Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te ajattelette naisista, jotka harrastavat ihan mielellään ja tiedostaen ukkomiesten kanssa?

Vierailija
07.07.2025 |

Keskustelu juuri näistä naisista, jotka harrastavat tätä. Se tietenkin on sanomatta selvää, että on moraalisesti rumaa pettää eikä se ole kenenkään muun syytä kuin itse pettäjän.

Minua kuitenkin jotenkin vähän vierastuttaa ajatus, että ihmiset, joilla on seksisuhteita varattujen kanssa niin on vähän outoa. Ymmärrän kyllä jos rakastuu eikä asiat ole niin yksiselitteisiä mutta olen jopa kuullut kun naiset kehuvat näillä panoillaan kun ovat naimisissa olevien miesten kanssa olleet. 

Minä joskus todella nuorena tein kyllä virheitä kun menin muutaman kerran varattujen pauloihin mutta kadutti ja harmitti jälkikäteen. Nykyään en kyllä usko, että sellaiseen suhteeseen haluaisin enkä olisi millään tavalla ylpeä itsestäni, tuntisin huonoa omatuntoa.

Tämä nyt vain tällainen mielipidekysymys. Minun näkemykseni on vain omani. 

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menisi kunnioitus täysin miestä kohtaan, joka perheellisenä vehtaa toisten naisten kanssa. Vaikka itse olisin se toinen pettäjäpuoli, en silti aloittaisi suhdetta, koska mieheen ei voisi ikinä luottaa.

Vierailija
62/87 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se ukkomies on se pahin roisto.

Jos jokin venäläinen vakooja yllyttäisi esim Stubbia maanpetokseen, niin kyllähän se vakooja olisi ikävä tyyppi. Mutta suurin rikollinen olisi kuitenkin Stubb. 

Niin se on tässäkin. Nainen on nilkki (mikäli tietää toisen suhteesta), mutta mies se oikea petturi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitäisi kantaa vastuuta jonkun toisen edestä?? Sehän on sen aviossa olevan osapuolen ongelma, eikä pidä olla niin syyllisyydentuntoinen että tarvitsee kaikkeen jonkun ulkopuolisen luvan. 

Vierailija
64/87 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tilanne jossa ei selviä että mies on jo naimisissa. Esimerkiksi 20v on joku tapaus jolloin vielä harvoin ollaan tietyissä piireissä naimisissa. Itse törmäsin sellaiseen 19v enkä voinut kuvitellakaan että 21v mies oli naimisissa. Ei mistään käynyt ilmi ja kaverit esittivät mukana ja mies käytti väärää nimeä. Sitten vuoden kuluttua kun kävi ilmi niin laittoi eropaperit vetämään mitä meillä kotona ei ollenkaan uskottu. Miehelle tuli tästä kaikesta rankka alko-ongelma eikä meistä sitten tullut mitään. Sanoi, että on pilannut yhden naisen elämän ja toisen ei pilaa. Niin siinä sitten kuitenkin kävi että pilasi minunkin elämän. 10v kuluttua tuli kosimaan, mutta meistä ei koskaan tullut avioparia. Syy miksi oli mennyt ensimmäisen naisen kanssa naimisiin (1960-70 luvun taite) oli että lapsi oli tulossa ja silloin mentiin ennen naimisiin. Eli kun tapasi minut niin kaiken kukkuraksi vaimo oli kotona raskaana. Siis jotain aivan kamalaa. Piirit olivat niin pienet että jos olisi käyttänyt omaa nimeä niin tämmöistä ei olisi koskaan tapahtunut tai jos olisi sanonut olevansa naimisissa.

Vierailija
65/87 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo nyt mikään järin hieno harrastus, mutta jos tulkitsen aloituksen oikein, että kyse on vain seksistä, niin en ajattele pahemmin mitään. Varattua tosissaan yrittävään suhtaudun tuomitsevammin, siis sellaiseen, jonka tavoitteena on rikkoa toisen suhde.

Vierailija
66/87 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alhaista. Näitä on silti yllättävän paljon. Ymmärtäisivät vaan että harvoin siitä ukkomiehestä omaa miestä saa..

Näin on, terkuin hallaaho

Vierailija
67/87 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat miehet on jo varattu joten sellainen pitää napata aviovuoteesta! 

Vierailija
68/87 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on elämän suola. Siitä ei pidä kuitenkaan koskaan kertoa, koskee kaikkia osapuolia. 

Teräväsilmäisenä, huomioita tekevänä naapurina olen se osapuoli, jota vaitiolo-oletuksesi ei koske. 

P.S. Luonteeltani olen todellakin erittäin juoruiluun taipuvainen.

Vierailija
69/87 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat miehet on jo varattu joten sellainen pitää napata aviovuoteesta! 

Kilpailua loppuelämäksi, kiitos siitä, pitää motivoituneena <3

Vierailija
70/87 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit nuoret naiset saa aina miehiä. Näin o  ollut ja tulee olemaan ikuisesti. 

Kun he vanhenevat, voi olla että omas toimijtaa katsoi sitten vähän eri vinkkelistä kuin nuorena... miehet on Kyösti hyvinkin yksinkertaisia otuksia! 

Vierailija
71/87 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten muistetaan naiset voimaantua myös siinä mielessä, että jos se oma mies lähtee salarakkaan perään, niin pettäminen on sallittua toiseen suuntaan myös ;) Punnitaan jyvät akanoista, miten tämä aiemmin voimaantunut kestää tilanteen <3 

Vierailija
72/87 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä rahasta voi.

Vierailija
73/87 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että pitäisi kantaa vastuuta jonkun toisen edestä?? Sehän on sen aviossa olevan osapuolen ongelma, eikä pidä olla niin syyllisyydentuntoinen että tarvitsee kaikkeen jonkun ulkopuolisen luvan. 

Pitäisi olla sen verran itsetuntoinen, ettei osallistu petokseen.

Minusta tietoisesti varattuihinn sekaantuminen on säälittävää luuserointia. Herää kysymys, että eikö vain kykene saamaan ikiomaa kumppania, joka kiinnostuisi rakentamaan jotain yhteistä ja pysyvää? 

Vierailija
74/87 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo nyt mikään järin hieno harrastus, mutta jos tulkitsen aloituksen oikein, että kyse on vain seksistä, niin en ajattele pahemmin mitään. Varattua tosissaan yrittävään suhtaudun tuomitsevammin, siis sellaiseen, jonka tavoitteena on rikkoa toisen suhde.

Kyllä se suhde rikki jo on, vaikkei petetty osapuoli tiedä sitä.

Jos "vain seksi" ei olisi pettämistä rankemman kautta, miksi sitä pitäisi tehdä salaa.

Vierailija
75/87 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alhaista. Näitä on silti yllättävän paljon. Ymmärtäisivät vaan että harvoin siitä ukkomiehestä omaa miestä saa..

Siis 90% naimisissa olevista pistää jokus 30-35v vaimon vaihtoon ja se nuorempi nainen on usein jo löytynyt työpaikan tai harrasteen kautta, eli jos olet tasokkaampi kuin työ nykyinen vaimo niin hyvin suurella todennäköisyydellä saat vampattua sen miehen itsellesi.

Vierailija
76/87 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Helenallekin käynyt näin ja kaikki vain ylistävät sitä ihanaa vamppi nuorikkoa ja Mikkoa ja Helenaa vain haukutaan.

Vierailija
77/87 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat vapaita. Ne miehet eivät ole. Miksi ette koskaan kyseenalaista miesten toimintaa? Noloa akkailua omistaa jopa nimi pettäjälle ja sitten häntä luimussa itkeä muille naisille kun miehesi on kaksinaamainen paska.

Te nimenvaihtajathan aina sanotte että VAPAAT valinnat ovat ehdottomia eikä niitä saa mitenkään kyseenalaistaa. Miksette sitten hyväksy vapaiden naisten valintoja?

On oikeasti noloa miten kiukuttelette kuin ala-asteikäiset ja nolaatte itsenne nimenvaihdolla. Miettikää joskus miksi miehet eivät nimiä teidän eteenne vaihda.

Tehän itse julistatte miten miehet pettävät aina, joten mitäpä jos tuomitsisitte miesten kaksinaamaisuuden?

Vierailija
78/87 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa haluaa siitä oman miehen ja on rakastunut. Epätoivoinen. Ei ole muita hyviä ehkä tarjolla sitten vielä. Eri asia sitten jos joku vaan on pedissä että mikä motiivi. Vaimon olisi hyvä tietää, voi erota miehestä. Naista siitä on turha syyttää, mies on pelimies.

Tämä. Ymmärrän että teinipojat vielä vetävät toistansa turpiin tytön takia mutta että aikuiset vahvat naiset itkevät rentun perään... ei voi kun ihmetellä.

Vierailija
79/87 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oma taso ei riitä sinkkuun mieheen niin suostuvat tyytymään varattuun petturimieheen. Kertoo myös huonosta itsearvostuksesta kun suostuu varatun panopuuksi.

Vierailija
80/87 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun oma taso ei riitä sinkkuun mieheen niin suostuvat tyytymään varattuun petturimieheen. Kertoo myös huonosta itsearvostuksesta kun suostuu varatun panopuuksi.

Miksi sitten petetyt jäävät suhteeseen sen petturin kanssa? Eikö taso riitä muuhun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi