Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä ja treffisovellukset - vinkkejä?

Vierailija
07.07.2025 |

Kaipaisin vinkkejä hyvistä sovelluksista tai palstoista, joiden kautta löytää ystävä ja treffiseuraa. Olen kokonaan uudessa elämäntilanteessa ja kaipaan jotain kivaa tähän kesään.

Noin vuoden kestäneen prosessin jälkeen päätettiin miehen kanssa erota. Päätös syntyi yhdessä ja uskon että lopulta molemmat helpottuneita. Avioerohakemus laitettiin sisään pari viikkoa sitten, asunto on ollut jo myynnissä vähän pidempään. Sovittiin että nyt kesällä yritetään vuorotella kotona ja mökillä sen mukaan miten työt joustaa (lomat ja etätyöt). Ja molemmat suunnitellaan omat menomme ja lomamme. Lapset jo niin isoja, että vaikka asuvat yhä kotona, niin heillä on omat lomasuunnitelmat (kesätyöt yms.)

Tilanne periaatteessa ihan ok, mutta nyt koetan keksiä mitä ihmettä nyt tähän kesään keksisi. Yleensä ollaan oltu lähes koko kesä ja iso osa lomasta mökillä. Nyt pitäis äkkiseltään keksiä muutakin. Kavereilla kaikilla jo menoja ja ovat muutenkin kaikki perheellisä. Nyt kaipais ehkä hieman samassa tilanteessa olevia ystäviä. Joku jolla aikaa istuskella terassille, lähteä parin päivän vaellukselle tai vaikka viikonloppumatkalle jonnekin.

Ystävien lisäksi, olen kyllä avoin treffeille, mutta mitään parisuhdetta en tässä tilanteessa vielä kaipaa. Olen sen verran kauan ollut naimisissa että en ole ehtinyt koskaan käyttää mitään treffisivustoja tms., joten niistä ei omaa kokemusta.

Kaikki vinkit tervetulleita :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla