Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä hintainen kello on riittävän hyvä nuorelle miehelle?

Vierailija
07.07.2025 |

Ei taida satasella saada hyvää..?

Kommentit (208)

Vierailija
41/208 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos.

Vierailija
42/208 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

30€

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/208 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on armeija vielä edessä, osta G-Shock Casiolta

Vierailija
44/208 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaksi rahaa. Nuori mies miettii itse, paljonko on valmis pulittamaan toivekellostaan ja ostaa itse sen.

Vierailija
45/208 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku uniikki käsintehty...ehkä satatonnia..

Vierailija
46/208 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos katsoo köyttökellos ja laadullisesti hyvää ja tasokasta niin Casio luokka on varmaan tämä ja siinä on paljon merkkejä..

Casio kellojen hinnat lähtee n. 100 euron hintsluokasta

Tää on ihan hyvä vaihtoehto. 

Vierailija
47/208 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyvin aktiivinen kelloharrastaja. Parasta hintalaatusuhdetta saa noin 700-1500 € kelloissa, tämän jälkeen alkaa yleensä maksamaan brändistä ja monen mielestä turhasta. 

Tuohon hintaan saa tärkeimmät eli: hyvä brändi, automaattikoneisto (ETA tai Sw200 variantti), safiirilasi, kestävyyttä ja laadukkaan viimeistelyn. Suosi esim. merkkejä Tissot, Certina, Oris, Sinn ja ehkä Seikokin pienin varauksin. Kannattaa ostaa kello metallirannekkeella, sillä se on pitkäikäisin ja mukava sekä jälkikäteen ostettuna yleensä kallis. 

Käytettynä löytää Facebookin kelloryhmistä, uutena kannattaa kysellä alennuksia ja tarjouksia jälleenmyyjiltä. 

Vierailija
48/208 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Certinalla ollut ihan hyvää laatua. Sveitsiläinen ja automaatteja paljon, jos niitä arvostaa.

Vierailija
49/208 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetöntä maksaa mistään muotikellosta halpaa roinaa, joissa kellotaulun kokoinen paperille painettu etiketti. 

jokomostaa ihan kellomerkkien halvan kellon tai sitten jos sen pitää olla parempi, niin kellomerkkien luksuskellon. 

Vierailija
50/208 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi, joku tietää mietä puhuu!

Vierailija
51/208 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää olla kallis kello?😄Et muut näkee et on rahaa? Niin surullista tää kellojen kautta rakkauden ja hyväksynnän ostaminen. Ikinä ostais yli 20 euron kelloa

Vierailija
52/208 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hyvin aktiivinen kelloharrastaja. Parasta hintalaatusuhdetta saa noin 700-1500 € kelloissa, tämän jälkeen alkaa yleensä maksamaan brändistä ja monen mielestä turhasta. 

Tuohon hintaan saa tärkeimmät eli: hyvä brändi, automaattikoneisto (ETA tai Sw200 variantti), safiirilasi, kestävyyttä ja laadukkaan viimeistelyn. Suosi esim. merkkejä Tissot, Certina, Oris, Sinn ja ehkä Seikokin pienin varauksin. Kannattaa ostaa kello metallirannekkeella, sillä se on pitkäikäisin ja mukava sekä jälkikäteen ostettuna yleensä kallis. 

Käytettynä löytää Facebookin kelloryhmistä, uutena kannattaa kysellä alennuksia ja tarjouksia jälleenmyyjiltä. 

>Itse olen hyvin aktiivinen kelloharrastaja. Parasta hintalaatusuhdetta saa noin 700-1500 € kelloissa, tämän jälkeen alkaa yleensä maksamaan brändistä ja monen mielestä turhasta. 

en tiedä, millainen harrastaja olet, mutta kuten tiedät se hintalaatusuhde ei ole aina se, mitä harrastusvälineistä maksetaan. Moonphase automaattisesta kellosta saa maksaa enemmän kuin 1500e ja hintaöaatusuhde on varmasti sen arvoinen. 

Vierailija
53/208 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks pitää olla kallis kello?😄Et muut näkee et on rahaa? Niin surullista tää kellojen kautta rakkauden ja hyväksynnän ostaminen. Ikinä ostais yli 20 euron kelloa

Varmaankin siksi, että pitää kyseessä olevasta kellosta? 

aika harva näkee kellosta, onko ihminen varakas vai ei. Jos yhtään katselet ihmisten ranteita, niin on semmoista muutaman kympin blingblingiä, että harva erottaa ellei jotain kelloista tiedä, niin luksuskelloa ihmisen ranteesta. 

Vierailija
54/208 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni 350-500€ hasrukassa on ihan hyviä kelloja.

Ei vttu.  Ehkä taskukellon kun ei näy.  Mutta ei kukaan ilkeä mitään halpiskelloja käyttää.  Kyllä naapurinpojat nauraa.

Vierailija
55/208 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin käyttötarkoitukseen kello tulee siis vaikka jos nuori käyttää sitä vaikka armeijassa niin casio on hyvä ja niitä on eri hintaisia halpoja ja kalliita. Jos taas kello tulee arkikäyttöön ja haluaa vaikka hienomman kellon niin kyllä vaikka Zalandossa on välillä alennuksessa esim. Tommy Hilfiger kelloja.

Vierailija
56/208 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännykästä näkee kellon parhaiten. Täysin turhaa laittaa mitään ranteeseen häiritsemään.

No ei näe, kun se puhelin pitää ottaa aina esiin sen kellon takia. Rannekellosta näkee ajan heti.

Vierailija
57/208 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos katsoo köyttökellos ja laadullisesti hyvää ja tasokasta niin Casio luokka on varmaan tämä ja siinä on paljon merkkejä..

Casio kellojen hinnat lähtee n. 100 euron hintsluokasta

Kyllä Zalandossa ainakin halvimmat Casion digitaalikello mallit on noin 20eur?

Vierailija
58/208 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teinit tykkäsivät kun saivat lahjaksi Boss ja Tommy Hilfiger kellot.

Vierailija
59/208 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla pojallani armeijassa Casio G-Shock on ollut mieluinen kello.

Vierailija
60/208 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet on käyttäneet rannekelloa viimeksi silloin kun kännyköissä oli vasta matopeli.