Mitä te ajattelette naisista, jotka harrastavat ihan mielellään ja tiedostaen ukkomiesten kanssa?
Keskustelu juuri näistä naisista, jotka harrastavat tätä. Se tietenkin on sanomatta selvää, että on moraalisesti rumaa pettää eikä se ole kenenkään muun syytä kuin itse pettäjän.
Minua kuitenkin jotenkin vähän vierastuttaa ajatus, että ihmiset, joilla on seksisuhteita varattujen kanssa niin on vähän outoa. Ymmärrän kyllä jos rakastuu eikä asiat ole niin yksiselitteisiä mutta olen jopa kuullut kun naiset kehuvat näillä panoillaan kun ovat naimisissa olevien miesten kanssa olleet.
Minä joskus todella nuorena tein kyllä virheitä kun menin muutaman kerran varattujen pauloihin mutta kadutti ja harmitti jälkikäteen. Nykyään en kyllä usko, että sellaiseen suhteeseen haluaisin enkä olisi millään tavalla ylpeä itsestäni, tuntisin huonoa omatuntoa.
Tämä nyt vain tällainen mielipidekysymys. Minun näkemykseni on vain omani.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Tavoitelluimpiin ukkomiehiin on hienoa kuulua.
Ei kannata erota koska sitten et kiinnosta enää ketään.
Kannatan kaikkea harrastustoimintaa!
Miten te jaksatte jauhaa samasta asiasta vuodesta toiseen! Minua ei häiritse panoni siviilisääty. Lopettakaa lässytys ja alkakaa panemaan vapaantuneesti. Voitte jopa nauttia siitä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa kuin niistä varatuista miehistä.
Tämä. Miksi nainen on aina syyllinen, mies ei koskaan?
Itse lopetin, kun kuulin miehen olevan varattu. Ei olisi käynyt se kalenterin kanssa säätäminen. Vähän pysyvämpää olisin tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun oma taso ei riitä sinkkuun mieheen niin suostuvat tyytymään varattuun petturimieheen. Kertoo myös huonosta itsearvostuksesta kun suostuu varatun panopuuksi.
Miksi sitten petetyt jäävät suhteeseen sen petturin kanssa? Eikö taso riitä muuhun?
Eihän kyseessä ole moraalisesti väärin toimimisesta, millä tavalla tuo on sama asia?
Moraali on subjektiivista. Voihan sitä koko elämänsä haukkua miehen panoja moraalittomiksi mutta ainut moraaliton on se pettäjä, hyödyllinen idiootti taas suhteeseen jäävä puolustelija.
Eihän kyseessä ole moraalisesti väärin toimimisesta, millä tavalla tuo on sama asia?