Mitä te ajattelette naisista, jotka harrastavat ihan mielellään ja tiedostaen ukkomiesten kanssa?
Keskustelu juuri näistä naisista, jotka harrastavat tätä. Se tietenkin on sanomatta selvää, että on moraalisesti rumaa pettää eikä se ole kenenkään muun syytä kuin itse pettäjän.
Minua kuitenkin jotenkin vähän vierastuttaa ajatus, että ihmiset, joilla on seksisuhteita varattujen kanssa niin on vähän outoa. Ymmärrän kyllä jos rakastuu eikä asiat ole niin yksiselitteisiä mutta olen jopa kuullut kun naiset kehuvat näillä panoillaan kun ovat naimisissa olevien miesten kanssa olleet.
Minä joskus todella nuorena tein kyllä virheitä kun menin muutaman kerran varattujen pauloihin mutta kadutti ja harmitti jälkikäteen. Nykyään en kyllä usko, että sellaiseen suhteeseen haluaisin enkä olisi millään tavalla ylpeä itsestäni, tuntisin huonoa omatuntoa.
Tämä nyt vain tällainen mielipidekysymys. Minun näkemykseni on vain omani.
Kommentit (87)
Samaa kuin niistä varatuista miehistä.
No mitä pahaa siinä harrastamisessa on? Meinaatko, että samassa harrastusryhmässä ei saa ukkomiehiä ja naisia olla?
Halveksun. En voi käsittää, että pitää haksahtaa toisen puolisoon.
On moraalitonta. Itse en kehtaisi - omatunto ja syyllisyys soimaisi koko ajan.
En halua olla sellainen nainen joka satuttaa toista naista tuolla tavalla. Enkä halua elää missään vaiheessa.
Osa haluaa siitä oman miehen ja on rakastunut. Epätoivoinen. Ei ole muita hyviä ehkä tarjolla sitten vielä. Eri asia sitten jos joku vaan on pedissä että mikä motiivi. Vaimon olisi hyvä tietää, voi erota miehestä. Naista siitä on turha syyttää, mies on pelimies.
Vierailija kirjoitti:
Halveksun. En voi käsittää, että pitää haksahtaa toisen puolisoon.
Niinpä. Niin minäkin nykyään etenkin ajattelen. Ymmärrän, että suhteita on erilaisia ja tilanteita yhtä paljon mutta se, että kuitenkin päättää pelkästään seksin ilosta harrastaa naimisissa olevien miesten kanssa tai vaikka naisten niin on aika löyhä moraali jotenkin. Tässä juurikin tapasin erään keski-ikäisten ihmisen joka kehuskeli ja naureskeli asialla ja minä jäin ihmettelemään, että mikä tuossa oli se niin naurettava ja kiehtova asia.
Minusta tuo on erikoista käytöstä eikä asettua toisten asemaan. En ole ylpeä itsestäni nuorena kun taivuin vastaavaan mutta minulla oli huono itsetunto ja halusin huomiota, en kuitenkaan ollut lainkaan ylpeä asiasta. Nykyään en kyllä pystyisi ollenkaan. Ajatus on vastenmielinen ja törkeä. - ap
Ajattelen, että onnen murusia keräävät.
Ikääntyneenä ymmärrän, vaikken pidä.
Omaa miestäni vokotteli eräs nainen pitkään, vaikka nainen tiesi että mieheni on varattu ja odotamme vieläpä lasta. Helvetissä on kyllä erityinen paikka juuri tällaisille naisille. Itselleni olisi aika turn off jos mies on varattu, vaikka olisi muuten kuinka kiinnostava.
Alhaista. Näitä on silti yllättävän paljon. Ymmärtäisivät vaan että harvoin siitä ukkomiehestä omaa miestä saa..
Samoilla linjoilla, luulen että monella ei ole kaikki kehitysvaiheet ihan jotenkin normaalisti kehittyneet. Jos varattu mies yrittäisi tosissaan, laskisi kyllä oma kiinnostus välittömästi vaikka olisi minkälainen tahansa.
Jos varatut kokevat suhteessaan henkistä väkivaltaa eli puoliso pihtaa, niin jostain sitä seksiä on saatava.
Hyvältä kuulostaa, arvostan tällaisia naisia erittäin korkealle.
Ukkomies
Että krvän tuska on kova ja sitä on otettava sieltä, mistä helpoiten saa.
Tavoitelluimpiin ukkomiehiin on hienoa kuulua.
Vierailija kirjoitti:
Että krvän tuska on kova ja sitä on otettava sieltä, mistä helpoiten saa.
Ei naisilla useinkaan krvän tuska vaan huomion puute.
Luuletteko ettei ne miehet yhtään tarinoi eron olevan vireillä, kylmästä tai vapaasta liitosta tms. Voi mennä pitkäänkin läpi ihastuneelle nuorelle.
Vierailija kirjoitti:
On moraalitonta. Itse en kehtaisi - omatunto ja syyllisyys soimaisi koko ajan.
En halua olla sellainen nainen joka satuttaa toista naista tuolla tavalla. Enkä halua elää missään vaiheessa.
Tai elää piilossa ja näytellä viatonta.
Miten niin on sanomatta selvää moraalisesti rumaa pettää? Olet aivopesun uhri. Pettäminen on elämän suola, eikä siinä ole mitään väärää.
Siis harrastavat seksiä ukkomiesten kanssa. Tiedä miten jäi laitettua otsikosta oleellisin. - ap