois? Ja millä mekanismilla? Saan käyttää aikani itselle tärkeisiin asioihin ja mun jumpparutiinit auttaa myös nukahtamaan helpommin.
Nyt ap:n ja muutaman muun maailma romahtaa kun joku vääntelee kotisohvalla naamaansa? Voi raukkeliinit! Ihan kyökkipsukologina tulee mieleen, että teidän hysterianne takana on enemmän pelkoa kuin naamajumppareilla.
En ole milloinkaan tuhlannut rahaa naamanhoitoon, vaan olen aina käyttänyt rahat kaikkeen paljon hauskempaan.
Naamani on se mikä se on, enkä näyttäisi hoidettuna juuri tämän kummemmalta. Kroppani on vahva, ryhdikäs ja ripeä.
N63
Ihan hyviä juttuja, mutta roikkuvia silmäluomia ei saa mikään ihminen itse millään liikkeillä eikä voiteilla pois. Näin sanoin kirurgi, joka taitavasti leikkasi multa yläluomet näkyviin ja sileiksi. Jotain pitää vielä tehdä, aika tekee tehtävänsä. Eikä kukaan 6-kymppinen ole rypytön.
Kollageeni syötynä ei selviä vatsan hapoista. Eli ihan turhaan sitä syötte. Tosin mulle aiheutti suun ympärysihottuman, että joku vaikutus sentään.