Minkä hintainen kello on riittävän hyvä nuorelle miehelle?
Kommentit (295)
Tarmo kävi parturissa. Siitä tuli siilipää.
Casion G-shock niin kestää isältä pojalle.
Halvin mahdollinen ois Orient Bambino automaatti. Alkaen ~299.
Casion digitaalikellot on hyviä nuorelle miehelle, hinta kohtuullinen ja kestää sen minkä pitääkin. Nuorella miehellä monesti kello naarmuuntuu ensisijaisesti ja vasta sitten muuten kuluu. Kallis kello naarmuuntuu rumaksi ihan samalla tavalla kui edullisempikin. Eteenkin inttiin tuo casion edullisin malli on oikein soiva peli.
Itse olen ns. miljonääri mutta en ole ostanut kelloa vaikka on kysyttykin että "haluatko rolexin". En oikein näe mitään lisäarvoa se toisi minulle. Ajan näkee kun on koneella siitä, tien päällä puhelimesta. Lisää painoa ranteessa, ja lisää huolehdittavaa materiaa. Naisia ei kiinnosta onko kelloa, ja vaikea keksiä yhtään syytä hankkia sellaista.
Laatukelloja saa edelleenkin muutamallakympillä, ja näitä käyttää myös influensserit.
Eikö hän olekin koko palstan hauskin henkilö?
Just näin twiitin jossa kommentoitiin asiaa. Jos nuori haluaa kunnioitusta sekä vapaalla että töissä niin vähintään 50 000€
Nuorelle ensikelloksi max 5 tonnin kello. Sitten kun oppii olemaan rymyämättä, ostaa kunnon kellon.
Hei, meillä Suomessa se vaan on eri asia!
Slay